Anaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drientje

DF-koning
Polygaam is dat je 1 relatie hebt met een persoon en polyamoureus is dat je meerdere liefdesrelaties hebt met 2 of meer personen, en dat kan zowel hetero als bisexueel.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Ik ben niet zo'n voorstander van polygamie, maar het is niet aan mij om over iemand anders leven te oordelen. Ok niet iedereen kan monogaam zijn, maar bij polygamie kan je toch niet echt spreken over echte liefde in mijn ogen.

Elohtibbar

Badass junkie
Mike zei:
Marla Singer zei:
Extisi zei:
Door de minnaar.

:kots: Moet je nou niet ontzettend van jezelf kotsen? Ik mag toch hopen dat je vriend er snel achter komt en je keihard dumpt!

Jemig, wat een boze reactie? Of zijn het de hormonen? :confused:

De halve (vrouwen) wereld heeft tegenwoordig een minnaar, als het de boel een beetje levendig houdt is daar niets mis mee toch?

Ja, want vreemdgaan doet een relatie ongelooflijk veel goed. :confused: Dat blijkt maar weer uit de ervaring hè. "Oh schat, neuk alsjeblieft een ander, want dat houdt het spannend.." :kots:

Mike

Bewuste gebruiker
Jemig... wat een mooie normen en waarden gelden er hier. Ik vind dat wel mooi eigenlijk.

Ik baseer de mening: "de halve (vrouwen) wereld houdt er tegenwoordig een minnaar op na" op mijn eigen ervaringen en nee, ik ken natuurlijk niet de halve wereld qua vrouwen.

Wel is het zo dat ik heel veel vrouwelijke collega's heb en ook beroepsmatig met heel veel vrouwen te maken heb. Dan heb ik het over een groep 35-50 jarigen van HBO/WO niveau die over het algemeen al zo'n 15-20 jaar een relatie hebben.

Als je wat langer in een relatie zit, is het onoverkomelijk dat op zeker moment de "passie" er uit raakt. Hier doe je verdomde weinig aan. Zeker als je terecht bent gekomen in een situatie met kinderen, beiden een drukke verantwoordelijke baan en veel verplichtingen, sluipt de sleur er in. Ook ik riep vroeger dat dat mij echt niet zou gebeuren, maar ook bij mij is dat moment gekomen.

Wij hebben, omdat we toch wel verslaafd zijn aan het gevoel van passie, een tijdje relaties buiten de deur gehad. Was een leuke tijd, maar ergens raak je elkaar toch wel kwijt. Wij vonden en vinden de passie tegenwoordig liever bij elkaar en de drugs (speed, mdma) helpen ons daar enorm mee.

Heel veel vrouwen in zo'n situatie, gek op man en kinderen, vinden liever de oplossing in het zo nu en dan eens met een minnaar dat mooie gevoel weer eens op te roepen, eventjes een moment van gepassioneerde geilheid en daarna weer "opgeladen" terug naar man en kinderen.

Ik kan me dat heel goed voorstellen en op die manier bedoel ik dat het goed uit kan pakken binnen een huwelijk. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je daar als 20 of 30 jarige nog heel anders over denkt. Houden zo!

Voor de rest ben ik, net als zovelen hier echt wel tegen "vreemdgaan". Ik moet bij dat woord altijd denken aan een bepaald type walgelijke kerel die in de kroeg staat op te scheppen over zijn vele vriendinnetjes, terwijl vrouwlief thuis de afwas staat te doen en de kindertjes in bed legt. Hier walg ik net zo hard van als jullie!

Drientje

DF-koning
Het gaat me er niet om dat vrouwen af en toe een minnaar hebben en mannen een minnares, (ik ben zelf ook wel eens iemands minnares) maar Extisi was niet eerlijk.

En dan is het een heel ander verhaal.

Mike

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Het gaat me er niet om dat vrouwen af en toe een minnaar hebben en mannen een minnares, (ik ben zelf ook wel eens iemands minnares) maar Extisi was niet eerlijk.

En dan is het een heel ander verhaal.

Tja, dat verhaal ken ik niet, kan ik dus ook niet over oordelen natuurlijk. Maar gezien de reacties op mijn uitspraak voelde ik toch even de behoefte om deze toe te lichten... :wink:

verneukeratief

Badass junkie
De vrouw heeft inderdaad nogal de neiging om het manspersoon anaal te willen stimuleren. Waar zo'n Viva al niet goed voor is. Niet mijn ding in ieder geval. MIJN kont is er om te poepen.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Het is wel zo als wij mannen op het punt staan klaar te komen en dan een ijsblokje anaal inbrengen, komen we veel harder klaar.

yxes

Bewuste gebruiker
Amateurtje zei:
Het is wel zo als wij mannen op het punt staan klaar te komen en dan een ijsblokje anaal inbrengen, komen we veel harder klaar.
Heb er wel eens een vinger rond die tijd ingehad, best fijn. Maar een ijsblokje?

Lauu

Badass junkie
Amateurtje zei:

Het schijnt dat als je dat ijsblokje verwisseld met een Calippo dan kom je nog harder klaar en het smaakt ook nog eens lekker als je daarna nog behoefte heb aan rimmen.

yxes

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
Amateurtje zei:

Het schijnt dat als je dat ijsblokje verwisseld met een Calippo dan kom je nog harder klaar en het smaakt ook nog eens lekker als je daarna nog behoefte heb aan rimmen.

Hahahahaha konings :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

langeman

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Polygaam is dat je 1 relatie hebt met een persoon en polyamoureus is dat je meerdere liefdesrelaties hebt met 2 of meer personen, en dat kan zowel hetero als bisexueel.

Volgens wikipedia:
Polygamie is een echtelijke verbintenis van één mens met meerdere partners tegelijk. Indien er sprake is van meerdere vrouwen bij één man dan spreekt men van polygynie of veelwijverij. Polyandrie is de situatie van meerdere mannen bij één vrouw. Polygynie komt vaker voor dan polyandrie.
Van bigamie wordt gesproken als er een tweede echtgenoot of echtgenote is; het is een bijzondere vorm van polygamie.

Polygamie is het tegenovergestelde van monogamie. Het hebben van meerdere of wisselende seksuele partners buiten een min of meer normaal huwelijk valt niet onder het begrip polygamie maar wordt vrije liefde genoemd.
(...)
Polygamie verschilt daarin van polyamorie, dat het bij polygamie om een echtelijke verbintenis (rationele verbinding) gaat, terwijl het bij polyamorie om een liefdesverbinding (emotionele verbinding) gaat. Sleutelwoorden bij polyamorie zijn openheid en eerlijkheid, trouw, respectvol handelen en toestemming van alle betrokkenen.

Amateurtje zei:
Ik ben niet zo'n voorstander van polygamie, maar het is niet aan mij om over iemand anders leven te oordelen. Ok niet iedereen kan monogaam zijn, maar bij polygamie kan je toch niet echt spreken over echte liefde in mijn ogen.

Ik geloof dat je ook bij polygamie wel echte liefde kans kan tegenkomen. De gelijkwaardigheid is alleen ver te zoeken. Polyamorie is echter juist heel gelijkwaardig en kan alleen als er sprake is van echte liefde.

Om het bij het topic te brengen... Ik denk dat je ook echte liefde en gelijkwaardigheid nodig hebt om anale sex een succes te laten zijn.

yxes

Bewuste gebruiker
Om het bij het topic te brengen... Ik denk dat je ook echte liefde en gelijkwaardigheid nodig hebt om anale sex een succes te laten zijn.

[joke mode]Ik denk dat je flink wat lef en een wijde anus nodig heb.[/joke mode]

weer ontopic ik denk als je het echt wil dat het dan alleen maar kan

yxes

Bewuste gebruiker
Hellraiser_[NL] zei:
gisteravond nog ging perongeluk en keihard :tearsofjoy:
nu is mijn kans wel verlopen en zal ze het wel nooit meer willen :(

maarja kon weer lachen

hahaha had die kop die je vriendin op dat moment trok wel willen zien

artwork

Experimenterende gebruiker
Maar wat jij polygaam noemt is dat dan hetzelfde als monogaam?
Drientje zei:

artwork

Dus bijvoorbeeld een rijke arabier met een harem is een polygaam. En een open relatie met je partner is vrije liefde. Ben voorstander voor dit laatste hihi.
langeman zei:
Drientje zei:

Volgens wikipedia:
Polygamie is een echtelijke verbintenis van één mens met meerdere partners tegelijk. Indien er sprake is van meerdere vrouwen bij één man dan spreekt men van polygynie of veelwijverij. Polyandrie is de situatie van meerdere mannen bij één vrouw. Polygynie komt vaker voor dan polyandrie.
Van bigamie wordt gesproken als er een tweede echtgenoot of echtgenote is; het is een bijzondere vorm van polygamie.

Polygamie is het tegenovergestelde van monogamie. Het hebben van meerdere of wisselende seksuele partners buiten een min of meer normaal huwelijk valt niet onder het begrip polygamie maar wordt vrije liefde genoemd.
(...)
Polygamie verschilt daarin van polyamorie, dat het bij polygamie om een echtelijke verbintenis (rationele verbinding) gaat, terwijl het bij polyamorie om een liefdesverbinding (emotionele verbinding) gaat. Sleutelwoorden bij polyamorie zijn openheid en eerlijkheid, trouw, respectvol handelen en toestemming van alle betrokkenen.

Amateurtje zei:

Ik geloof dat je ook bij polygamie wel echte liefde kans kan tegenkomen. De gelijkwaardigheid is alleen ver te zoeken. Polyamorie is echter juist heel gelijkwaardig en kan alleen als er sprake is van echte liefde.

Drientje

DF-koning
artwork zei:
Drientje zei:
Nee, monogaam heb je 1 partner en daar heb je seks mee. Polygaam is dat je een partner hebt maar dat je beide seks mag hebben met anderen en polyamoureus is dat je liefdesrelaties hebt met meerdere mensen.

artwork

Jeetje wat ingewikkeld :confused: Wat spreekt jou aan van deze mogenlijkheden?
Drientje zei:
artwork zei:
Drientje zei:
Nee, monogaam heb je 1 partner en daar heb je seks mee. Polygaam is dat je een partner hebt maar dat je beide seks mag hebben met anderen en polyamoureus is dat je liefdesrelaties hebt met meerdere mensen.

Drientje

DF-koning
Polygaam en polyamoureus. Maar dat doe je niet even met een nieuwe partner. Dat getuigd van vertrouwen en dat is een groeiproces.

artwork

Ja dat denk ik ook maar is al heel wat als je er beide voor open wilt staan. Dan kan je altijd nog later bekijken of je dat gaat doen of niet.
Drientje zei:
Polygaam en polyamoureus. Maar dat doe je niet even met een nieuwe partner. Dat getuigd van vertrouwen en dat is een groeiproces.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
yxes zei:
Hellraiser_[NL] zei:

maarja kon weer lachen

whahahah onbetaalbaar geloof me ik dacht dat ik haar darmen had vernietigd
dames stellen zich altijd zo aan als ze een autje hebben :mrgreen:

Drientje

DF-koning
Hellraiser_[NL] zei:
yxes zei:
Hellraiser_[NL] zei:

maarja kon weer lachen

Zal ik jou eens even zonder voorbereiding in je aars nemen? Kijken of jij je dan ook aanstelt...

artwork

Ja logisch dat dat dan pijn doet. Is niet leuk voor je vriendin hellraiser. Je moet altijd wat glijmiddel gebruiken.

yxes

Bewuste gebruiker
Hellraiser_[NL] zei:
yxes zei:
Hellraiser_[NL] zei:

maarja kon weer lachen

vrouwonvriendelijke humor +1 (A)

Drientje

DF-koning
W.F.L. zei:
Drientje zei:
ik jou eens even zonder voorbereiding in je aars nemen? Kijken of jij je dan ook aanstelt...

ja man, op de volgende speedmeet, wordt lachen gek
Dat is serieus een martel methode, iemand iets in zijn kont rammen, als hij dat niet verwacht, iets wat te groot is voor dat moment.

Israeli's schijnen dat nogal eens te gebruiken bij krijgsgevangenen.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ho! Even wat rechtzetten!!

Polygamie is is hetzelfde als polyamoureus, alleen de poly-scene gebruikt liever het woord polyamoureus vanwege de betekenis van -gamie (die lading bevat onder andere trouwen, en 1 man met meerdere vrouwen of andersom). Dit houd dus in dat je meerdere liefdesrelaties er op na houd. Zonder grenzen, iedereen mag van iedereen houden

Dus drientje

Drientje zei:

Shame on you! Wat jij polygaam noemt is een open relatie. Wel facts op een rijtje zetten he. :grin:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Anale seks lijkt mij echt niks, daar in de buurt zit een heel mooi ander gaatje dat wel in gebruik is voor seksuele doeleinden. Dus anaal, nee dankjewel.

langeman

Bewuste gebruiker
vode zei:
Polygamie is is hetzelfde als polyamoureus, alleen de poly-scee gebruikt liever het woord polyamoureus vanwege de betekenis van -gamie (die lading bevat onder andere trouwen, en 1 man met meerdere vrouwen of andersom). Dit houd dus in dat je meerdere liefdesrelaties er op na houd. Zonder grenzen, iedereen mag van iedereen houden

En dus is het wel wat anders. Er is wel een overlap, maar neem een harem: De man mag wel meer vrouwen hebben, maar de vrouwen behoren alleen aan hem toe. Bij polyamorie is dat bijna ondenkbaar, tenzij de vrouwen daar allemaal zelf voor kiezen.

Drientje

DF-koning
vode zei:
Dus drientje

Drientje zei:

Shame on you! Wat jij polygaam noemt is een open relatie. Wel facts op een rijtje zetten he. :grin:
*gaat zich schamen in een hoekje*

Je hebt gelijk, ik haalde polygaam en een open relatie door elkaar heen.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
langeman zei:
vode zei:
Polygamie is is hetzelfde als polyamoureus, alleen de poly-scee gebruikt liever het woord polyamoureus vanwege de betekenis van -gamie (die lading bevat onder andere trouwen, en 1 man met meerdere vrouwen of andersom). Dit houd dus in dat je meerdere liefdesrelaties er op na houd. Zonder grenzen, iedereen mag van iedereen houden

En dus is het wel wat anders. Er is wel een overlap, maar neem een harem: De man mag wel meer vrouwen hebben, maar de vrouwen behoren alleen aan hem toe. Bij polyamorie is dat bijna ondenkbaar, tenzij de vrouwen daar allemaal zelf voor kiezen.

Ja je hebt gelijk, maar dan gaan we wel heel erg mierenneuken. :grin: Hetzelfde bij de BDSM scene, alle BDSM'ers noemen het ook zo, diegene die er niet aan doen noemen het SM omdat het voor hun dezelfde lading dekt. Magoed. Poteehto potaahto, the issue is cleared

Elohtibbar

Badass junkie
Mike zei:
Jemig... wat een mooie normen en waarden gelden er hier. Ik vind dat wel mooi eigenlijk.

Ik baseer de mening: "de halve (vrouwen) wereld houdt er tegenwoordig een minnaar op na" op mijn eigen ervaringen en nee, ik ken natuurlijk niet de halve wereld qua vrouwen.

Wel is het zo dat ik heel veel vrouwelijke collega's heb en ook beroepsmatig met heel veel vrouwen te maken heb. Dan heb ik het over een groep 35-50 jarigen van HBO/WO niveau die over het algemeen al zo'n 15-20 jaar een relatie hebben.

Als je wat langer in een relatie zit, is het onoverkomelijk dat op zeker moment de "passie" er uit raakt. Hier doe je verdomde weinig aan. Zeker als je terecht bent gekomen in een situatie met kinderen, beiden een drukke verantwoordelijke baan en veel verplichtingen, sluipt de sleur er in. Ook ik riep vroeger dat dat mij echt niet zou gebeuren, maar ook bij mij is dat moment gekomen.

Wij hebben, omdat we toch wel verslaafd zijn aan het gevoel van passie, een tijdje relaties buiten de deur gehad. Was een leuke tijd, maar ergens raak je elkaar toch wel kwijt. Wij vonden en vinden de passie tegenwoordig liever bij elkaar en de drugs (speed, mdma) helpen ons daar enorm mee.

Heel veel vrouwen in zo'n situatie, gek op man en kinderen, vinden liever de oplossing in het zo nu en dan eens met een minnaar dat mooie gevoel weer eens op te roepen, eventjes een moment van gepassioneerde geilheid en daarna weer "opgeladen" terug naar man en kinderen.

Ik kan me dat heel goed voorstellen en op die manier bedoel ik dat het goed uit kan pakken binnen een huwelijk. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je daar als 20 of 30 jarige nog heel anders over denkt. Houden zo!

Voor de rest ben ik, net als zovelen hier echt wel tegen "vreemdgaan". Ik moet bij dat woord altijd denken aan een bepaald type walgelijke kerel die in de kroeg staat op te scheppen over zijn vele vriendinnetjes, terwijl vrouwlief thuis de afwas staat te doen en de kindertjes in bed legt. Hier walg ik net zo hard van als jullie!

De definitie van een minnaar/minnares is toch iemand waarmee je vreemdgaat? Als je een buitenechtelijke relatie hebt terwijl je partner het weet en goedkeurt vind ik iets anders. Dat zou je gewoon een open relatie kunnen noemen, als beide partijen daarmee instemmen moeten ze het vooral doen en is er niets mis mee. Maar ik heb het over vreemdgaan, dat doet een relatie nooit goed.

Overigens vind ik dat als een jongen zo graag anaal wil gaan, hij ook bereid moet zijn om anaal te ontvangen. :grin:

Mike

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Overigens vind ik dat als een jongen zo graag anaal wil gaan, hij ook bereid moet zijn om anaal te ontvangen. :grin:

Ben ik helemaal met je eens, geeft trouwens een leuke uitbreiding in de seksuele mogelijkheden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan