Annick van Uytsel, 18 jaar, vermoord

DjTrips

Bewuste gebruiker
er zou een lichaam gevonden zijn, iedereen zal nu wel denken wie het lichaam zou kunnen zijn ?

pff, zet je wel aan het denken over het leven :rolleyes:

Imke

Badass junkie
Doorbraak in zaak Annick?

Er is mogelijk een doorbraak in de zaak van het verdwenen meisje Annick Van Uytsel. In het Albertkanaal bij Genenbos, in de gemeente Lummen, is donderdag een lichaam gevonden, maar het is nog niet duidelijk om wie het gaat. De politie moet nog een autopsie uitvoeren. Genenbos ligt op enkele kilometers van Halen waar de gsm van Annick voor het laatst gesignaleerd werd.

L

Lid 3601

Gast
Het lichaam is naar het ziekenhuis gebracht voor autopsie. Binnen enkele uren hebben we uitsluitsel :(

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
wow heftig als het zo eindigt...wat een tragedie :(

Veel sterkte Schranz, voor zowel jou, als de nabestaanden en naasten.

Psykaholik

Wijs gebruiker
in plastik zakken gestoken, en in het kanaal gedumpt.
echt ziekelijke mensen die ze gewoon dood moeten martelen als ze de dader vinden

zommes

Badass junkie
Psykaholik zei:
in plastik zakken gestoken, en in het kanaal gedumpt.
echt ziekelijke mensen die ze gewoon dood moeten martelen als ze de dader vinden

Gaat inderdaad heel erg ver buiten ieder gezond verstandsvermogen. Afgrijselijk hoe mensen elkaar kunnen behandelen.

(bericht aangepast & verplaatst)

El Retro

Wijs gebruiker
Jeeeezus, ik word hier gewoon niet goed van. Wat een hel moet dat zijn voor die ouders? Ik mag er niet aan denken mocht mijn zus zo iets gebeuren.

needlefreak

Bewuste gebruiker
Verschrikkelijk! Hoe krijgt iemand het in z'n hoofd om zoiets te doen? En zeggen dat die dader nu nog vrij rond loopt. Die zit nu nog op zijn gemak het nieuws te volgen... Ik hoop dat ze hem snel pakken! :smilingimp:

mattskovic

Wijs gebruiker
wat voor zieke gedachten moet je hebben om iemand te vermoorden :angry:
dat ze die persoon of persoonen maar snel te pakken krijgen !!!

Psykaholik

Wijs gebruiker
>Hallo iedereen,
>
>Zoals jullie allemaal al zullen weten wordt er op dinsdag 8 mei een
>stille optocht georganiseerd voor Annick Van Uytsel.
>Dit zal een tocht zijn die gaat langs de vermoede route die Annick
>genomen heeft van Schaffen naar Diest. De tocht begint om 19.00h aan
>de Gildezaal in Schaffen.

Bovenaan