TrippyShit
Badass junkie
Hallohallo
ik vroeg me af of er een minimumleeftijd verbonden zit aan deelname van een ayahuasca-ritueel?
ik vroeg me af of er een minimumleeftijd verbonden zit aan deelname van een ayahuasca-ritueel?

pipoxyz zei:Santo Daime lijkt me ZoooOOO erg...
das religie in het extreme...als letterlijke brainwash (drugs + indoctrinatie)
maargoed..ben dus niet zo'n voorstander van religie![]()
bdk zei:wil je serieus ayahuasca doen daan?
je kunt beter eerst een paar goede lsd trips doen..
The word psychedelic is an English term coined from the Greek words for "mind," ψυχή (psyche), and "manifest," δήλος (delos).
The word entheogen is a neologism derived from the ancient Greek : ἔνθεος (entheos) and γενέσθαι (genesthe). Entheos literally means "god (theos) within", more freely translated "inspired". The Greeks used it as a term of praise for poets and other artists[citation needed]. Genesthe means "to generate". So an entheogen is "that which generates God (or godly inspiration) within a person".

als je aan de anti-psychotica zit dan zou ik toch maar van de ayahuasca blijven hoorArieKanariE zei:en volgens mij gold dat ook voor antidepressivica en psychotica en middelen als ritalin en verwanten ( dus speed denk ik ook ) .. alleen moest je daarmee langer gestopt zijn ... een dikke maand tot twee maanden meen ik me te herinneren.