Annick van Uytsel, 18 jaar, vermoord

Psykaholik

Wijs gebruiker
Hallo iedereen,

Dit is onze vriendin en een leidster van ksj; Annick Van Uytsel. Ze is sedert de nacht van vrijdag op zaterdag vermist. Ze is rond 4h vertrokken op een fuif in Schaffen en nooit thuis aangekomen. Het laatste signaal van haar GSM werd opgevangen rond 6h30, in de omgeving van Halen. Daarna werd de GSM manueel afgezet en loopt elk spoor dood.
Wij doen er ALLES aan om haar zo snel mogelijk terug te vinden,
Wij danken jullie voor jullie medewerking en begrip!

Groetjes,

03/05/2006 - Lichaam Annick van Uytsel gevonden.
LUMMEN - Het lichaam dat donderdag in de vooravond werd ontdekt aan het Albertkanaal in Lummen is dat van de vermiste Annick Van Uytsel. Dat bleek na onderzoek door een wetsdokter in het UZ Gasthuisberg in Leuven.
Donderdagavond werd nog een autopsie uitgevoerd op het lichaam, maar over de doodsoorzaak is nog niets bekend. Vast staat wel dat het meisje vermoord werd. Uit respect voor de familie zal het parket pas vandaag meer uitleg verschaffen.

Van de dader is nog steeds geen spoor, maar de zoektocht naar sporen wordt wel intens voortgezet. Nadat het stoffelijk overschot ontdekt werd, kwam op de vindplaats aan de industriezone langs de Kanaalstraat in Genenbos een bus met militairen aan. De soldaten zochten samen met de speurders van het gerechtelijk labo en de federale gerechtelijke politie naar sporen.

Psychopath

Belezen gebruiker
Ik hoop als iemand er wat mee te maken hebt en ze vinden die persoon dat ze hem helemaal total los slaan!

Psykaholik

Wijs gebruiker
caatje zei:
Triest, ik hoop dat ze snel weer "boven water" is.

Good luck.
nja, ik ken haar ook niet ma een heel goei vriendin van mij die kent haar heel goed en jah die zijn er natuurlijk allemaal kapot van.
ik vrees het ergste, want ze had nergens geen problemen ofzo, of weglopen ofzo da zou die ook nooit niet doen.
en jah het laatste gsm signaal da ze van haar hebbe kunne ontvangen was in een bos.
haar ouders hebbe haar om 7 uur smorgens proberen te bellen en toen duwde ze af en stond de gsm plotseling uit.

L

Lid 3601

Gast
Ja, ze is overal in het nieuws aanwezig... Ik hoop dat ze haar levend terugvinden :( Het is echt erg dat je als meisje altijd over je schouder moet kijken. Je kan je bijna nergens meer veilig voelen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Halewoe zei:
Ik hoop dat ze haar levend terugvinden :( Het is echt erg dat je als meisje altijd over je schouder moet kijken. Je kan je bijna nergens meer veilig voelen.
heb juist een bericht gehad da ze om 1 terug waren begonnen met heel het gebied te doorzoeken maar nog altijd geen spoor na haar gevonden.
vraag me echt af hoe da gaat aflopen,

vlaemink

Belezen gebruiker
Wat een toeval, mijn neef kent dat meisje haar lief zei hij.

Wel kut, vingers kruisen dat het niets is!

azgaza

Badass junkie
Hoop dat ze snel gevonden wordt, al ken ik haar niet en ben ik volgensmij ook volledig uit te buurt om haar te zien.. maar voor wie haar wel kent: hopen dat het goedkomt en dat er niks ergs is!

Psychopath

Belezen gebruiker
Kijk hier in Nederland gebeurd ook veel maar bij jullie in België gebeuren ook de gekste dingen, volgens mij zijn jullie hier meer in het nieuws als wij bij jullie.
Ben ook bang dat ze niet levend meer tevoorschijn zal komen tenzij ze gekidnapped is.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Psychopath zei:
Kijk hier in Nederland gebeurd ook veel maar bij jullie in België gebeuren ook de gekste dingen, volgens mij zijn jullie hier meer in het nieuws als wij bij jullie.
Ben ook bang dat ze niet levend meer tevoorschijn zal komen tenzij ze gekidnapped is.
njah, ik hoop voor hun da ze het rap ontdekken wat er mee gebeurd is.
al die vragen wa er nu in da meisje hun ouders en vrienden hun kop afspelen
da is gewoon voor gek van te worden.
en dan die journalisten die die ouders en vrienden echt letterlijk terroriseren met allemaal vragen.
mijn vriendin word al gek van die journalisten en bij da meisje haar ouders is het nog 20 keer zo erg.
gelijk ellen derstrak zij, da is een nachtmerrie die echt aan het gebeuren is.

Dr. Tommy

Badass junkie
oooo ik vrees het ergste :(

ik zou echt gek worden...alleen de gedachte al.. :(

ik hoop dat ze weer terecht komt

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
heel veel sterkte ermee en ik hoop dat het goed komt! Dingen die nu misschien met haar gebeuren of gebeurt zijn verdient NIEMAND!!

zommes

Badass junkie
Psykaholik zei:
en dan die journalisten die die ouders en vrienden echt letterlijk terroriseren met allemaal vragen.
mijn vriendin word al gek van die journalisten en bij da meisje haar ouders is het nog 20 keer zo erg.

Die journalisten heb je inderdaad ook nog. Dat soort mensen mogen ze van mij ook gewoon van een afstand (of dichtbij) met een automatisch wapen door hun kop schieten. Totaal geen gevoel voor eer of andermans leed. (dit gaat over een geval in NL met 2 Telegraaf(randdebielekrant) journalisten die opgesloten waren omdat ze zich met collaborateurs hadden begeven)

Als ze dan een keer bij het OM worden opgesloten moeten wij allemaal in een stuip liggen om ze te gaan helpen. Jammer dat ze toen zelf niet doodgemarteld zijn.

jasper

Wijs gebruiker
zommes zei:
Psykaholik zei:

Die journalisten heb je inderdaad ook nog. Dat soort mensen mogen ze van mij ook gewoon van een afstand (of dichtbij) met een automatisch wapen door hun kop schieten. Totaal geen gevoel voor eer of andermans leed. (dit gaat over een geval in NL met 2 Telegraaf(randdebielekrant) journalisten die opgesloten waren omdat ze zich met collaborateurs hadden begeven)

Als ze dan een keer bij het OM worden opgesloten moeten wij allemaal in een stuip liggen om ze te gaan helpen. Jammer dat ze toen zelf niet doodgemarteld zijn.

hier geef ik je volledig gelijk in zommes, die journalisten kan je zekr in zo een situatie missen als de pest. elke vraag van zo een journalist is een steek in het hart.

ik hoop dat ze ze zonder schade terug vinden.

wat ik me afvraag is of ze als ze naar huis moest door het bos moest? want om een volwassen meisje een bos in te sleuren moet je toch al vrij sterk zijn dunkt me

zommes

Badass junkie
Dat valt wel mee, meestal verdoven ze die meisjes eerst of slaan ze ze K.O, dan word het al een stuk makkelijker.

Het is allemaal te ziek om over na te denken. Door dit soort figuren ben ik groot voorstander van het gedogen van eerwraak. Als zoiets met een vriendin of zusje van mij zou gebeuren zou ik het niet aan justitie over laten om een straf te bedenken.

Midway

Wijs gebruiker
het is nu al 4 dagen geleden, ik denk dat we wel weten wat er is gebeurd.

voor de zoveelste keer in dit land

deadlock

Badass junkie
@zommes; en als je dan per ongeluk de verkeerde dader hebt?

Dat is precies de reden waarom we geen doodstraf hebben. In de VS was weer eens iemand die 10 jaar vastzat vrijgeloten omdat hij compleet onschuldig was. DNA onderzoek (en daarna ook een bekentenis) wees uit dat het geheel iemand anders was.

paupie

Bewuste gebruiker
hopelijk komt t goed....

@zommes: het gedogen van eerwraak, ben je serieus? Iemand stoot je aan, je geeft hem een duw, hij breekt jouw neus, jij gooit bij hem een ruitje in, hij steekt je auto in fik en zo wordt het steeds erger totdat het echt fout gaat.

matthijs

Badass junkie
zommes zei:
Het is allemaal te ziek om over na te denken. Door dit soort figuren ben ik groot voorstander van het gedogen van eerwraak. Als zoiets met een vriendin of zusje van mij zou gebeuren zou ik het niet aan justitie over laten om een straf te bedenken.

Dit meen je niet serieus lijkt me.

Psychopath

Belezen gebruiker
matthijs zei:
zommes zei:

Tuurlijk meent ie het wel! Ik zou hetzelfde doen!

Psychopath

Belezen gebruiker
paupie zei:
hopelijk komt t goed....

@zommes: het gedogen van eerwraak, ben je serieus? Iemand stoot je aan, je geeft hem een duw, hij breekt jouw neus, jij gooit bij hem een ruitje in, hij steekt je auto in fik en zo wordt het steeds erger totdat het echt fout gaat.
Dat is appelen met peren vergelijken.
Of iemand nou iemand vermoord van wie je houd of dat iemand tegen je aan loopt in een disco :confused: zie geen verband hoor

matthijs

Badass junkie
Psychopath zei:
matthijs zei:
zommes zei:

Tuurlijk meent ie het wel! Ik zou hetzelfde doen!

Dat misschien wel maar dat betekent nog niet dat het goed is.

matthijs

Badass junkie
Psychopath zei:
paupie zei:
hopelijk komt t goed....

Of iemand nou iemand vermoord van wie je houd of dat iemand tegen je aan loopt in een disco :confused: zie geen verband hoor

Ik wel want het zinj beide kansen die je aan kan grijpen om eerwraak te nemen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
barry zei:
zommes zei:
Psykaholik zei:

hier geef ik je volledig gelijk in zommes, die journalisten kan je zekr in zo een situatie missen als de pest. elke vraag van zo een journalist is een steek in het hart.

ik hoop dat ze ze zonder schade terug vinden.

wat ik me afvraag is of ze als ze naar huis moest door het bos moest? want om een volwassen meisje een bos in te sleuren moet je toch al vrij sterk zijn dunkt me
het is ook niet letterlijk in een bos geweest da signaal.
waren gewoon wegen waar ook verkeer door komt maar waar ook veel bossen en beken enz. aan gelegen zijn.
ze hebben nog altijd niks gevonden dus ik vrees ervoor dat dit een zaak gaat worden die lang kan duren of wie weet niet opgelost word.
zolang ze niet gevonden is is er nog hoop maar in de tussentijd blijven de ouders enz. wel met veel vragen zitten

jasper

Wijs gebruiker
zijn ze er zeker van dat ze niet kan zijn weg gelopen en dat ze zich nu even schuil houdt bij een vriend?

edit: srr nu ik erover nadenk is dit een domme vraag

azgaza

Badass junkie
De kans wordt helaas wel steeds kleiner dat ze gevonden zal worden, dat is ook het nare, dan bouwt er voor haar bekenden zo'n vreselijke spanning op van 'komt het goed? Komt het ooit nog goed?' en dat is vreselijk.

acidboy

Badass junkie
Ik wil iedereen die er iets mee te maken heeft echt heel veel sterkte wensen. Het lijkt me werkelijk verschrikkelijk om zoiets door te moeten maken..

zommes

Badass junkie
matthijs zei:

reactie verwijderd & nieuw topic over eerwraak geopend.

Bij nader inzien lijkt me het geen goed idee om hier over dat onderwerp te gaan discussieren.

Psychopath

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Psychopath zei:
paupie zei:
hopelijk komt t goed....

Ik denk niet dat je het verschil begrijpt.

Psykaholik

Wijs gebruiker
barry zei:
zijn ze er zeker van dat ze niet kan zijn weg gelopen en dat ze zich nu even schuil houdt bij een vriend?

der is geen enkele aanwijzing waarom ze zou kunnen zijn weggelopen.
kon perfect met haar ouders opschieten.
heeft goede vrienden enz. dus weglopen zit er niet echt in

hypersnap

Bewuste gebruiker
Psykaholik zei:
barry zei:

der is geen enkele aanwijzing waarom ze zou kunnen zijn weggelopen.
kon perfect met haar ouders opschieten.
heeft goede vrienden enz. dus weglopen zit er niet echt in

Heb het daarjuist op nieuws gezien :openmouth:

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
waarom gebeuren zulke dingen. :cry:
En die klotejounalisten enzo, die hebben ook totaal geen gevoel.
Die mensen hebben het moelijk genoeg zonder al dat gezeur en gevraag aan hun hoofd.
Ik hoop nog steeds dat het goed komt

Bovenaan