Anonieme vraag.

Imke

Badass junkie
Hallo :)

Iemand op dit forum had de volgende vraag, maar wil liever anoniem blijven dus post ik zijn vraag, gelieve hem hiermee zo goed mogelijk te helpen. :)

Hey, ik ga morge voor de 3e keer trippen!
maar nu had ik een vraag!

Ik heb de eerste keer 1 pil van ongeveer 70 mg genomen.
2e keer van ongeveer 90 maar dat waren er anderhalf.

Nu kan ik deze krijgen http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=5281

tot 175 mg mdma zoals je ziet.

Ik wil maximaal 2.5 uur echt hard gaan. Daarna moet ik tog wel weer normaal onder de mensen kunnen zijn zonder dat ze me aankijken alsof ik een idioot ben(dus ze mogen niks aan me zien)

Zal ik er dan 1 of 2 nemen? Het is dus erg belangrijk dat ik het effect na 4 uur tog echt wel zichtbaar weg is.

Alvast bedankt!

Doei. :wave:

caatje

Badass junkie
Waarom zou je er uberhaupt 1 nemen als je na 2,5uur weer voor volkomen nuchter wil doorgaan? Lijkt me makkelijker/fijner om er een andere dag voor uit te kiezen zodat je er de tijd voor kan nemen. Als er een tijdsdruk achter zit is niet fijn. Dan lijkt t me dat je constant bezig bent met het weer nuchter zijn/worden.

Zelf ben ik na een uur of 3/4 wel weer zo ver na 1 pil dat ik weer aardig "normaal" functioneer. (althans dat denk ik dan, zeker weten doe ik het niet hahaha)

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Dan is het beter dat je het niet doet.
Bewaar je pillen voor een andere keer, waneer je genoeg tijd hebt.

Ik denk dat je wel langer dan 2,5 uur uit je stuiter bent.
Ik weet ook niet hoe jij reageert op MDMA, wie weet krijg je dan een dikke pillenkater en ben je ook niet bepaald een vertoning.

Mijn advies is dus; Niet doen! Ga een ander keertje aan de pillen!

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
zijn dus sterke noten en dan ben ik toch meestal wel 4 uur van de kaart en daarna nog vol strak en dat zie je de volgende dag ook nog wle klein beetje, dus NIET doen :wave:

NO way dat je het na 2,5 uur helemaal niet meer ziet, je hebt dan nog dikke kijkers en miss wel bekkentrekke

Solidius

Badass junkie
Het is heel goed mogelijk. Al zie ik niet in waarom hij een 'vluggertje' met XTC wil:

1. Men neme een XTC tablet.
2. Men wordt slaaf van meesteres euforie, voor 2.5 uur.
3. Men snuift 1 a 2 lijnen cocaïne, dit onderdrukt het effect van MDMA.
4. Men kan min of meer weer 'onder de mensen' komen.

Met punt 4 bedoel ik dat hij hoogstwaarschijnlijk nog wel schotel oogjes overhoudt, maar mentaal zal hij zich vrij nuchter voelen.

Have fun :)

jappe_1991

Experimenterende gebruiker
van 1 pil ben ik geen 2uur en half van dekaart hoor ,nu niet beginnen zeuren over de kwaliteit want pil getest op 180 mg en na 2 uur stond ik weer zo normaal als wat ,kwaad om het feit dat ik de rest niet bij had :angry:

Solidius

Badass junkie
jappe_1991 zei:
van 1 pil ben ik geen 2uur en half van dekaart hoor ,nu niet beginnen zeuren over de kwaliteit want pil getest op 180 mg en na 2 uur stond ik weer zo normaal als wat ,kwaad om het feit dat ik de rest niet bij had :angry:

Dat zegt meer over jouw tolerantie voor MDMA dan over het genotsmiddel zelf.

Happydude

Belezen gebruiker
Inderdaad !! ik ben vrij gevoelig en er staat vermoedelijk mdma .. kijk maar eens in PHIKAL daar staan 500 disigner drugs in .. wie zegt dat het geen mda is md ..... ert zijn er zovele .. ik heb vaak genoeg 8 uur gestuiterd op een hlve ... dan minder heftig maar nog steeds 8 uur .. en iemand die het net 2 x heeft gedaan is nog niet echt ervaren ... althans niet in vergelijking tot bijv. mij :flushed:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Solidius zei:
Het is heel goed mogelijk. Al zie ik niet in waarom hij een 'vluggertje' met XTC wil:

Met punt 4 bedoel ik dat hij hoogstwaarschijnlijk nog wel schotel oogjes overhoudt, maar mentaal zal hij zich vrij nuchter voelen.

Geniaal. :hearteyes:

Vooral punt 2.

Solidius

Badass junkie
GewoonVOL zei:
Solidius zei:

Geniaal. :hearteyes:

Vooral punt 2.

Bedankt voor het positieve commentaar :)

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Citaat:
Hey, ik ga morge voor de 3e keer trippen!
maar nu had ik een vraag!

Ik heb de eerste keer 1 pil van ongeveer 70 mg genomen.
2e keer van ongeveer 90 maar dat waren er anderhalf.

Nu kan ik deze krijgen http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=5281

tot 175 mg mdma zoals je ziet.

Ik wil maximaal 2.5 uur echt hard gaan. Daarna moet ik tog wel weer normaal onder de mensen kunnen zijn zonder dat ze me aankijken alsof ik een idioot ben(dus ze mogen niks aan me zien)

Zal ik er dan 1 of 2 nemen? Het is dus erg belangrijk dat ik het effect na 4 uur tog echt wel zichtbaar weg is.

Alvast bedankt!

Je tript wel niet van mdma :grin:

Bewild

Bewuste gebruiker
Mja, ik kan alleen maar bevestigen wat ze hier zo goed als allemaal zeggen, doe het op een andere keer :P , je zal er dan veel meer van kunnen genieten. Ik ben namenlijk zelf ook altijd zoiets van een 4uur wauss van xtc, kan me dus niet goed inbeelden dat je na 2.5u uur al terug normaal onder de mensen kan komen zonder dat ze iets aan je merken :P

Delirium

Badass junkie
MDMA is een psychedelic, dus je zou het wel als een trip kunnen zien.

Ik zou geen XTC nemen als je nuchter moet zijn na 2.5 uur. En al helemala geen twee pillen van 175 gram MDMA. Als je nuchter wil zijn maar toch strak feesten, dan zou ik voor alcohol + twee of drie lijntjes cocaine gaan.

Have fun :wave:

matthijs

Badass junkie
Na 2,5 uur ben je echt nog wel lijp. Zeker als het je 3e keer is. Na 4 uur zal je weer redelijk nuchter zijn maar je ziet er nog steeds niet uit.

Bewild

Bewuste gebruiker
Mja bij mij is het ook zoiets van een 4 uur eer het uitgewerkt is, maar men pupillen, eer die er weer normaal uitzien, da is een heel ander verhaal :P

El Retro

Wijs gebruiker
Bewild zei:
Mja bij mij is het ook zoiets van een 4 uur eer het uitgewerkt is, maar men pupillen, eer die er weer normaal uitzien, da is een heel ander verhaal :P

Ik kan er ongeloofelijk boos van worden als ik mezelf dan zie. "Zielige rat" denk ik dan. Je bent volkomen normaal terug , en je ziet er dan uit als een zombie met knikkers in zijn schedel.

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik raad je ook speed aan, werkt altijd doeltreffend, efficient en je ziet het niet zo aan de persoon in kwestie

flashkop

Bewuste gebruiker
El Retro zei:
flashkop zei:
El Retro zei:
Saivy zei:
Ja en neem er anders ook wat coke enzo bij.

Of heroïne, direct kleine pupillen.
worde, u pupille dan ni gewoon trug normaal?
Alle, xtc=grote pupillen, hero=speldekopkes alle 2=normaal?

Dat was maar om te lachen he :grin: , je gaat toch geen Hero gebruiken om pupilverwijding tegen te gaan? :)
WAARO MNIET HE?
:P :P :P :wave:

Bovenaan