Anaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
langeman zei:
De voorgaande twee berichten moet je niet lezen als je net een lekkere blow op heb. Kon gisteravond niet eens meer een bericht typen. Zelfs nu moet ik die kop niet zien anders lig ik weer dubbel.

Maar goed, anaal kan best lekker zijn als het goed gebeurd. Denk dat het veel te maken heeft met hoe je ernaar kijkt. Als je maar hard genoeg zegt dat het vies is dan is dat ook zo.
Mannen die zelf 'er niks in willen hebben', maar wel een vrouw anaal nemen vind ik hypocriet. Als het voor haar lekker kan zijn, waarom voor hem dan niet? Dat is voor mij de reden geweest om het te proberen. De gedachte dat een man het doet is dan toch weer een stapje tever, maar daaruit valt direct op te maken dat er inderdaad een psycholgisch aspect aan zit. Voor het lichamelijke genot zal het in principe weinig uitmaken.

Sterker nog, anale seks schijnt voor een man zelfs lekkerder te zijn dan voor een vrouw. Dit komt omdat bij een man de prostaat - ook wel de mannelijke g-spot genoemd - via de anus te stimuleren is! Vrouwen hebben ook een soort prostaat, maar die is nog altijd het beste gewoon via de vagina te bereiken.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vrouwen hebben toch geen prostaat :grin: Dat ding produceert stoffen wat bij sperma word gevoerd, voor zover ik weet hebben wij geen sperma haha. We hebben wel een g-spot, ofc.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
vode zei:
Vrouwen hebben toch geen prostaat :grin: Dat ding produceert stoffen wat bij sperma word gevoerd, voor zover ik weet hebben wij geen sperma haha. We hebben wel een g-spot, ofc.

We kunnen bij een orgasme squirten! Onderzoeken over een vrouwelijke "prostaat" zijn nog in ontwikkeling, maar het lijkt er op dat de vrouwelijke g-spot toch veel weg heeft van de prostaat bij de man en dat de aanmaak van het vocht wat vrouwen produceren bij een squirt, toch ook ergens daar vandaan komt.

Correct me if I'm wrong hoor! Heb 't ook maar eens een keer ergens op een vage site gelezen... :wink:

Drientje

DF-koning
True Marla! Vroeger dacht men dat vrouwen die spoten gewoon een zwakke blaas hebben maar je kunt duidelijk het verschil zien tussen urine en ejacutievloeistof. Urine is zout en gelig en ejaculatie vloeistof is doorzichtig wit en zoet. Het komt volgens mij wel uit dezelfde opening maar dat komt doordat de g-spot heel dichtbij de uitgang van de plasbuis zit. Ze weten nog niet zeker wat de bedoeling is van de vrouwelijke prostaat maar hij bestaat. Oh, en elke vrouw kan het. :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
'G-spot bestaat niet'

Volgens Britse wetenschappers bestaat de zogeheten G-spot niet. Ernst Gräfenberg kwam voor het eerst op de proppen met de erogene zone van de vrouw. Volgens de Duitser konden vrouwen extra worden bevredigd door het plekje te stimuleren. Er werd vervolgens onderzoek gedaan en daaruit zou blijken dat Gräfenberg gelijk had. Uit recent Brits onderzoek komt echter tegenovergestelde naar voren.

De Britten deden onderzoek bij 1800 vrouwen en kwamen volgens The Sunday Times tot de conclusie dat de G-spot niet bestaat. Voor het onderzoek werden identieke en niet-identieke tweelingen ingezet. Er kwam vaak naar voren dat de helft van een identieke tweeling zei dat ze een G-spot had, terwijl de andere helft zei het plekje niet te hebben. Dit is niet vreemd, maar het is wel logischer dat als de helft van een identieke tweeling beweert een G-spot te hebben, de andere helft dat ook beweert. Een dergelijk patroon is echter niet naar voren gekomen uit het onderzoek.

Discussie

Er waren altijd al twijfels bij het bestaan van de plek. Sommige wetenschappers zien het Brits onderzoek als het bewijs dat het inderdaad om een mythe gaat. Anderen hebben kritiek op het onderzoek en zeggen dat het foutief is.

En een tijd terug las ik dat 't helemaal was bewezen dat deze er wel is...nu weet ik het ook niet meer.

proton

Belezen gebruiker
Als de G-spot niet bestaat, hoe komt het dan dat ik verschillende dames ongekende hoogtepunten heb bezorgt? .... :grin:

Oom Klaas

Badass junkie
Drientje zei:
Hij bestaat, echt.

Vooral door die ",echt" zou ik graag wetenschappelijk bewijs willen zien. :)
't Zit ergens maar 't is nog nooit aangetoond dat het daadwerkelijk ook de g-spot is, beetje vreemd vind 'k dat eigenlijk.

Drientje

DF-koning
Oom Klaas zei:
Drientje zei:
Hij bestaat, echt.

Vooral door die ",echt" zou ik graag wetenschappelijk bewijs willen zien. :)
't Zit ergens maar 't is nog nooit aangetoond dat het daadwerkelijk ook de g-spot is, beetje vreemd vind 'k dat eigenlijk.
Ik hoef het niet bewezen te hebben, ik voel dat het er zit dat is voor mij genoeg.

Oom Klaas

Badass junkie
Tuurlijk, voor jou als vrouw makkelijk praten :P

Ik ben toch wel benieuwd naar een antwoord dat alle andere mogelijkheden uitsluit, met een enigszins wetenschappelijke achtergrond. Maar tot dusverre raak ik alleen maar meer verward.
Beter kan ik gewoon m'n ex geloven.

proton

Belezen gebruiker
Tja, laat ik het zo zeggen, ik heb bij diverse dames op 1 bepaalde plekje "gefriemeld" , en vonden ze zeker niet verkeerd :grin:
heeft al paar keer natte lakens opgeleverd, dus G-spot of niet. Dat plekje is zeker het proberen waard als je een dame wil laten genieten :rock:

Drientje

DF-koning
proton zei:
Tja, laat ik het zo zeggen, ik heb bij diverse dames op 1 bepaalde plekje "gefriemeld" , en vonden ze zeker niet verkeerd :grin:
heeft al paar keer natte lakens opgeleverd, dus G-spot of niet. Dat plekje is zeker het proberen waard als je een dame wil laten genieten :rock:
Probeer op dezelfde hoogte het plekje vlak naast de baarmoeder mond, dat doet het ook wel, alleen dan zonder natte lakens. Eigenlijk heb je alle plekjes gecovered als je heel je vuist erin steekt. Maar dat is niet voor iedereen weggelegd, schijnbaar vinden mensen dat heel hardcore. Drie vingers geen probleem, 4 ook wel maar dan de duim erbij, nee gadver. Rare wereld.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Oom Klaas zei:

Ik ben toch wel benieuwd naar een antwoord dat alle andere mogelijkheden uitsluit, met een enigszins wetenschappelijke achtergrond. Maar tot dusverre raak ik alleen maar meer verward.

Je kan de G-spot zelfs voelen, het is het ribbelige "sponsachtige kussentje" op de zijwand van de vagina. Je kan het vinden door ietsje met je wijsvinger naar binnen te gaan en dan met je vinger een "kom maar" beweging te maken. Als je het op de juiste manier doet, zal de dame in kwestie ook zeker gaan komen! :wink:

stuffie

Newbie
Marla Singer zei:
Oom Klaas zei:

Je kan de G-spot zelfs voelen, het is het ribbelige "sponsachtige kussentje" op de zijwand van de vagina. Je kan het vinden door ietsje met je wijsvinger naar binnen te gaan en dan met je vinger een "kom maar" beweging te maken. Als je het op de juiste manier doet, zal de dame in kwestie ook zeker gaan komen! :wink:

ja dat laatste klopt dus, wil ik als het vrouwelijk geslacht nog maar even bevestigen en voor alle mannen als tip meegeven :wink: pretinbed garantie dus..

Extisi

Wijs gebruiker
Ben donderdag hard geneukt in mijn aars. Vond het niet verkeerd.
Maar het voelde wel raar. :/
maar goed, eerst nog even de boel een beetje oprekken dan maar.

Gemini

Badass junkie
Extisi zei:
Ben donderdag hard geneukt in mijn aars. Vond het niet verkeerd.
Maar het voelde wel raar. :/
maar goed, eerst nog even de boel een beetje oprekken dan maar.

Zo lang zal dat rekken toch niet duren bij jou? :)

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik doe hier zelf niet aan want mijn vriendin wil dat niet. Ik heb er ook niet echt behoefte aan en zou het ook alleen doen met condoom (poep aan piemel :kots: ).

Heb wel van een meisje gehoord dat het voor hun (vrouwen) echt wennen is en pas na een paar keer lekker is... vraag me af of dat voor de meesten zo is.. ?

Drientje

DF-koning
Vigilante zei:
Ik doe hier zelf niet aan want mijn vriendin wil dat niet. Ik heb er ook niet echt behoefte aan en zou het ook alleen doen met condoom (poep aan piemel :kots: ).

Heb wel van een meisje gehoord dat het voor hun (vrouwen) echt wennen is en pas na een paar keer lekker is... vraag me af of dat voor de meesten zo is.. ?
:tearsofjoy:

Dat is mij nou nog nooit overkomen. Daar hebben ze van die dingen genaamd klysma's voor. Als jij anale seks hebt met een meisje en je hebt poep aan de piemel dan doet zij iets niet goed.
Ik zou nooit anale seks hebben als ik niet schoon was.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drientje zei:
Vigilante zei:

:tearsofjoy:

Dat is mij nou nog nooit overkomen. Daar hebben ze van die dingen genaamd klysma's voor. Als jij anale seks hebt met een meisje en je hebt poep aan de piemel dan doet zij iets niet goed.
Ik zou nooit anale seks hebben als ik niet schoon was.

Tsja, en toch kan er ook dan nog wel eens een ongelukje gebeuren hoor... Hoewel mijn lief en ik niet direct vies van elkaar zijn, was de geilheid wel meteen weg als zoiets per ongeluk gebeurde. :tearsofjoy:

Heb trouwens al heel lang geen anale seks meer gedaan. Het lukt gewoon niet bij mij als ik nuchter ben. Toen we nog aan de pep zaten en dus ook nauwelijks aten, waren we ook minder bang voor ongelukjes, omdat onze darmen dan toch zo goed als leeg waren. Misschien dat ik me daarom dan ook beter kon ontspannen ofzo. Als we het nuchter uitproberen, doet het iig echt te veel pijn bij mij! Met speed op waren we ook altijd op een andere manier geil en was de behoefte om anale seks te hebben ook groter. Ik merk dat we tegenwoordig op een heel ander soort level zitten qua seks. Sinds mijn zwangerschap staat het eigenlijk sowieso op een heel laag pitje allemaal.... :mrgreen: Maakt niet uit, komt wel weer!

Amateurtje

Wijs gebruiker
Vigilante zei:

Inderdaad en daarom deinzen de meesten vrouwen terug na eén keer in hun aars geneukt geweest zijn maar ze vergeten echter wel dat het na die ene keer er het alleen maar beter op word. Gelukkig hebben ze meerdere gaten denk ik zo :/

artwork

Experimenterende gebruiker
Jamaar voor anaale sex moet je je van tevoren wel ontlast hebben. Ook moet je je ff waassen anaal. En je moet glijmiddel op je pik doen. Dan is de kans dat er poep op komt wel een stuk minder. Maar anale sex vind ik geil hoor zowel bij een ander als bij mezelf.

W.F.L.

Badass junkie
artwork zei:
Jamaar voor anaale sex moet je je van tevoren wel ontlast hebben. Ook moet je je ff waassen anaal. En je moet glijmiddel op je pik doen. Dan is de kans dat er poep op komt wel een stuk minder. Maar anale sex vind ik geil hoor zowel bij een ander als bij mezelf.

Ok?

Mike

Bewuste gebruiker
Marla Singer zei:
Extisi zei:
Door de minnaar.

:kots: Moet je nou niet ontzettend van jezelf kotsen? Ik mag toch hopen dat je vriend er snel achter komt en je keihard dumpt!

Jemig, wat een boze reactie? Of zijn het de hormonen? :confused:

De halve (vrouwen) wereld heeft tegenwoordig een minnaar, als het de boel een beetje levendig houdt is daar niets mis mee toch?

Lauu

Badass junkie
Mike zei:
Marla Singer zei:
Extisi zei:
Door de minnaar.

:kots: Moet je nou niet ontzettend van jezelf kotsen? Ik mag toch hopen dat je vriend er snel achter komt en je keihard dumpt!

De halve (vrouwen) wereld heeft tegenwoordig een minnaar, als het de boel een beetje levendig houdt is daar niets mis mee toch?

Je kent de helft van alle vrouwen, knap

Vreemdgaan is gewoon not done punt

Drientje

DF-koning
Mike zei:
Marla Singer zei:
Extisi zei:
Door de minnaar.

Ik weet niet waar jij dat op baseert maar ik ken alleen maar vrouwen die zielsveel van hun man houden en vreemdgaan absoluut niet oké vinden.
Verder ken ik ook een hoop polygame en polyamoureuze stellen, en als er dan buiten het huwelijksbed geconsumeerd wordt is dat altijd met toestemming van de partner, of zelfs in het bijzijn, al dan niet actief.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan