• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ayahuasca eerste keer.

Daans

Newbie
lange tijd lezer eerste keer poster, maar ik moest mijn verhaal kwijt.

tijdje geleden heb ik ingredienten gekocht om een keer ayahuasca te maken.
maandag alle voorbereidingen getroffen om het brouwsel te maken
ondertussen goed ingelezen over hoe en wat
de ingredienten waren
2 liter demi water
20g Diplopterys cabrerana gedroogd ( 2 porties )
10g Peganum harmala ( genoeg voor 3 porties, 3g zou normale portie moeten zijn ) maar was goedkoper

ik zal maandag beginnen.

over een periode van c.a 8 uur heb ik eerst 3x 30min op t zachtste vuurtje
en een lepel azijn elke half uur t water in een andere pan gegoten en alles van die pan op t laagste vuurtje terug gekookt tot een drinkbaar volume.

dinsdag: t ging beginnen ik had me goed ingelezen, ik was klaar
16:00 lepeltje peganum genomen en flink zitten malen met m'n kiezen, omdat ik niet wilde overgeven en alles binnen wilde houden voor een verbeterd effect een wietje erbij gerookt om de maag wat rustiger te houden wat gewerkt heeft, niet gekotst gelukkig.
16:45 omdat ik genoeg had voor 2 porties heb ik de helft gepakt, 10g zou een normale dosis moeten zijn, neus dicht en in 1x naar onder gegooit film op gezet en lekker rustig afgewacht tot de eerste effecten kwamen

ik zal eerlijk zijn, ik ben zwaaaar teleur gesteld, ik heb alles de beste mogelijkheid gegeven wat ik kon aan het recept gehouden netjes gedult gehad om t af te koken niets!

20:00 nog niets, beetje zwaarder hoofd, raar gevoel in de maag zuurderige smaak wat af en toe boven kwam stoten of een boertje wat raar smaakte maar geen verdere effecten
20:15 de 2de portie cabrerana genomen, wederom NIETS
23:00 naar bed gegaan.

afgelopen maanden meerdere natuurlijke psychedelische producten geprobeerd.

truffels - amper wat gevoeld.
paddo's - vreselijke nasmaak geen effect.
hawaiian baby woodrose - geen effect, nog niet eens overgeven.

ik ga nu nog 1 week wachten heb nog 1 portie truffels
maar al mijn ervaringen waren een en al teleurstelling.

InfectedNL

Newbie
Ja ik heb gehoord dat het moeilijk is goeie ayahuasca te maken en dat eerste keer vaak mislukt. Maar wel raar dat je niks van paddo's enzo verneemt zou bijna denken dat je immuum bent ofzo.

Daans

Newbie
InfectedNL zei:
zou bijna denken dat je immuum bent ofzo.

eerste keer paddo's was een zeer lichte dosis, 4 redelijk grote verse paddo's ( gewicht c.a 5gram vers )

2de keer paddo's hand vol verse, c.a 30gram vers

ik heb nu nog ongeveer 5gram gedroogd gok ik maar bewaar ik nog effe

ik denk toch wel dat ik alles geprobeerd heb

InfectedNL

Newbie
Ja, 5 gram vers is wel erg weinig maar van 30 gram zou je toch zeker iets moeten voelen. Heb je ook een paar uur van tevoren niks gegeten?

Bovenaan