bad or not?

LifeStyle

Newbie
Ik heb een tijdje geleden (maar door internet gebrek niet eerder kunnen vragen hier) truffels genomen, samen met een vriend van mij en een "nuchtere" vriendin van hem. We begonnen ieder met een half bakje (dus 10 gram). Na een tijdje te wachten, hadden we allebei nog de andere helft opgegeten. Tot dan voelde ik nog altijd helemaal niet, wat ik al niet normaal vond. Ik ben nogal een durver dus at ik in 1x een 2e doosje van 20 gram op. Hierna was het alsof ik ergens in een ziekenhuis in coma lag, en dat de dokters mij probeerde uit te horen, maar eigelijk was ik gewoon bij mijn maat thuis. Ik besefte nog wel dat ik daar was en zag alles normaal, maar het leek wel alsof ik in een ziekenhuis lag.

Nu is mijn vraag of dit echt het effect is of was dat een 'bad trip' door te veel te eten?

Heb wel een beetje 'schrik' gekregen als dit echt het effect is, maar anders wil ik best nog wel eens rustig proberen, maar dan met minder natuurlijk.

KoxBox

Badass junkie
Een portie is naar mijn weten 10 tot 15 gram dus vraag ik mij af waar jij je truffels hebt gehaald...
En met 40gram truffels in je lichaam kan je al ver weg zijn, maar zo als jij het beschrijft klinkt het maar raar.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Een beetje onhandig beschreven wel. Ik dacht ook dat een portie 10 gram was, dus dan zou je er 4 op hebben? Ik kan me wel voorstellen dat dat een stevige mindfuck geeft ja xD

rflleader

Newbie
20 gram :openmouth: ... respect :)
truffels zijn echt steengoe. tip : doe het niet 2 keer op een week, want ik had een bijna doodservaring

KoxBox

Badass junkie
rflleader zei:
20 gram :openmouth: ... respect :)
truffels zijn echt steengoe. tip : doe het niet 2 keer op een week, want ik had een bijna doodservaring

:rolleyes: Wat heeft dat er nu mee te maken, trouwens het praktisch onmogelijk om in 1 week 2keer goed te trippen. Nooit gehoord van TOLERANTIE?... :wave:

leppeh

Bewuste gebruiker
Je had een trip, en of die goed of 'bad' is ligt er aan wat jij er van vond. Was het onplezierig om mee te maken?

Beetje stom begrip, bad trip.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Het klinkt als een slechte trip, dus ik vind het wel bad. Het is in ieder geval niet het effect dat je normaal gesproken krijgt van truffels.

Alle porties die ik ken, zijn 10 gram. Als jij dus 20 gram ophebt bij je eerste trip, dan kan ik het me goed voorstellen dat je trip niet goed beviel. Neem de volgende keer gewoon 10 gram. Bij iedere hap heel goed en lang kauwen en dan zal je denk ik een leukere trip krijgen. :grin:

LifeStyle

Newbie
Ik heb het doosje nog, maar de naam is er vrij hard af, maar 20 gr. staat er nog duidelijk op. Ik heb deze in maastricht gekocht in een growshop. Het was daar 20 euro per portie, wat ik ook al duur vond, maar hoe komt het dan dat ik na die 1 portie nog niets had gevoeld en na die 2e ineens zo een angstgevoel kreeg?

Ik dacht als je 1 portie ophad en meer als een uur wacht, je toch al iets moet voele, zeker als je 8 uur al niets meer gegeten hebt?

TrippyShit

Badass junkie
Je was gewoon ongeduldig, hebt teveel genomen, stom gedaan en das je gewoon afgestraft.
Paddo's/truffels zijn geen dingen waar je zomaar van wat naar binnen kan gooien. Ze kunnen je flink hard op je bek laten gaan bij onderschatting en dergelijke shit en das bij jou dus gebeurd.
Of je het 'bad' vond moet je zelf bepalen maar een niet zo leuke trip noem ik zelf geen badtrip. Dat heb ik ook wel is gehad. Ook 1x echt echt een badtrip en das toch net wat anders..

LifeStyle

Newbie
TrippyShit zei:
Je was gewoon ongeduldig, hebt teveel genomen, stom gedaan en das je gewoon afgestraft.
Paddo's/truffels zijn geen dingen waar je zomaar van wat naar binnen kan gooien. Ze kunnen je flink hard op je bek laten gaan bij onderschatting en dergelijke shit en das bij jou dus gebeurd.
Of je het 'bad' vond moet je zelf bepalen maar een niet zo leuke trip noem ik zelf geen badtrip. Dat heb ik ook wel is gehad. Ook 1x echt echt een badtrip en das toch net wat anders..

Dat weet ik wel maar na 1 uur wachten? En mijne maat die erbij was, had 1 portie op en die had eigelijk ook maar weinig gevoeld?

TrippyShit

Badass junkie
Dan heb je er of veel te veel van verwacht, had ik de allereerste keer ook. Gelijk half portie hawaiiaanse genomen, merkte er niet zo gek veel van. OF je had een te volle maaginhoud waardoor het effect niet alleen later opkwam maar ook meer uitgesmeerd qua tijd. Niet in 1x dat het gaat werken dus.. Wat ook nog kan is dat de truffels gewoon niet zo potent waren. Het blijft een natuurproduct. Ik ben ook wel is een keer op een half portie mexicaanse veeeel verder gegaan dan op een hele.. Kortom, het kan met zóveel te maken hebben. Maar gelijk nog een portie erbij gooien is natuurlijk vrij onverstandig en onwetend, had je zelf ook kunnen bedenken. Je hebt een fout gemaakt en psychedelica straffen dat af :wink:

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
Bij mij duurt het vrijwel altijd langer dan een uur, niks abnormaals. Maar gast, het leek alsof je in coma in een ziekenhuis lag? wtf :grin:

LifeStyle

Newbie
baaight zei:
Bij mij duurt het vrijwel altijd langer dan een uur, niks abnormaals. Maar gast, het leek alsof je in coma in een ziekenhuis lag? wtf :grin:
Ik dacht dat ja, en dat ik alles (wat eigelijk dat moment was) een flashback was van wat er gebeurd was:tongueout: achteraf is het eigelijk wel grappig:tearsofjoy: ma op da moment had ik schrik :tongueout:

LifeStyle

Newbie
TrippyShit zei:
Dan heb je er of veel te veel van verwacht, had ik de allereerste keer ook. Gelijk half portie hawaiiaanse genomen, merkte er niet zo gek veel van. OF je had een te volle maaginhoud waardoor het effect niet alleen later opkwam maar ook meer uitgesmeerd qua tijd. Niet in 1x dat het gaat werken dus.. Wat ook nog kan is dat de truffels gewoon niet zo potent waren. Het blijft een natuurproduct. Ik ben ook wel is een keer op een half portie mexicaanse veeeel verder gegaan dan op een hele.. Kortom, het kan met zóveel te maken hebben. Maar gelijk nog een portie erbij gooien is natuurlijk vrij onverstandig en onwetend, had je zelf ook kunnen bedenken. Je hebt een fout gemaakt en psychedelica straffen dat af :wink:
dan heb ik voor u ook is een vraag, wat is eigelijk de kans dat het blijft hangen? Want ik had toen samen met die truffels ook nog :stoned: en nu merk ik dat als ik echt begaaid word, ik soms (dus niet altijd) 5-15 min dat gevoel opnieuw heb, van hoe het begon (dus dat ik mijn handen amper voel, als ik me knijp dat ook amper voel enz).
En als ik het opnieuw zou doen, hoe kan ik er dan zorgen dat ik dat niet opnieuw heb (setting enz was nu ook wel goed, en toen zee ik ook tege mezelf, dit is niet echt enz maar dat hielp niet)?

JoekeBouwsema

Belezen gebruiker
Als je er in blijft hangen komt dat waarschijnlijk door HPPD, dat gaat vanzelf over. En volgende keer gewoon niet zo'n dosis eten lijkt me, en jezelf niet gek laten maken. :rock:

LifeStyle

Newbie
baaight zei:
Als je er in blijft hangen komt dat waarschijnlijk door HPPD, dat gaat vanzelf over. En volgende keer gewoon niet zo'n dosis eten lijkt me, en jezelf niet gek laten maken. :rock:
Maar wat moet ik doen als ik dat nog eens doe en ik krijg dat gevoel terug, nu had ik ook op alles gelet, setting enz?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
LifeStyle zei:
Maar wat moet ik doen als ik dat nog eens doe en ik krijg dat gevoel terug, nu had ik ook op alles gelet, setting enz?
Dat is de bitch met natuurproducten, jij hebt het niet voor het zeggen. Als het de volgende keer weer gebeurt, weet dan dat je het al eerder hebt gehad en er dus beter mee om kunt gaan. Er is niets dat je kunt doen. Sit back, enjoy the ride, probeer het vanuit een ander perspectief te bekijken. Ga in je hoofd op zoek waar dat nare gevoel vandaan komt, loop een rondje door de tuin, zoek een ronde steen, spuug er onder.. dat soort dingen, weet je wel? (:

Bovenaan