Angst na 'Bad' gaan.

MathijsVG

Newbie
Dag lieve mensen

Ongeveer een jaar geleden heb ik op een feestje 1 van mijn laatste pillen gepakt. Helaas waren dit vervuilde pillen (Ben ik achteraf achter gekomen) het waren oranje leeuwen. Nou ben ik vreselijk slecht gegaan op slechts een kwartje van deze pil. Ik had echt heel veel angst. Angst om dood te gaan, ik dacht wie gaat er mijn ouders op de hoogte brengen, wie gaat de ziekenwagen bellen, wat gaat er met mij gebeuren, etc etc. Toen ik de rest van men pil weggaf aan een ervaren gebruiker voelde ik me al meteen rustiger. Ik ben gaan zitten heb wat water gekregen en ben toen weer terug normaal geworden. Nu is het zo dat na die keer ik nietmeer kan genieten van xtc. Telkens als ik het pak heb ik de angst om weer bad te gaan. Ik voel me nooit op men gemak. Heb niet meer het euforische gevoel dat ik voor die avond wel had. Nu denk ik eraan om binnenkort met mijn vriendin weer XTC te proberen. Ik heb hiervoor de nieuwe Rode Defqon 1 pillen gekocht. Zijn wel zware maar durf toch alleen in kwartjes pakken dusja. Nou is men vraag, wat kan ik zoal doen om mijn angst weg te nemen? Om het euforische leuke energieke effect terug te voelen? Ik weet wel dat mdma niet zo heel erg is en dat er eigenlijk niet veel kan misgaan als je het pakt (in de juiste doseringen) maar toch denk ik telkens terug aan die 1ne avond. Dankewel om te luisteren. Alle tips zijn welkom! Gr Mathijs. :smoke:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Laat je pillen in het vervolg testen bij een van de testcentra. Dan weet je precies wat en hoeveel er in je pil zit. Zo kun je jezelf van te voren gerust stellen dat het geen vervuilde pillen zijn en weet je ook precies wat voor dosering je moet nemen voor een goed effect. Sowieso zou iedereen dit moeten doen eigenlijk, want zo kunnen doden voorkomen worden door te hoog gedoseerde of vervuilde pillen.

MathijsVG

Newbie
Psychedelibee zei:
Laat je pillen in het vervolg testen bij een van de testcentra. Dan weet je precies wat en hoeveel er in je pil zit. Zo kun je jezelf van te voren gerust stellen dat het geen vervuilde pillen zijn en weet je ook precies wat voor dosering je moet nemen voor een goed effect. Sowieso zou iedereen dit moeten doen eigenlijk, want zo kunnen doden voorkomen worden door te hoog gedoseerde of vervuilde pillen.
Ja dit heb ik inderdaad wle geleerd. Nu doe ik dit altijd. Maar aangezien ik in beglië woon kan ik dus niet naar een testcentra gaan. Maar ik koop op internet die EZ test kits.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
MathijsVG zei:
Psychedelibee zei:
Ja dit heb ik inderdaad wle geleerd. Nu doe ik dit altijd. Maar aangezien ik in beglië woon kan ik dus niet naar een testcentra gaan. Maar ik koop op internet die EZ test kits.
Ah ok. Er zit trouwens in Brussel ook een testcentrum, misschien heb je daar nog wat aan.

chipmunk

Belezen gebruiker
Inderdaad, het testcentrum in Brussel is voor mij ook even rijden, maar ik heb het er toch voor over!
Alleen jammer toen ik was geweest had ik een half pilletje binnengebracht maar om het exacte aantal mg te weten moeten ze natuurlijk een hele hebben dus moet je er 1 pillletje voor opofferen. :)

Ivm bad gaan: ik ben de eerste keer op xtc enorm goed gegaan op een kwartje en de tweede keer enorm slecht op een halfje (met vooraafgaand enkele glazen alcohol en met wiet gecombineerd wel); kan je hier ook lezen in mijn bad-tripreport; https://drugsforum.nl/threads/2e-keer-xtc-beetje-bad-gegaan-oververhitting.60447/

Hierdoor interesse gekregen in 4FMP, onlangs geprobeerd op een festival, bewust te laag gedoseerd omdat ik nog wat paranoïa was na het slechtgaan op xtc; wou ik in geen geval ooit nog meemaken. (+/- 85 mg + +/- 40 mg redose)
Dusja wel wat te weinig euforie gehad, met redose is het goedgekomen maar volgende x heb ik hem liever in 1 x goed. (schijnt ook niet zo effectief te zijn als bij mdma)

Ik vond het zeer prettig dat het niet zo hard inslaat als mdma, maar heel subtiel aanwezig is.
Ik denk dat het voor veel mensen niet waus genoeg is, maar ik vind dit juist leuker.
Je voelt je wel echt helder, maar enorm ontspannen en vooral veel zin om te dansen had ik ervan! (wat ik van xtc nog niet heb mogen ervaren, het is ook meer wat speed achtig zegt men)
Ook geen enkel moment last gehad van overmatig zweten ofzo, dus mij is het goed bevallen maar ik heb deze keer ook bewust geen alcohol gedronken tot de laatste uurtjes dus met xtc had het vast ook wel goed gegaan deze keer..

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
In een andere omgeving gebruiken is misschien wel fijn zodat je minder associeert met slecht gaan, dus thuis met je vriendin lijkt me een goed plan. Ga het alleen doen als je je goed voelt, want anders worden je negatieve gedachten en gevoelens alleen maar versterkt. Als je dan een keer een negatieve gedachte hebt tijdens je trip, weet dan dat je die tijdens xtc-gebruik eigenlijk best makkelijk kunt ombuigen door positieve dingen te gaan denken.

Als je niet te hard wil gaan, neem dan gewoon heel weinig xtc. Als je hele sterke pillen hebt kan een kwartje nog steeds veel zijn. Laat je pillen testen en zorg dat je 1 á 1.5 keer je lichaamsgewicht aan mdma inneemt.

^ Reagerend op chipmunk, 4FA werkt wel echt een stuk langer dan xtc, dus weet niet of dat de optie is..? Daarnaast is het wel een ander effect, minder euforisch ook.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Waarom doseren mensen hun mdma niet in capsules? Mdma 84% je rekent gewicht maal dosis en je kan er 16% opgooien als je echt persee het hoogste moet

Wel je mdma laten testen dan he
Maargoed kost geen roggel en max .15 voor nodig

Bovenaan