Ja maar dat komt dan toch door het onderwerp van dit forum? Of bedoelde je dat ook min of meer?Nee daar schrik ik niet van hoor.
Maar er werd gezegd dat er veel mensen op het df zitten die ad gebruiken of hebben gebruikt.
Vandaar mijn opmerking dat het mij opviel dat er hier veel mensen geestelijke problemen hebben.
Voor mij logisch gevolg dat er veel mensen relatief gezien ad gebruiken op DF, want die gaan niet naar een woonforum om over AD's te praten
Verder kan ik mij ook wel stiekem voorstellen dat vele drug depressie op kan wekken dus die correlatie is er natuurlijk ook wel
Hier heb je ook helemaal gelijk in. Toch zou ik ook eerder een paddo tripje met goede begeleiding aanbevelen dan AD'sToch best raar opzich, is mijn persoonlijke mening he...
Er zijn dus mensen die vinden dat je beter zonder ad aan bv je depressie kunt werken.
Maar die zelfde mensen(heb niet alleen over hier op df) gebruiken bv wiet om te kunnen slapen, drugs om te ontspannen enz.
Als je dan van mening bent dat je iets beter zelf op kan lossen moet je ook niet drugs gebruiken als oplossing van problemen of als hulpmiddel.
Zo heb ik een kennis die ook tegen ad is.
Het ook de makkelijke weg vind.
Maar ondertussen zelf elke avond een joint rookt om te kunnen slapen.
Drugs gebruikt, geregeld om zijn creatieve brein beter te laten werken (zijn woorden) en drank om te kunnen ontstressen.
Dat vind ik persoonlijk nogal dubbel.