Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
mocridhe zei:Ze hielp me staan en gaf me de ruimte, liet me breed staan. “Dit ben jij, je mag er best zijn. Neem de ruimte maar eens.” En dat.. raakte me zo erg. Ik heb altijd de neiging om mezelf te verstoppen, weg te cijferen, en nu hoefde dat niet.
[/quote]mocridhe zei:Ze hielp me staan en gaf me de ruimte, liet me breed staan. “Dit ben jij, je mag er best zijn. Neem de ruimte maar eens.” En dat.. raakte me zo erg. Ik heb altijd de neiging om mezelf te verstoppen, weg te cijferen, en nu hoefde dat niet.
vode zei:Knufff mooi mens ben je![]()
Drientje zei:vode zei:Knufff mooi mens ben je![]()
![]()
En ik loog niet toen ik jullie schattig noemde.![]()
vode zei:Niet dat ik weet. Maar misschien kan je ergens een Ayahuascatopic openen voor al je vragen en discussies, dan kunnen we hier lekker blijven genieten van Mocrohides tripreport!![]()
Huilen van geluk waarschijnlijkDumpy zei:mocridhe zei:Ze hielp me staan en gaf me de ruimte, liet me breed staan. “Dit ben jij, je mag er best zijn. Neem de ruimte maar eens.” En dat.. raakte me zo erg. Ik heb altijd de neiging om mezelf te verstoppen, weg te cijferen, en nu hoefde dat niet.
Klinkt erg mooiDie helpster lag bij de vorige grote sessie naast me. Hele fijne gesprekken mee gehad en veel uit geleerd, mooi dat ze jou deze les liet zien
Ook het niet weten waarom je huilt herken ik heel erg. Had dat ook een keer, voelde me super goed keek beetje om me heen en opeens begon ik toch te janken. En toen zei ik ook zo hardop: Huh? waarom huil ik nu ik weet helemaal niet waar dit vandaan komt.
Soms hoef je het niet te weten, als het eruit komt is het goed
Geniet ervan!
Petard zei:Huilen van geluk waarschijnlijkDumpy zei:mocridhe zei:Ze hielp me staan en gaf me de ruimte, liet me breed staan. “Dit ben jij, je mag er best zijn. Neem de ruimte maar eens.” En dat.. raakte me zo erg. Ik heb altijd de neiging om mezelf te verstoppen, weg te cijferen, en nu hoefde dat niet.
Klinkt erg mooiDie helpster lag bij de vorige grote sessie naast me. Hele fijne gesprekken mee gehad en veel uit geleerd, mooi dat ze jou deze les liet zien
Ook het niet weten waarom je huilt herken ik heel erg. Had dat ook een keer, voelde me super goed keek beetje om me heen en opeens begon ik toch te janken. En toen zei ik ook zo hardop: Huh? waarom huil ik nu ik weet helemaal niet waar dit vandaan komt.
Geniet ervan!Zat er bij de zonsondergang de laatste keer met paddo's bij mij ook dicht tegenaan.
Vet mooi tripreport, ik word zo langzamerhand toch wel nieuwsgierig naar Ayahuasca met al deze verhalen op DF.![]()
Petard zei:Huilen van geluk waarschijnlijkDumpy zei:mocridhe zei:Ze hielp me staan en gaf me de ruimte, liet me breed staan. “Dit ben jij, je mag er best zijn. Neem de ruimte maar eens.” En dat.. raakte me zo erg. Ik heb altijd de neiging om mezelf te verstoppen, weg te cijferen, en nu hoefde dat niet.
Geniet ervan!Zat er bij de zonsondergang de laatste keer met paddo's bij mij ook dicht tegenaan.
Vet mooi tripreport, ik word zo langzamerhand toch wel nieuwsgierig naar Ayahuasca met al deze verhalen op DF.![]()