angsten en drugs

Mbarry

Newbie
ik heb door drugs angsten gekregen nu kan ik eigelijk geen drugs meer gebruiken aleen benzos en alcohol
ik zou graag eens iets anders gebruiken wat raden jullie me aan
het liefst iets wat angst tegen gaat
ik weet het dat ik geen drugs moet gebruiken daar hoeven jullie niet dit hele topic aan te wijden

Skippy

Wijs gebruiker
Wat voor angsten zijn dat als ik vragen mag?
Ik herken dat namelijk ook met blowen.

Mbarry

Newbie
gewoon angste ik ga harder ademen als ik joint ga roken ga ik ook hallucineren
welk middel werkt tegen angst en je word er lekker van de kaart van

Skippy

Wijs gebruiker
Mbarry zei:

Ik denk niet dat er een drugs is dat echt tegen angsten werkt, als je dan toch voor een drugs moet kiezen zou ik voor de alcohol gaan. Je word lekker van de kaart en een stuk losser :beer:

Dakkie

Experimenterende gebruiker
Ik merk zelf dat ik van bijna alles hartkloppingen krijg (blowen, coke, speed, xtc), en van allemaal een heel rusteloos gevoel, behalve dan van blowen. Dat lijkt me sowieso niet heel prettig als je snel angstig bent... Dus die drie kan ik afraden.

Mbarry

Newbie
ik dacht dat opium angsten tegen gaat
heroine zou dan toch ook moeten werken ? (niet dat ik het ga nemen )

Skippy

Wijs gebruiker
Mbarry zei:
heeft egt niemand een iedee ?

Skippy zei:
Mbarry zei:

Ik denk niet dat er een drugs is dat echt tegen angsten werkt, als je dan toch voor een drugs moet kiezen zou ik voor de alcohol gaan. Je word lekker van de kaart en een stuk losser :beer:

Cooper

Bewuste gebruiker
Ik kreeg ook angsten van blowen, ook wanneer ik niet geblowd had. Zeer irrationele angsten. Ik heb op deze dodenherdenking (:P) besloten te stoppen en het gaat na 10 dagen een stuk beter met me.

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Probeer inderdaad eens een tijdje te stoppen. Ga hardlopen, zorg ervoor dat je dopamine weer een beetje op peil komt, eet gezond en ga dan weer een beetje van de kaart.

help

Newbie
he
zelf gebruik ik niets en heb ook nooit iets gebruikt maar mijn vriend doet sinds een paar maand raar hij denkt dat alles wat er op tv word gezegt over hem ga hij denkt dat hij word achter volgd op straat iedereen is tegen hem en is van alles bang.hij zegt da hij hash gebruikte en is er nu tijdje mee gestopt???????????? komt iemaand diet bekent voor is da normaal en hoe lang duurt zo iets of nog beter ga da nog weg die paranoia en halucinaties hij heeft nu wel soms goeie momenten maar meestal zoekt hij achter alles iets achter en is altijd aan het piekeren is daar iets tegen te doen help

gia79

Experimenterende gebruiker
@Mbarry, serieuze signalen. Stoppen lijkt me erg verstandig... lijkt me niet nodig uit te leggen why.

@Help. drugspsychose??? :confused:

Bovenaan