Lauu zei:gewoon een tegen demonstratie doen :P
Angramar Temenos zei:Als ik kan ga ik er wel heen, helemaal wappie uiteraard, jointjes roken.
shokora zei:Lauu zei:gewoon een tegen demonstratie doen :P
Er is al een gigantische tegendemonstratie geplanned vanuit diverse groepen, dus als je echt een tegendemo wil houden kun je makkelijk aansluiten(misschien een idee om vanuit drugsforum te doen).

Angramar Temenos zei:Blowen mag toch? Ik breek de wet volgens mij dan niet.. Drugsgebruik is voor zover ik weet legaal, alleen bezit niet.. maar als ik voor ik daarheen ga m'n tripje/pilletje neem ben ik daar toch niet meer strafbaar?
tomz0r zei:Angramar Temenos zei:Blowen mag toch? Ik breek de wet volgens mij dan niet.. Drugsgebruik is voor zover ik weet legaal, alleen bezit niet.. maar als ik voor ik daarheen ga m'n tripje/pilletje neem ben ik daar toch niet meer strafbaar?
Als je denkt de komiek uit te kunnen hangen tussen het soort mensen wat op die site komt voorspel ik dat je er niet zonder kleerscheuren van af komt...
wel droog om je ergens op te stellen waar iedereen je kan zien maar niet bij je kan komenshokora zei:Angramar Temenos zei:Als ik kan ga ik er wel heen, helemaal wappie uiteraard, jointjes roken.
Lijkt me niet heel erg slim met honderden nazis, afa en ME-agenten om je heen...
waarom niet gewoon zenuwgas, bij voorkeur VX gasAngramar Temenos zei:Is er niet een manier om ze ongemerkt drugs (bij voorkeur tripmiddelen) toe te dienen?
Angramar Temenos zei:Is er niet een manier om ze ongemerkt drugs (bij voorkeur tripmiddelen) toe te dienen?
Wacky zei:ALs jij dat doet, dan denk ik dat we met DF wel een fonds bij elkaar krijgen voor de kosten en ben je voortaan onze grote held.
Wacky zei:Angramar Temenos zei:Is er niet een manier om ze ongemerkt drugs (bij voorkeur tripmiddelen) toe te dienen?
Koop een stapel plastic bekertjes, en doe in elk bekertje 2 druppeltjes LSD en steek ze terug in het plastic.
Scheer je kop kaal en regel wat lonsdale kleding zodat je kunt doen of je bij ze hoort.
Neem 10 flessen frisdrank en een paar kannen koffie mee en stap op de bus.
Uitdelen maar.
ALs jij dat doet, dan denk ik dat we met DF wel een fonds bij elkaar krijgen voor de kosten en ben je voortaan onze grote held.
. Werkt ook nog eens een stuk langer.drain bamage zei:ik zei toch al: VX gas
http://www.collegenet.nl/index_mainfram ... %26site%3D
yeti zei:Laten we in dat geval de gasmaskers niet vergeten![]()
![]()
Jokkelshizzle zei:drain bamage zei:ik zei toch al: VX gas
Dat is toch niet zo makkelijk te maken???? ik zoek iets minder dodelijks man... anders had ik het wel willen kopen
shokora zei:Jokkelshizzle zei:drain bamage zei:ik zei toch al: VX gas
Dat is toch niet zo makkelijk te maken???? ik zoek iets minder dodelijks man... anders had ik het wel willen kopen
Jammer alleen dat je dan ook 15000 antifa en godweethoeveel normale burgers ombrengt :P
, dus die missen we ook als kiespijn. hahahaha.Flip Trip zei:De antifa is geen haar beter dan de rechtsextremen. En voor die normale burgers, ja het is Mestreech, dus die missen we ook als kiespijn. hahahaha.
das is 1 manier om het te interpreteren, volgens mij bedoelde Flip het meer als: "het zijn ook gewoon irritante gasten die geweld ook niet schuwen"shokora zei:Flip Trip zei:De antifa is geen haar beter dan de rechtsextremen. En voor die normale burgers, ja het is Mestreech, dus die missen we ook als kiespijn. hahahaha.
Ja die verdomde antifa toch, stiekem willen ze gewoon onderscheid op ras en in het speciaal alle joden uitmoorden
Ik begrijp je volkomen.
dropkick_tamas zei:Ik ben iniedergeval bij de demo van AFA Nederland. Persoonlijk walg ik van ultra-rechts enz, ik hoop dan ook dat we ze helemaal de k*nker in slaan.![]()