• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ayahuasca - Stronger than I thought

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb je report met een enorme glimlach gelezen lievie! Ben enorm blij dat alles zo fijn was, je smsje beloofde al veel goeds :grin: <33333333

Plimu

Bewuste gebruiker
mocridhe zei:
Ze hielp me staan en gaf me de ruimte, liet me breed staan. “Dit ben jij, je mag er best zijn. Neem de ruimte maar eens.” En dat.. raakte me zo erg. Ik heb altijd de neiging om mezelf te verstoppen, weg te cijferen, en nu hoefde dat niet.

ontzettend intiem om te lezen, enorm goed report.

met een enorme lach gelezen :grin:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
mocridhe zei:
Ze hielp me staan en gaf me de ruimte, liet me breed staan. “Dit ben jij, je mag er best zijn. Neem de ruimte maar eens.” En dat.. raakte me zo erg. Ik heb altijd de neiging om mezelf te verstoppen, weg te cijferen, en nu hoefde dat niet.
[/quote]

Klinkt erg mooi :) Die helpster lag bij de vorige grote sessie naast me. Hele fijne gesprekken mee gehad en veel uit geleerd, mooi dat ze jou deze les liet zien :)

Ook het niet weten waarom je huilt herken ik heel erg. Had dat ook een keer, voelde me super goed keek beetje om me heen en opeens begon ik toch te janken. En toen zei ik ook zo hardop: Huh? waarom huil ik nu ik weet helemaal niet waar dit vandaan komt.
Soms hoef je het niet te weten, als het eruit komt is het goed :)

Geniet ervan!

davie

Wijs gebruiker
Dit is echt vaag spul zeg en gaat diep. Maar wat doet het dan precies?

Ik lees wel over het toepassen in het dagelijks leven. Of dat mensen zichzelf ontdekken en veel van leren, of als herboren voelen. Meer weet iemand daar meer over dan?

Hoe werkt het in de hersenen of welke ingevingen krijg je ervan?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het is echt iets wat je moet meemaken, het is moeilijk uit te leggen. Het kan blokades wegwerken die al heel lang in je zitten, het kan je nieuwe inzichten geven, wijze lessen geven. Het is heel veelzijdig en elke keer anders en het geeft wat je op dat moment nodig hebt. Het is voor iedereen verschillend.

Hoe het in de hersenen werkt geen idee, je raakt er iig even het noorden van kwijt. :grin:

davie

Wijs gebruiker
Is misschien ook wel lastig om in het kort te verklaren, maar ik begrijp wel dat het een hele ervaring is die je een beter mens kan maken. Zoiets zou mij denk ik tever gaan, maar toch lijkt het mij erg boeiend om eens mee te maken.

Klinkt nogal spiritueel en alsof je in je hogere 'ik' terecht komt. Een soort van status in hypnose lijkt het wel. Of tenminste dat je zo diep in je gedachtes kan graven.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja zo is het ongeveer inderdaad. Je kan het ervaren zoals jij het wil maar de meesten voelen het inderdaad aan alsof ze in contact komen met hun spirituele zelf, of met hogere krachten.

davie

Wijs gebruiker
Ik denk dat ik me er toch eens in ga verdiepen. Zulke dingen boeien mij wel. Tenminste trippen en het spirituele. LSD staat ook nog op mijn lijstje om nog eens te doen en misschien komt deze ook ooit nog eens op mijn lijstje.

Maar deze drugs is zeker ook niet te vergelijken met enig andere?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Niet dat ik weet. Maar misschien kan je ergens een Ayahuascatopic openen voor al je vragen en discussies, dan kunnen we hier lekker blijven genieten van Mocrohides tripreport! :grin:

davie

Wijs gebruiker
vode zei:
Niet dat ik weet. Maar misschien kan je ergens een Ayahuascatopic openen voor al je vragen en discussies, dan kunnen we hier lekker blijven genieten van Mocrohides tripreport! :grin:

:grin: Sorry, das waar. Dadelijk verpest ik Mocridhe topic nog. Leuk report trouwens!

Petard

Experimenterende gebruiker
Dumpy zei:
mocridhe zei:

Klinkt erg mooi :) Die helpster lag bij de vorige grote sessie naast me. Hele fijne gesprekken mee gehad en veel uit geleerd, mooi dat ze jou deze les liet zien :)

Ook het niet weten waarom je huilt herken ik heel erg. Had dat ook een keer, voelde me super goed keek beetje om me heen en opeens begon ik toch te janken. En toen zei ik ook zo hardop: Huh? waarom huil ik nu ik weet helemaal niet waar dit vandaan komt.

Geniet ervan!
Huilen van geluk waarschijnlijk :) Zat er bij de zonsondergang de laatste keer met paddo's bij mij ook dicht tegenaan.

Vet mooi tripreport, ik word zo langzamerhand toch wel nieuwsgierig naar Ayahuasca met al deze verhalen op DF. :wink:

Drientje

DF-koning
Petard zei:
Dumpy zei:
mocridhe zei:

Geniet ervan!
Huilen van geluk waarschijnlijk :) Zat er bij de zonsondergang de laatste keer met paddo's bij mij ook dicht tegenaan.

Vet mooi tripreport, ik word zo langzamerhand toch wel nieuwsgierig naar Ayahuasca met al deze verhalen op DF. :wink:

Ayahuasca laat je ook huilen om de negatieve energie eruit te halen. Kotsen, poepen en huilen, het lucht allemaal ontzettend op!

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Petard zei:
Dumpy zei:
mocridhe zei:

Geniet ervan!

Ja, het was zeker geen huilen van geluk. Het huilen voelde wel degelijk aan als verdriet maar had geen idee waar dat vandaan kwam.

Bovenaan