opdonderonder
Experimenterende gebruiker
-

Bengt zei:Lsd op een feest is voor mij niet done, de tijd dat ik daar verdaan heb had ik thuis beter en interessanter kunnen invullen.

takala zei:(fullon is te plat hiervoor en dark is zo half 'n half op randje van slecht gaan zitten constant).
Never. But i dont give a F@ck als dat mag gebeuren. Daar leer je alleen maar van. Iig niet in de zin van dat psychedelica kut zijn en je daardoor maar elke dag coke moet gaan snuiven zoals mensen dat weleens doen met veel dingen...
teebo zei:Never. But i dont give a F@ck als dat mag gebeuren. Daar leer je alleen maar van. Iig niet in de zin van dat psychedelica kut zijn en je daardoor maar elke dag coke moet gaan snuiven zoals mensen dat weleens doen met veel dingen...
wacht maar tot je het meemaakt.
OT: ik ben alleen nog maar slecht gegaan op wiet, en dat is een hel
Black Ronin zei:Tot nu toe 3 keer paddo's gedaan en nog niet fout gegaan. Alle keren waren ook in een goede omgeving terwijl ik zelf geen zorgen had en niet vermoeid was toen ik het gebruikte. Tja, als ik het ga gebruiken, wil ik ook 100% zeker weten dat ik ervan ga genieten, anders is het geldverspilling.
je stribbelde? leg uit? Smile
was het je 1e keer ofzo ?
Stribbelen als in 'niet mee gaan met trip' en het proberen te negeren etc.? Dat werkt inderdaad voor geen meter in wat voor soort trip dan ook, inderdaad een fout die je niet moet begaan. Paddo's willen niet echt gestuurd worden, paddo's willen graag sturen.
phy zei:je stribbelde? leg uit? Smile
was het je 1e keer ofzo ?
smoker je weet beter
Stribbelen als in 'niet mee gaan met trip' en het proberen te negeren etc.? Dat werkt inderdaad voor geen meter in wat voor soort trip dan ook, inderdaad een fout die je niet moet begaan. Paddo's willen niet echt gestuurd worden, paddo's willen graag sturen.
true, true!
phy zei:Oei nu zit ik je uit te schelden voor roker?!? Excuses ex-smoker natuurlijk!!!
![]()
azgaza zei:Stribbelen als in 'niet mee gaan met trip' en het proberen te negeren etc.? Dat werkt inderdaad voor geen meter in wat voor soort trip dan ook, inderdaad een fout die je niet moet begaan. Paddo's willen niet echt gestuurd worden, paddo's willen graag sturen.
Dit herken in helemaal in mijn laaste paddotrip.Paddo's willen niet echt gestuurd worden, paddo's willen graag sturen.