Sneu voor hun dan he? Ik vind het best jammer dat ik op mijn 9e al praktisch seksueel rijp was (gemaakt) en seks heb gehad. Als ik niet misbruikt was geweest en wat langer maagd was gebleven had ik niet nu de ervaring van een 40 jarige die alles al gedaan heeft en had er misschien nog spanning gezeten in kleine dingetjes.Gemini zei:^ Juist, dat is precies wat ik bedoelde! Sommige meisjes van 12 hebben al meer ervaring als ik had op m'n 16e. Ergens best sneu eigenlijk.
Drientje zei:Sneu voor hun dan he? Ik vind het best jammer dat ik op mijn 9e al praktisch seksueel rijp was (gemaakt) en seks heb gehad. Als ik niet misbruikt was geweest en wat langer maagd was gebleven had ik niet nu de ervaring van een 40 jarige die alles al gedaan heeft en had er misschien nog spanning gezeten in kleine dingetjes.Gemini zei:^ Juist, dat is precies wat ik bedoelde! Sommige meisjes van 12 hebben al meer ervaring als ik had op m'n 16e. Ergens best sneu eigenlijk.
Gemini zei:Drientje zei:Sneu voor hun dan he? Ik vind het best jammer dat ik op mijn 9e al praktisch seksueel rijp was (gemaakt) en seks heb gehad. Als ik niet misbruikt was geweest en wat langer maagd was gebleven had ik niet nu de ervaring van een 40 jarige die alles al gedaan heeft en had er misschien nog spanning gezeten in kleine dingetjes.Gemini zei:^ Juist, dat is precies wat ik bedoelde! Sommige meisjes van 12 hebben al meer ervaring als ik had op m'n 16e. Ergens best sneu eigenlijk.
Ja, voor hun. Ze missen een deel van hun jeugd, vind ik dan.
En dan heb ik het ook niet over seksueel rijp zijn op vroege leeftijd, dat kan natuurlijk gebeuren. Maar die meiden zien alles op tv en denken dat het moet om erbij te horen, terwijl ze er eigenlijk nog helemaal geen behoefte aan hebben.
Maargoed, ik raak offtopic. Het ging over anaal en niet over tieners.
Ik zie geen SM op TV hoor. Maar het kan zijn dat ze het gewoon fijn vind. De jeugd van tegenwoordig hehe.Gemini zei:Drientje zei:Sneu voor hun dan he? Ik vind het best jammer dat ik op mijn 9e al praktisch seksueel rijp was (gemaakt) en seks heb gehad. Als ik niet misbruikt was geweest en wat langer maagd was gebleven had ik niet nu de ervaring van een 40 jarige die alles al gedaan heeft en had er misschien nog spanning gezeten in kleine dingetjes.Gemini zei:^ Juist, dat is precies wat ik bedoelde! Sommige meisjes van 12 hebben al meer ervaring als ik had op m'n 16e. Ergens best sneu eigenlijk.
Ja, voor hun. Ze missen een deel van hun jeugd, vind ik dan.
En dan heb ik het ook niet over seksueel rijp zijn op vroege leeftijd, dat kan natuurlijk gebeuren. Maar die meiden zien alles op tv en denken dat het moet om erbij te horen, terwijl ze er eigenlijk nog helemaal geen behoefte aan hebben.
Maargoed, ik raak offtopic. Het ging over anaal en niet over tieners.
Er passen twee vuisten in als je een beetje rekt.skunkopaat zei:Ik zou het niet kunnen anaal, is het neit een beetje te strak ook?![]()
Auw man niettes.Drientje zei:Er passen twee vuisten in als je een beetje rekt.skunkopaat zei:Ik zou het niet kunnen anaal, is het neit een beetje te strak ook?![]()
Jawel.scenemeisjeedana zei:Auw man niettes.Drientje zei:Er passen twee vuisten in als je een beetje rekt.skunkopaat zei:Ik zou het niet kunnen anaal, is het neit een beetje te strak ook?![]()
hoe doe jij dat dan als je naar de wc moet?scenemeisjeedana zei:Bij mij niet. O___.’ Meer al een vinger kan gewoon niet*huilt bij de gedachten*
SperSIZEboon zei:hoe doe jij dat dan als je naar de wc moet?scenemeisjeedana zei:Bij mij niet. O___.’ Meer al een vinger kan gewoon niet*huilt bij de gedachten*
een beetje glijmiddel doet vaak wel wonderen![]()
Ja dat dacht ik dus ook al!skunkopaat zei:2 VUISTEN![]()
![]()
![]()
Ja soms gaat poepen al moeilijk, dus 2 vuisten kan ik me echt niet voorstellen :Pscenemeisjeedana zei:Ja dat dacht ik dus ook al!skunkopaat zei:2 VUISTEN![]()
![]()
![]()
En nee, ik ben niet van het fisten.skunkopaat zei:Ja soms gaat poepen al moeilijk, dus 2 vuisten kan ik me echt niet voorstellen :Pscenemeisjeedana zei:Ja dat dacht ik dus ook al!skunkopaat zei:2 VUISTEN![]()
![]()
![]()
(tenzij je drientje heet en hebt geoefent![]()
)
Haha omg dat is eng! Kun je ook je hoofd erin stoppen?Drientje zei:Check http://www.behindkink.com staat op de website een filmpje over fisten. Op een gegeven moment zie je een vrouw met rode lakhandschoenen aan. Eerst heeft ze 1 vuist erin, later in het filmpje 2.
Nee hoor vind het gewoon een fijne site omdat het vrouwvriendelijk is.skunkopaat zei:Wat is er zo lekker aan fisten in je ass, ik kan me echt gewoon niet voorstellen dat het enigzins lekker is... je hebt gelijk drientje 2 vuisten it is, maar je moet wel zoeken om zoiets te vinden, stiekem toch wel van het fisten? :P
Drientje zei:Nee hoor vind het gewoon een fijne site omdat het vrouwvriendelijk is.skunkopaat zei:Wat is er zo lekker aan fisten in je ass, ik kan me echt gewoon niet voorstellen dat het enigzins lekker is... je hebt gelijk drientje 2 vuisten it is, maar je moet wel zoeken om zoiets te vinden, stiekem toch wel van het fisten? :P
Dat is de enige man die in dat filmpje zit, ik denk wel dat hij dat vrijwilig doet ja. Verder is het alleen vrouw op vrouw die allemaal erg genietenscenemeisjeedana zei:Drientje zei:Nee hoor vind het gewoon een fijne site omdat het vrouwvriendelijk is.skunkopaat zei:Wat is er zo lekker aan fisten in je ass, ik kan me echt gewoon niet voorstellen dat het enigzins lekker is... je hebt gelijk drientje 2 vuisten it is, maar je moet wel zoeken om zoiets te vinden, stiekem toch wel van het fisten? :P
Ook manvriendelijk ??
Drientje zei:Check http://www.behindkink.com staat op de website een filmpje over fisten. Op een gegeven moment zie je een vrouw met rode lakhandschoenen aan. Eerst heeft ze 1 vuist erin, later in het filmpje 2.
Jah gadverdamme hoop t wel.. niet als je je anaal vingert dat er dan poep uitkomt maar bij 2 vuisten? .. n__nnicolai zei:trekt weer strak...het blijft wel een tijdje open staan trouwens. maar ga er van uit dat deze vrouw van te voren een klysma heeft gehad en dat ze volledig leeg en schoon is.
Wromtraxe zei:Maar scene jij vond pijn toch fijn? Dan is anaal vingeren/neuken/fisten juist wat voor jou..
Yup, de rest is niet lief....vode zei:BehindKinkDe enige site waar een beetje fijne bdsm op staat imho
Wromtraxe zei:Maar scene jij vond pijn toch fijn? Dan is anaal vingeren/neuken/fisten juist wat voor jou..