Tekzor668 zei:
Door die joint kan je jou net terug slechter gaan voelen maar dat kan ook niet. Ligt aan jezelf als je dat risico wil nemen of liever nog even wacht en het positieve herstellende gevoel aanhoud. Je kan er nog wat uit leren.
Heb je het dan zo moeilijk om zonder iets van verdovende middelen (ja alcohol hoort daar ook bij volgens mij) door het leven te gaan?
Ik kan zonder wiet maar ik wil niet echt stoppen heb net wat hash op en ik las voor het rollen en nu zelf weer op forums hoe slecht mensen hun ervaringen waren en ik denk dat dit me angst geeft.
ik heb wel flashbacks maar die komen op als ik me wat down voel ik heb ook 1 nachtmerry gehad waarvan ik een paar dingen van kan herineren en soms effe opkomen.
Ik denk dat het komt door de afkick van wiet.
Op de moment na een beetje hash voel ik me tog goed dus niet slecht behalve dat mijn hartsag wat sneller gaat maar dat komt door al die forums dat ik bezocht om ervaringen van anderen te lezen.
De angst die ik heb is gewoon dat ik bang ben dat ik mijn geest heb beschadigt.
Ik pieker over de mensen die vertelden dat ze er na maanden nog probelemen van hadden
Oke ik ga nu tog wel stoppen met wiet krijg weer precies een heele lzding gedachtes ik pieker weer dus ik ga hash aan de kant laten voor een langere tijd.
Op dit moment denk ik weer aan die nachtmerrie die ik had en ja ik pieker wee precies meer mischien is het omdat ik me op voorhand al druk maakte of ik na de joint goed ging gaan of slecht.
Nu kan ik mijn gedachtes weer niet verzetten ik heb ook al sinds gisteren geen rust gehad heel de dag opgebleven en ik bed gelegen.
Ik denk ook zo van heb ik nu echt een flashback of is het gewoon omdat ik er aan denk ik pieker teveel meer kan ik niet zeggen.