1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Heb jij ook een vraag over drugs?

Welkom in het Vraag van de Week subforum! Hier beantwoordt wekelijks een professional van de Drugs Infolijn (onderdeel van het Trimbos Instituut) een vraag van een forumlid over drugs. We vinden het belangrijk dat op dit forum ook deskundigen een bijdrage leveren, want zoals met zoveel dingen, is het gebruik van drugs niet zonder risico's. Wees dus goed verbereid!

Heb je een vraag? Stel deze hier!

Om een vraag te kunnen stellen op het forum, moet je wel een account hebben en ingelogd zijn. Registreer hier!

Vraag van de Week Astma en drugs

Discussie in 'Vraag van de week' gestart door MacLeod, 23 feb 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. MacLeod

MacLeod Admin Medewerker Beheerder

Kunnen mensen met astma bepaalde drugs beter achterwege laten? Zijn er drugs die een direct effect hebben op de ontsteking die astma in feite is of moeten eventuele problemen voornamelijk gezocht worden op het gebied van medicijngebruik?

Qwertyuiopa en SanneBanne vinden dit leuk.
  2. Drugs Infolijn

Drugs Infolijn Trimbos Instituut Professional

In dit overzicht kun je lezen over de combinatie van drugs met verschillende soorten medicijnen waaronder astmamedicatie. Ook staat erin wat het middel doet met de aandoening.

Rayyar, crazydevil85 en GroteDoppe vinden dit leuk.
  3. crazydevil85

crazydevil85 Newbie

Ik heb astma en gebruik Ventolin zo nodig en symbicort 2 maal daags. Ik merk bij het eerste glas alcohol dat ik het even benauwd krijg maar dat is daarna weer over. Ik heb inmiddels Lsd, mdma, ecstasy, speed en coke, wiet en hasj geprobeerd en nog nooit daar een astma aanval mee getriggerd. Na een periode geblowd te hebben had ik zelfs minder last van mijn allergieën, waardoor mijn longen dus ook minder geprikkeld werden. Wel heb ik gemerkt dat ik met de combinatie van mijn Ventolin en gebruik van speed wel iets meer last krijg van een opgejaagd gevoel en hogere hartslag. Misschien heb ik geluk gezien het overzicht dat de drugslijn heeft geplaatst. Ik ben trouwens een recreatief gebruiker. 1x per 4 a 5 maanden of zo. Vaker wel eens langer er tussen.

Rayyar vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Astma drugs
  1. 2cbarbeque
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    394
  2. ZERO-
    Reacties:
    15
    Weergaven: