bad trip mdma

wakko

Newbie
ja dringend vraagje...maat van mij heeft teveel mdma gebruikt en momenteel nen redelijken bad trip, moet constant rondwandelen om recht te blijven, anders bij stilstaan zware draaiingen. Weet iemand soms wat je het best kan doen om dit zo rap mogelijk voorbij te laten gaan?

Bal0n

Badass junkie
nee, hij moet het uitzitten, weinig andere manieren. Laat hem elk half uur een halve liter water drinken. Het liefst wil je natuurlijk naar het ziekenhuis, weet je ook zeker dat het MDMA is?

wakko

Newbie
Bal0n zei:
nee, hij moet het uitzitten, weinig andere manieren. Laat hem elk half uur een halve liter water drinken. Het liefst wil je natuurlijk naar het ziekenhuis, weet je ook zeker dat het MDMA is?

Ewel ja heeft deze nacht 3.5gram speed gebruikt en ongeveer 0.8gram mdma. Heeft neiging om flauw te vallen en wil hem graag neerleggen maar kweet niet of dat zo goed is? En ouders mogen het ook niet weten dus beue situatie, iemand nog tips

Bal0n

Badass junkie
Jezus gast, doe normaal, neem hem mee naar het ziekenhuis. Flauw vallen is echt niet goed. Wil je hem straks liever dood zien, en dat jullie ouders erachter komen? Ze komen er toch wel achter in dit geval.

qinn

Bewuste gebruiker
shiva zei:
waarom eerst op peppen om dan te stuiken ksnappent nie ze morja junkies é

Praat voor je eigen aub.

J0rrit

Badass junkie
precies ik wil het ook weten.

maar ff offtopic maar dit vroeg ik me af, heeft wel een beetje betrekking hierop. Als je bijvoorbeeld speed hebt gesnoven, en dan alcohol gaat drinken, dan zul je weinig voelen van de alcohol. maar heeft de alcohol dan wel nog effect op je lichaam, dus dat je de volgende dag wel een kater hebt bijvoorbeeld? of wordt de stof helemaal teniet gedaan?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
en het is niet dat je er nix van voeld, als ik op speed+alcohol= leuke combinatie (voor mij allesinds)
wel al vreemde dingen mee meegemaakt :)
maar zoals balon zegt: je lichaam moet de alcohol er dan ook nog eens bij verwerken

wakko

Newbie
jeeps ja ff niet meer online geweest. En ja alles is goed afgelopen. Heb paar keer met hem buiten weesten rondlopen want zijn kamer was toch wat te klein. Dan maar toen het iets beter ging op playstation beginnen spelen om wat afleiding te hebben. Ook veel laten drinken heeft blijkbaar geholpen. Is dan na een tijd in bed kunnen kruipen maar niet geslapen. Dag erna tegen 12h smiddags was alles weer vrij normaal.

Heeft zijn lesje wel geleerd nu. Al bij al een goed einde, alhoewel dat het er een tijd niet goed uitgezien heeft.

TeQ

Bewuste gebruiker
Jezus, wil er niet aan denken hoe je je dan voelt. Vind te hard gaan van speed alleen al verschrikkelijk. En heb dat dat gelukkig nog nooit heel erg gehad.

Maar 3,5gr pep + 0,8gr mdma :openmouth: Hoe kom je er op om dat in te nemen

qinn

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
qinn zei:
Dat "egte" junks net zo goed dood kunne gaan... :P

en wat ben jij dan? jij noemt die gene wel een junk maar je zit zelf niet voor niets op dit forum

Oké, dus als ik op dit forum zit, dan ben ik dus een junk :confused:

en ik heb niemand een junk genoemt dat was jij :wink:

hangt stuk van zijn tolerantie af hé.. echte junks kunnen echt massaal veel pakken zonder te sterven ofzo hoor

dus tja, ik weet nie egt waar je het over hebt ofzo, maja....

J0rrit

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
En dan issie meteen een junk? :P

Welk een redeneringen weer, Darkscope.

dat zeg ik toch niet. wrm noemt hij die gene een junk, hij gebruikt zelf net zo goed drugs, en da tie gast toevallig beter kan tegen speed dan hijzelf, maakt die gene zeker nog geen junk

qinn

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
MetaalKonijn zei:
En dan issie meteen een junk? :P

Welk een redeneringen weer, Darkscope.

dat zeg ik toch niet. wrm noemt hij die gene een junk, hij gebruikt zelf net zo goed drugs, en da tie gast toevallig beter kan tegen speed dan hijzelf, maakt die gene zeker nog geen junk

Wie heb ik een junk genoemd dan???

niemand, dat was jij :confused:
dus doe niet zo lame en doe normaal :confused:

qinn

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
DarkScope zei:
qinn zei:
volgens mij leefd hij nie meer :rolleyes: :smilingimp:

precies, nog al logisch na 3,5 gram snelle en daaribj ng 0,8 gram MDMA :openmouth:
hangt stuk van zijn tolerantie af hé.. echte junks kunnen echt massaal veel pakken zonder te sterven ofzo hoor

MetaalKonijn zei:
qinn zei:

Wat wil je daarmee zeggen? :P

DarkScope zei:
qinn zei:
Dat "egte" junks net zo goed dood kunne gaan... :P

en wat ben jij dan? jij noemt die gene wel een junk maar je zit zelf niet voor niets op dit forum

dus je bent egt vaag bezig :confused:
ik noem niemand een junk :confused:

J0rrit

Badass junkie
doe maar rustig het bericht was voor Jeller, mijn fout. dat snap je toch zelf ook wel. Hij zei dat in zijn bericht.

Jeller

Badass junkie
DarkScope zei:
doe maar rustig het bericht was voor Jeller, mijn fout. dat snap je toch zelf ook wel. Hij zei dat in zijn bericht.
ja niet als je qinn zijn bericht quote hé

dus ik beschuldig niemand vna junk, maar en junk kan wel enkele grammen verzetten zonder dood te gaan

J0rrit

Badass junkie
Jeller zei:
DarkScope zei:
ja niet als je qinn zijn bericht quote hé

dus ik beschuldig niemand vna junk, maar en junk kan wel enkele grammen verzetten zonder dood te gaan

ik zeg toch het was de verkeerde gequote.

Bovenaan