Ik heb een tijdje geleden (maar door internet gebrek niet eerder kunnen vragen hier) truffels genomen, samen met een vriend van mij en een "nuchtere" vriendin van hem. We begonnen ieder met een half bakje (dus 10 gram). Na een tijdje te wachten, hadden we allebei nog de andere helft opgegeten. Tot dan voelde ik nog altijd helemaal niet, wat ik al niet normaal vond. Ik ben nogal een durver dus at ik in 1x een 2e doosje van 20 gram op. Hierna was het alsof ik ergens in een ziekenhuis in coma lag, en dat de dokters mij probeerde uit te horen, maar eigelijk was ik gewoon bij mijn maat thuis. Ik besefte nog wel dat ik daar was en zag alles normaal, maar het leek wel alsof ik in een ziekenhuis lag.
Nu is mijn vraag of dit echt het effect is of was dat een 'bad trip' door te veel te eten?
Heb wel een beetje 'schrik' gekregen als dit echt het effect is, maar anders wil ik best nog wel eens rustig proberen, maar dan met minder natuurlijk.
Nu is mijn vraag of dit echt het effect is of was dat een 'bad trip' door te veel te eten?
Heb wel een beetje 'schrik' gekregen als dit echt het effect is, maar anders wil ik best nog wel eens rustig proberen, maar dan met minder natuurlijk.
Wat heeft dat er nu mee te maken, trouwens het praktisch onmogelijk om in 1 week 2keer goed te trippen. Nooit gehoord van TOLERANTIE?... 
en nu merk ik dat als ik echt begaaid word, ik soms (dus niet altijd) 5-15 min dat gevoel opnieuw heb, van hoe het begon (dus dat ik mijn handen amper voel, als ik me knijp dat ook amper voel enz).