Dat klopt wel, zeker in het begin kunnen mensen hier last van hebben.Flameon zei:Ik hoor vaak dat clienten van me klagen over bijverschijnselen van baclofen.
Hebben baclofengebruikers hier ook last van? (misselijkheid, braken, je wazig voelen)
sebatian zei:suboxone niet vergelijkbaar met baclofen ten eerste saltroxone bedoeld voor drugs gebruikers, ten tweede wordt gepromoot door fabrikant sinds vrij nieuw middel valt lekker veel aan te verdienen. vroeger in teen jaren drugs maar met alcohol vond dat niks, raakte totaal geflipt. Ook vond gedoe om juist spul te vinden en in buitenland weer gedoe met illigaliteit, ook hier tot op zekere hoogte. Anyway ben niet zo thuis zoals je begrijpt met naltrexone. Weet wel in klinieken gedoe met clienten om van methadon af te komen, volgens my echt rotzooi, giga pijnen om mee te stoppen, kliniek in schotland werd geacht te stoppen met alles, hier in jellinek vinden ze dat niet nodig, ook weer zeer vreemd.
dat kloptArizona zei:sebatian zei:suboxone niet vergelijkbaar met baclofen ten eerste saltroxone bedoeld voor drugs gebruikers, ten tweede wordt gepromoot door fabrikant sinds vrij nieuw middel valt lekker veel aan te verdienen. vroeger in teen jaren drugs maar met alcohol vond dat niks, raakte totaal geflipt. Ook vond gedoe om juist spul te vinden en in buitenland weer gedoe met illigaliteit, ook hier tot op zekere hoogte. Anyway ben niet zo thuis zoals je begrijpt met naltrexone. Weet wel in klinieken gedoe met clienten om van methadon af te komen, volgens my echt rotzooi, giga pijnen om mee te stoppen, kliniek in schotland werd geacht te stoppen met alles, hier in jellinek vinden ze dat niet nodig, ook weer zeer vreemd.
je haalt nu de dingen door elkaar; Suboxone is geen Naltrexon en Saltroxone bestaat niet, ik denk dat je een typo maakt, of je vergist je.

Je bent wel fanatiek hiermee.Petje af hiervoor.Maar het is vechten tegen de bierkaai,..Helaas,de pharma.ind wint toch.Zij bepalen,en jij niet!!sebatian zei:Klninklare onzin een boekje kom nou toch...moest zelfs bestellen duurde 2 weken sinds hebben niet in voorraad.
Heeft trouwens z'n carierre op spel gezet om ervooruit te komen arts die verslaafd is, wat vrij uniek is sinds het wel vaker voorkomt in medische wereld maar je kan ook uit je professie ontheven worden
Je kan ook geen patent aanvragen vanwege dat het werkt op verslaving.
Probleem is gewoon als er nieuwe drug komt wordt ontwikkeld en er staat dan x aantal jaren patent op waardoor firma giga geld kunnen verdienen.
Ja als een drug/medicijn al meer dan 50 jaar oud is is geen animo om te onderzoeken wat ongeveer 500.000 tot miljoen kost, sinds pillen hetzelfde kosten en door meerdere firma;s geproduceerd worden (dus niet veel winst) dus zijn bezig met andere trek pillen/craving die ze aan te man proberen te brengen en meer onderzoeek naar gedaan is. Hebben goede promotie dus patienten. artsen en klinieken geloven dat ook, (een vicieueze cirkel) en andere off-label nedicijnen zoals baclofen wordt genegeerd, geen attentie, en wordt verder niet onderzocht anders zouden ze zichzelf te kort doen, zelfde probleem met kliniek zei gebruik dit nu nou ze zien me liever niet terug in nazorg dat is toch zeer vreemd en eigenaardig.Geschreven naar directie jellinek, best goede kliniek maar in sommige dingen gewoon merkwaardig, vandaar hele dossier laten vernietigen en ben nou bezig dat ze miljoenen subsidie is beter gaan gebruiken of onderzoek bewerkstelligen, bedoel daar zijn ze toch voor. Het is mij om het even wat je denkt of gebruikt weet uit eigen ervaring en kennissen dat het werkt. Bedoel geef alleen maar suggesties, en als er een nog betere weg in toekomst is dan zien we dan wel weer, voor mij kan je het afkraken, negeren, ridiculiseren doet mij verder niks.