Bal0n zei:nee, hij moet het uitzitten, weinig andere manieren. Laat hem elk half uur een halve liter water drinken. Het liefst wil je natuurlijk naar het ziekenhuis, weet je ook zeker dat het MDMA is?

shiva zei:waarom eerst op peppen om dan te stuiken ksnappent nie ze morja junkies é
qinn zei:volgens mij leefd hij nie meer![]()
![]()
hangt stuk van zijn tolerantie af hé.. echte junks kunnen echt massaal veel pakken zonder te sterven ofzo hoorDarkScope zei:qinn zei:volgens mij leefd hij nie meer![]()
![]()
precies, nog al logisch na 3,5 gram snelle en daaribj ng 0,8 gram MDMA![]()
qinn zei:
qinn zei:Dat "egte" junks net zo goed dood kunne gaan... :P
qinn zei:Dat "egte" junks net zo goed dood kunne gaan... :P
DarkScope zei:qinn zei:Dat "egte" junks net zo goed dood kunne gaan... :P
en wat ben jij dan? jij noemt die gene wel een junk maar je zit zelf niet voor niets op dit forum
hangt stuk van zijn tolerantie af hé.. echte junks kunnen echt massaal veel pakken zonder te sterven ofzo hoor
MetaalKonijn zei:En dan issie meteen een junk? :P
Welk een redeneringen weer, Darkscope.
DarkScope zei:MetaalKonijn zei:En dan issie meteen een junk? :P
Welk een redeneringen weer, Darkscope.
dat zeg ik toch niet. wrm noemt hij die gene een junk, hij gebruikt zelf net zo goed drugs, en da tie gast toevallig beter kan tegen speed dan hijzelf, maakt die gene zeker nog geen junk
Jeller zei:hangt stuk van zijn tolerantie af hé.. echte junks kunnen echt massaal veel pakken zonder te sterven ofzo hoorDarkScope zei:qinn zei:volgens mij leefd hij nie meer![]()
![]()
precies, nog al logisch na 3,5 gram snelle en daaribj ng 0,8 gram MDMA![]()
MetaalKonijn zei:qinn zei:
Wat wil je daarmee zeggen? :P
DarkScope zei:qinn zei:Dat "egte" junks net zo goed dood kunne gaan... :P
en wat ben jij dan? jij noemt die gene wel een junk maar je zit zelf niet voor niets op dit forum
ja niet als je qinn zijn bericht quote héDarkScope zei:doe maar rustig het bericht was voor Jeller, mijn fout. dat snap je toch zelf ook wel. Hij zei dat in zijn bericht.
Jeller zei:ja niet als je qinn zijn bericht quote héDarkScope zei:doe maar rustig het bericht was voor Jeller, mijn fout. dat snap je toch zelf ook wel. Hij zei dat in zijn bericht.
dus ik beschuldig niemand vna junk, maar en junk kan wel enkele grammen verzetten zonder dood te gaan