• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Avondje alleen XTC

SSKK

Newbie
Avondje alleen XTC

Wie: Ik
Wat: 1 groene lacoste getest op 160mg
Waar: In de auto, op het strandje en in mijn bed.
Wanneer: gisteravond om 23.00 genomen. Verder totaal geen tijdsbesef gehad. Excuus voor als het een warrig verhaal is maar dat komt dus omdat ik nog niet helemaal nuchter ben.

*strandje = recreatieplas heel dicht bij huis. Ik rij niet onder invloed. Ik kan gewoon lopen tussen huis-auto-strandje
Damn wat een nacht. Ik had nooit gedacht dat ik, op wiet na, óóit alleen drugs zou gebruiken.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het idee bij me is opgekomen.. ja gewoon zin er in hebben. Vrienden hebben het kort geleden nog gedaan, voor mij alweer een tijd geleden.. Twijfel twijfel.. Uiteindelijk had ik het besluit genomen om het alleen te doen.

Op naar het strandje. Eerst nog even in de auto muziek geluisterd, en alvast wat leuke nummers opgezocht omdat ik daar in mn space nooit meer op kan komen. Mn huid begon al wat te tintelen en ik voelde me heerlijk. Ik had nog een kleed in de auto liggen en besloot aan de waterkant heerlijk mn jointje te roken. En daar sloeg die heerlijk in. Heel rustgevend dat water, zo heb ik nog een tijdje gezeten en genoten van de natuur.
Toen ik de deken terug wilde leggen en terug liep naar de auto voelde ik de energie vanaf mijn tenen opborrelen, mn harstslag versnelde en ik had maar zin in 1 ding: lopen, gewoon een rondje lopen.

Ik belsoot om over het strand te wandelen tot het einde en weer terug. Het was heerlijk en al mn energie kon ik er in kwijt op de een of andere manier :P
Aan het einde was ik ontzettend blij dat het niet zo’n lang strand was.. ik besefte me dat hoe lang het strand ook was, ik toch wel tot het einde zou lopen.. maarja je moet ook weer terug!

Op de terug weg was ik nog steeds erg blij en ik voelde m toch al behoorlijk. Eenmaal in de auto weer “even” zitten spacen op de muziek. Heerlijk om gewoon nergens aan te denken. Die muziek varieert overigens van afro jack tot evil activites.

Plots komt er ineens een auto aangereden, een meisje en een jongen. Ik wilde er écht naar toe. Misschien zitten ze ook wel aan de drugs? Misschien zijn ze wel super aardig :P gelukkig kon ik me inhouden en ben ik er niet naar toe gegaan haha
Leek me toch niet zo’n goed idee toen ik in de spiegel keek en het idee kwam dat het eventueel zou kunnen dat zij niet aan de drugs zitten. :openmouth:

Opeens kreeg ik het gevoel dat ik heel graag lekker in mn bed wilde liggen met de deken over me heen. Tja als je dat perse wilt dan moet je naar huis. Mn ouders lagen gelukkig al lekker te slapen dus ik kon stil naar boven. Wauw wat een vrijheid voelde ik toen ik mn kamer binnenstapte. Mijn eigen plekje. Bizar eigenlijk haha. Ik heb héérlijk op mn bed gelegen.. muziek geluisterd.. gewoon simpelweg spacen..

Het was heerlijk tot ik de come down begon te voelen.. pff toch wel een naar gevoel als je alleen bent. Maar daar is ook een goede vriend uit ontstaan: Meneer Beer. :hearteyes: Wat is ie toch heerlijk zacht en lief! :hearteyes: Samen met beer heb ik het nog eventjes uitgehouden..
Eenmaal uit bed gestapt stroomde de adrenaline weer door mn lijf dus ben ik nog maar even een jointje gaan roken buiten. Even tot rust komen.

Maar helaas.. ik ben nog steeds wakker en wilde mijn avontuur even van me afschrijven..
Ik heb een fantastische avond gehad :mrgreen:

Welterusten!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb dat vroeger regelmatig gedaan (als de rest er geen zin in had) en met de juiste setting en mindset vond ik het leuk.
Leuk reportje , brengt wat herinneringen naar boven :)

Bovenaan