Anaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

caatje

Badass junkie
Flaffie zei:
Volgende keer moet je dan toch maar tegen haar zeggen dat ze eerst moet poepen en de douchekop erop zetten anders heb je idd allemaal schijt aan je piemel cronos :grin:

Ik lees het al....jij bent ervaringsdeskundige?

@Drientje, ik kan me toch echt wel een leuker voorspel bedenken als elkaar te clismatiseren.

Flaffie

Wijs gebruiker
Ga jij nou maar lekker zinlose topics aanmaken voor meisjes die jou "eigenlijk" helemaal niks boeien.

Inplaats van mij afkatten.
Obvious dat jij niet lekker in je vel zit, reageer het niet op mij af.

caatje

Badass junkie
Flaffie zei:
Ga jij nou maar lekker zinlose topics aanmaken voor meisjes die jou "eigenlijk" helemaal niks boeien.

Nou nou meiske mag ik niet vragen of jij ervaringsdeskundige bent?

3970

Wijs gebruiker
caatje zei:
Flaffie zei:

Nou nou meiske mag ik niet vragen of jij ervaringsdeskundige bent?

Flaffie is een beetje paranoia....."iedereen zeikt me af!" :tearsofjoy:

Devils Reject

Experimenterende gebruiker
Voor iedereen die roept het is een uitgang geen ingang.
Dan moet je vaginaal neuken ook maar laten want dat is de exit voor babys! :mrgreen:

sky

Belezen gebruiker
Devils Reject zei:
Dan moet je vaginaal neuken ook maar laten want dat is de exit voor babys! :mrgreen:

Ja en ook die exit begon als entree :grin:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
ExceptionalInsight zei:
DrippTone zei:
Devils Reject zei:

Touché! 1-0 voor Devils Reject. :beer:
Ja? Hoe komt die baby daar dan?

Nouja nouja, mischien geen 1-0 voor the devil. Maar als je ff over het ingang uitgang verhaaltje gaat praten. Zowel de vagina als de anus is een uitgang en ingang. Dat bedoelde ik meer.

Judas

Wijs gebruiker

Lauu

Badass junkie
Drientje zei:
Extisi zei:
Anale seks?
Er komt alleen iets uit dat gat, maar er komt zeker niks in. :kots:
Totdat je een keer van de kaart seks hebt en een vriendje hebt die er een vinger in steekt. Dan ben je verkocht.

ik denk niet dat iedereen van anaal houdt Door...zelfs niet van de kaart...

Drientje

DF-koning
Lauu zei:
Drientje zei:
Extisi zei:
Anale seks?
Er komt alleen iets uit dat gat, maar er komt zeker niks in. :kots:
Totdat je een keer van de kaart seks hebt en een vriendje hebt die er een vinger in steekt. Dan ben je verkocht.

ik denk niet dat iedereen van anaal houdt Door...zelfs niet van de kaart...
Zou het?

Misschien moet ik toch wat vaker die smileys neer zetten, nu denk iedereen steeds dat ik heel serieus ben. Ter verduidelijking, het was sarcastisch. Natuurlijk vind niet iedereen dat lekker, gelukkig anders werd het saai.

Lauu

Badass junkie
Drientje zei:
Zou het?

Misschien moet ik toch wat vaker die smileys neer zetten, nu denk iedereen steeds dat ik heel serieus ben. Ter verduidelijking, het was sarcastisch. Natuurlijk vind niet iedereen dat lekker, gelukkig anders werd het saai.

straks kunnen niemand hier meer serieus nemen..als iedereen niet serieus meer is :P

Belgo

Belezen gebruiker
vode zei:
Wat vinden de mannen dan van baffen en anaal vingeren? Om de rollen eens om te draaien? :grin:

Heerlijk.In de sex sta ik overal voor open.Bij mij kunnen en mogen de meesten dingen eigelijk wel behalve poep en plas sex en sm enzo.. :kots: Beetje met handboeie neuken enzo is wel chill.

Tis gewoon lekker voor een man denk ikHeb wel es gehoord dat de meid zich dan goed gevuld voelt.Tmoet wel allemaal schoon zijn hoor.Beetje glijmiddel...en anders spug ik wel een x. :wave:

Drientje

DF-koning
Belgo zei:
vode zei:
Wat vinden de mannen dan van baffen en anaal vingeren? Om de rollen eens om te draaien? :grin:

Heerlijk.In de sex sta ik overal voor open.Bij mij kunnen en mogen de meesten dingen eigelijk wel behalve poep en plas sex en sm enzo.. :kots: Beetje met handboeie neuken enzo is wel chill.

Tis gewoon lekker voor een man denk ikHeb wel es gehoord dat de meid zich dan goed gevuld voelt.Tmoet wel allemaal schoon zijn hoor.Beetje glijmiddel...en anders spug ik wel een x. :wave:

SM is toch normaal?

En wat zou je ervan vinden als ik mijn tong in je reet zou steken?

Belgo

Belezen gebruiker
Drientje zei:
Belgo zei:
vode zei:

SM is toch normaal?

En wat zou je ervan vinden als ik mijn tong in je reet zou steken?

Best lekker denk ik. :) Waar woon je?

SperSIZEboon

Badass junkie
met mn huidige vriendin heb ik het een paar keer geprobeerd maar dat vond ze toen niet zo heel lekker.

met een ex vriendin heb ik het een paar keer gedaan en dat was eigenlijk wel heel lekker.
:hearteyes:

Typo3

Newbie
Tja, anaal... De een vindt het afgrijselijk en weer een ander kan er geen genoeg van krijgen. Om even een link te leggen naar drugs en anale sex het volgende:

Enkele jaren geleden ben ik een keer in Aken naar de raambuurt geweest, en had daar een echt mega lekker geile dame getroffen. Op haar kamertje lag op een tafeltje een basepijpje waaruit dus bleek dat de dame in kwestie (toen, we praten over bijna 15 jaar geleden) 21 jaar coke gebruikte. Helaas was ze op dat moment eventjes door haar marken heen, en ook haar dealer was niet in de buurt, want daar kon ze eventueel wel poffen. Omdat ik anaal weleens wilde proberen, had er zoveel over gehoord en gelezen, vroeg ik haar of ze hiervoor ook te vinden was. "Ich mache sicher Analverkehr, aber nur wenn ich weiß Brauchte und Kein Geld dazu habe. Dann mach ich es nur mit mein Dealer. Er lieftert mir daß weiß und darf mir in meine po ficken".

Hieruit kon ik concluderen dat als ik de nodige grammetjes in bezit zou hebben gehad, ik in ruil hiervoor gebruik kon maken van haar anale diensten. Ik wil absoluut niet iedere verslaafde dame die in de prostitutie beland betitelen als iemand die meteen haar lichaam gratis ter beschikking stelt als je maar spul kunt aanbieden. Maar er zullen er ongetwijfeld tussenzitten die in ruil voor een grammetje wit of bruin deuren voor je openen die nornmaal gesloten blijven.

Helaas voor mij op dat moment. Had ik spul bij me gehad, iets dat anno 2010 nog steeds niet aan de orde is, en ook niet zal komen, omdat ik wars van iedere vorm van drugs ben. Maar wel de opvatting heb dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij doet met zijn/haar lichaam, en ook gebruikers gewoon mensen zijn, dan had ik zo het vermoedden dat ik weleens een of meerdere hete uurtjes tegemoet kon gaan.

langeman

Bewuste gebruiker
De voorgaande twee berichten moet je niet lezen als je net een lekkere blow op heb. Kon gisteravond niet eens meer een bericht typen. Zelfs nu moet ik die kop niet zien anders lig ik weer dubbel.

Maar goed, anaal kan best lekker zijn als het goed gebeurd. Denk dat het veel te maken heeft met hoe je ernaar kijkt. Als je maar hard genoeg zegt dat het vies is dan is dat ook zo.
Mannen die zelf 'er niks in willen hebben', maar wel een vrouw anaal nemen vind ik hypocriet. Als het voor haar lekker kan zijn, waarom voor hem dan niet? Dat is voor mij de reden geweest om het te proberen. De gedachte dat een man het doet is dan toch weer een stapje tever, maar daaruit valt direct op te maken dat er inderdaad een psycholgisch aspect aan zit. Voor het lichamelijke genot zal het in principe weinig uitmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan