Anaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gemini

Badass junkie
^ Juist, dat is precies wat ik bedoelde! Sommige meisjes van 12 hebben al meer ervaring als ik had op m'n 16e. Ergens best sneu eigenlijk.

Drientje

DF-koning
Gemini zei:
^ Juist, dat is precies wat ik bedoelde! Sommige meisjes van 12 hebben al meer ervaring als ik had op m'n 16e. Ergens best sneu eigenlijk.
Sneu voor hun dan he? Ik vind het best jammer dat ik op mijn 9e al praktisch seksueel rijp was (gemaakt) en seks heb gehad. Als ik niet misbruikt was geweest en wat langer maagd was gebleven had ik niet nu de ervaring van een 40 jarige die alles al gedaan heeft en had er misschien nog spanning gezeten in kleine dingetjes.

Gemini

Badass junkie
Drientje zei:
Gemini zei:
Sneu voor hun dan he? Ik vind het best jammer dat ik op mijn 9e al praktisch seksueel rijp was (gemaakt) en seks heb gehad. Als ik niet misbruikt was geweest en wat langer maagd was gebleven had ik niet nu de ervaring van een 40 jarige die alles al gedaan heeft en had er misschien nog spanning gezeten in kleine dingetjes.

Ja, voor hun. Ze missen een deel van hun jeugd, vind ik dan.
En dan heb ik het ook niet over seksueel rijp zijn op vroege leeftijd, dat kan natuurlijk gebeuren. Maar die meiden zien alles op tv en denken dat het moet om erbij te horen, terwijl ze er eigenlijk nog helemaal geen behoefte aan hebben.

Maargoed, ik raak offtopic. Het ging over anaal en niet over tieners.

Lauu

Badass junkie
Gemini zei:
Drientje zei:
Gemini zei:

En dan heb ik het ook niet over seksueel rijp zijn op vroege leeftijd, dat kan natuurlijk gebeuren. Maar die meiden zien alles op tv en denken dat het moet om erbij te horen, terwijl ze er eigenlijk nog helemaal geen behoefte aan hebben.

anaal heeft ook met tieners te maken...het begint al op leeftijd 11 ofzo...hedenhaags

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Gemini zei:
Drientje zei:
Gemini zei:

Ik zie geen SM op TV hoor. Maar het kan zijn dat ze het gewoon fijn vind. De jeugd van tegenwoordig hehe.

Vrouwen:
Hoe beschouwden jullie je anale ontmaagding?

Drientje

DF-koning
Eerste keer was pijnlijk. Ik had toen ook een vriendje met een nogal groot geschapen gereedschap. Later merkte ik dat ontspannen makkelijker was met een flinke hoeveelheid drugs op en ik heb nu altijd een potje poppers in huis.

Ape

Badass junkie
:kots: Wat is er zo lekker aan fisten in je ass, ik kan me echt gewoon niet voorstellen dat het enigzins lekker is... je hebt gelijk drientje 2 vuisten it is, maar je moet wel zoeken om zoiets te vinden, stiekem toch wel van het fisten? :P

Drientje

DF-koning
skunkopaat zei:
:kots: Wat is er zo lekker aan fisten in je ass, ik kan me echt gewoon niet voorstellen dat het enigzins lekker is... je hebt gelijk drientje 2 vuisten it is, maar je moet wel zoeken om zoiets te vinden, stiekem toch wel van het fisten? :P
Nee hoor vind het gewoon een fijne site omdat het vrouwvriendelijk is.

Ape

Badass junkie
Niet zo serieus! :openmouth:
Sommige dingen op die site gaan mij echt te ver :P maar dat is ieder zijn hobby natuurlijk :grin:

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
skunkopaat zei:

Ook manvriendelijk ??

Drientje

DF-koning
scenemeisjeedana zei:
Drientje zei:
skunkopaat zei:

Ook manvriendelijk ??
Dat is de enige man die in dat filmpje zit, ik denk wel dat hij dat vrijwilig doet ja. Verder is het alleen vrouw op vrouw die allemaal erg genieten

@ skunkopaat, wat vond je verder van het filmpje? Die vrouwen genieten echt, dat is toch duidelijk? Al ging het over poepseks, iemand die zo geniet van die handelingen is gewoon geil om naar te kijken toch?

Ape

Badass junkie
Dan verschillen onze meningen hier :P
Ik word niet bepaald opgewonden van iemand die geniet van de poepseks of fisten.
ik vind het mooi dat die vrouwen genieten maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat genieten is, het zou eerder pijn moeten doen, het is immers een uitgang geen ingang.
De meeste vormen van seks online, daar genieten de vrouwen niet, zeker niet met camera's om zich heen, ik zou ook geen stijfe kunnen krijgen als ik gefilmt word.

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
Maar als je die 2 vuisten in je poeperd heb gehad, valt je poep erna als je moet poepen er dan niet gewoon ploef uit?? Of trekt ’t weer strak samen?

nicolai

Wijs gebruiker
trekt weer strak...het blijft wel een tijdje open staan trouwens. maar ga er van uit dat deze vrouw van te voren een klysma heeft gehad en dat ze volledig leeg en schoon is.

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
nicolai zei:
trekt weer strak...het blijft wel een tijdje open staan trouwens. maar ga er van uit dat deze vrouw van te voren een klysma heeft gehad en dat ze volledig leeg en schoon is.
Jah gadverdamme hoop t wel.. niet als je je anaal vingert dat er dan poep uitkomt maar bij 2 vuisten? .. n__n

Drientje

DF-koning
Wromtraxe zei:
Maar scene jij vond pijn toch fijn? Dan is anaal vingeren/neuken/fisten juist wat voor jou..

Er zit een wereld van verschil tussen zeggen dat je iets wilt of fantaseren erover en het daadwerkelijk doen.

Bij sommige mensen is de scheidslijn tussen fantasie en realiteit erg dun.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan