Tja, anaal... De een vindt het afgrijselijk en weer een ander kan er geen genoeg van krijgen. Om even een link te leggen naar drugs en anale sex het volgende:
Enkele jaren geleden ben ik een keer in Aken naar de raambuurt geweest, en had daar een echt mega lekker geile dame getroffen. Op haar kamertje lag op een tafeltje een basepijpje waaruit dus bleek dat de dame in kwestie (toen, we praten over bijna 15 jaar geleden) 21 jaar coke gebruikte. Helaas was ze op dat moment eventjes door haar marken heen, en ook haar dealer was niet in de buurt, want daar kon ze eventueel wel poffen. Omdat ik anaal weleens wilde proberen, had er zoveel over gehoord en gelezen, vroeg ik haar of ze hiervoor ook te vinden was. "Ich mache sicher Analverkehr, aber nur wenn ich weiß Brauchte und Kein Geld dazu habe. Dann mach ich es nur mit mein Dealer. Er lieftert mir daß weiß und darf mir in meine po ficken".
Hieruit kon ik concluderen dat als ik de nodige grammetjes in bezit zou hebben gehad, ik in ruil hiervoor gebruik kon maken van haar anale diensten. Ik wil absoluut niet iedere verslaafde dame die in de prostitutie beland betitelen als iemand die meteen haar lichaam gratis ter beschikking stelt als je maar spul kunt aanbieden. Maar er zullen er ongetwijfeld tussenzitten die in ruil voor een grammetje wit of bruin deuren voor je openen die nornmaal gesloten blijven.
Helaas voor mij op dat moment. Had ik spul bij me gehad, iets dat anno 2010 nog steeds niet aan de orde is, en ook niet zal komen, omdat ik wars van iedere vorm van drugs ben. Maar wel de opvatting heb dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij doet met zijn/haar lichaam, en ook gebruikers gewoon mensen zijn, dan had ik zo het vermoedden dat ik weleens een of meerdere hete uurtjes tegemoet kon gaan.