• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ayahuasca - Mijn medicijn

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Haha pak 'm aan jongens! :P

pythregius zei:
dumpy, ik had het je al verteld maar iedereen mag weten hoe positief dit spul is, luitjes dumpy is er geweldig door geworden, ontzettend geopend, en daarvoor vond ik je natuurlijk ookal strak :grin:
ayahuasca is ongelovelijk in wat het doet bij mensen ik ben vol lof!

Bedankt gozer! Vond het echt tof dat je het verschil opmerkte, hehe.. Voor mij voelt het ook nog steeds als een supergrote verandering, maar wweet niet altijd of mensen dat merken of dat het alleen mijn gevoel is.

Ik heb vanacht trouwens m'n eerste DMT breakthrough gehad, en kan zeggen dat DMT ook echt heelt! Voel me nu echt heerlijk!

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Hehe ook weer bezig? :grin:

Heb zelf zaterdag ook weer wat DMT gedaan, eerste 'trip' (duurde 4 minuten ofzo maar) sinds die sessie. Met 20mg kwam ik even ver als de 1e keer dat ik het rookte, alleen het duurde iets korter. Ik kwam in dezelfde soort 'voor-ruimte' als de 1e x DMT en zag ik weer die wezens van de 1e keer en ze stopte iets heel erg warms in mijn borst, voelde wel heel goed dus ik dacht: 'ze doen maar' :grin: daarna stond ik ineens voor 'de tunnel' die bestond uit extreem complexe geometrische patronen en fractals die steeds vervormden in een man en een vrouw, ik ging er nog niet doorheen maar keek er alleen doorheen, aan het eind kwam een van die entiteiten van de 1e x DMT weer voor me staan en groette hij me zo met zijn hand van 'tot de volgende keer!'

Mijn gemoedstoetstand is zich de afgelopen dagen trouwens gewoon enorm aan het stabiliseren, vroeger had ik veel moodswings maar nu ben ik 'gewoon gelukkig' niet bijzonder euforisch maar heel tevreden en gelukkig :)

Nog steeds met liefde,

Adreno

jcutter

Badass junkie
Hmm, gezien de angst die kwam opspelen na een dikke hijs van een dmt pijp; word het voor mij erg moeilijk om het nog eens te gaan roken. Als ik met het idee zo van: ik ga dmt roken, naar een kameraad toe ga; dan voel ik me net een dead walking men onderweg naar de executie kamer. Doodsangsten is iets wat je met moeite kan vergeten denk ik.

Drientje

DF-koning
Ik droomde vannacht dat ik voor het eerst DMT rookte,(achteraf is dit best een logische combinatie, dromen over DMT haha)ik zag wezentjes die door mijn slaapkamer heen wandelden en een soort Grote Grijsaard die me vriendelijk toelachte. Hij had een grote baard en een zilver glimmend gewaad aan. Ik was echt even in de war omdat ik, toen ik wakker werd echt dacht dat ik DMT had gehad. Het voelde zo echt aan dat ik even een paar minuten in de war was.

Mijn eerste DMT trip moet nog gaan komen, maar als dat is wat de DMt voor me in petto heeft dan rook ik die pijp met plezier!
Ik ben er denk ik onbewust meer mee bezig dan ik zelf doorheb, anders droom ik er niet zo snel over...

X

Tripper

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Ik droomde vannacht dat ik voor het eerst DMT rookte,(achteraf is dit best een logische combinatie, dromen over DMT haha)ik zag wezentjes die door mijn slaapkamer heen wandelden en een soort Grote Grijsaard die me vriendelijk toelachte. Hij had een grote baard en een zilver glimmend gewaad aan. Ik was echt even in de war omdat ik, toen ik wakker werd echt dacht dat ik DMT had gehad. Het voelde zo echt aan dat ik even een paar minuten in de war was.

Mijn eerste DMT trip moet nog gaan komen, maar als dat is wat de DMt voor me in petto heeft dan rook ik die pijp met plezier!
Ik ben er denk ik onbewust meer mee bezig dan ik zelf doorheb, anders droom ik er niet zo snel over...

X

Het maakt voor jou niet uit of je het neemt of niet, je blijft er toch wel over nadenken. Denk nou niet dat het je leven zal beinvloeden door gedachtes. Het zijn momenten dat je er aan zal denken als je DMT hebt genomen, net als een goeie gebeurtenis die je hebt meegemaakt. DMT is je goed gezind. Het heeft je gevonden..

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Prachtig report! En wat mij betreft geen woord te lang hoor!

Hoe ben jij met zo'n ceremonie in aanraking gekomen? En hoe zou ik (als ik ooit het idee heb dat ik daar aan toe ben..) daarmee in aanraking kunnen komen?

Tnx! :grin:

DreamWeaver

Badass junkie
Mary zei:
Prachtig report! En wat mij betreft geen woord te lang hoor!

Hoe ben jij met zo'n ceremonie in aanraking gekomen? En hoe zou ik (als ik ooit het idee heb dat ik daar aan toe ben..) daarmee in aanraking kunnen komen?

Tnx! :grin:

Liever niet op een openbaar forum zetten. Er zijn hier genoeg mensen met ervaringen bij sjamanen, pm bijvoorbeeld de topicstarter eventjes :)

wat een verhaal, ik hoop ooit in mijn leven zo iets te mogen meemaken, het lijk me een soort van uber reiniging en tot je zelf kom moment

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het is inderdaad een uber reiniging :wink: Ook nu nog merk ik nog positieve veranderingen die de Ayahuasca getriggerd heeft. :)

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Dit report geeft mij ook weer meer een aanlijding om dit te proberen, heb zon gevoel dat er toch wat negatieve energie in mij is ontstaan in de afgelopen jaren, en dan een soort van "bad-trip", maar daarna dolgelukkig voelen lijkt me echt geweldig om te beleven.

Maybe cya soon :grin:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
TheAgeOfMen zei:
Dit report geeft mij ook weer meer een aanlijding om dit te proberen, heb zon gevoel dat er toch wat negatieve energie in mij is ontstaan in de afgelopen jaren, en dan een soort van "bad-trip", maar daarna dolgelukkig voelen lijkt me echt geweldig om te beleven.

Maybe cya soon :grin:

Als je het zelf al voelt is het inderdaad een goede keuze om Ayahuasca te doen. Het hoeft niet meteen zo heftig of een bad trip te zijn, het kan ook zijn dat je je alleen maar intens gelukkig voelt en op deze manier gereinigd word. Ieder persoon krijgt wat hij nodig heeft... :)
Mocht je meer informatie willen over de plek waar het gehouden word kan je me gewoon even pb-en.

Zie je mischien dan nog wel, gezellig lekker samen kotsen! :wink:

Bovenaan