Badtrip

Beste mensen,

Afgelopen vrijdag ben ik naar een techno feestje geweest met een maat van mij.
Mijn maat zou voor de drugs regelen en dit had hij dus ook gedaan. Hij had extreem veel mee voor twee personen. 5 4mfp en nog 2 xtc pillen. Aangekomen op het feest namen wij rond elf uur de eerste 4fmp pil. Ik ging echt super goed voelde me lekker je kent het wel. Ongeveer anderhalf/ twee uur later nam ik nog een helft en een half uur later weer een helft. Wanneer deze halfjes erin knalde ging ik echt te hard.

Ik stond een geruime tijd naast een leuke meid te dansen maar van het een op andere moment hoorde ik haar zeggen tegen een jonge: ja hij is irritant. Ik besloot gelijk afstand te nemen en naar me maat te gaan(die had een meisje gescoord). Vanaf dat moment heb ik echt een enorme kut avond gehad. Ik heb het gevoel gehad dat iedereen mij constant aan het aankijken was. Als ik ergens ging zitten kwamen ze me opzoeken om te kijken naar mij. Ik snapte er niets van, we zijn tot het einde gebleven, maar ik heb alleen maar ergens gezeten. Toen we naar buiten liepen had ik het idee dat ze mij in elkaar wouden slaan. Ik was enorm kwetsbaar geworden en trok het enorm op me aan.

De volgende dag ben ik terug gegaan met de trein naar me eigen woonplaats. Deze reis van twee uren was een hel. Ook hier keken mensen naar mij en hoorde ik achter mij iemand zeggen: We kunnen het nu beter tegen hem zeggen want anders ziet hij het misschien op internet. Daarna veranderde hun onderwerp over XTC. Ik dacht dit gaat over mij, waar ik ook bang om was was dat ik gefilmd ben die avond. Ik besloot op niet uit te stappen waar ik woon maar een station eerder. Hier ging ik even wandelen, ik kwam langs twee jonge mensen en hoorde hun zeggen: Kijk dat is hem 100% zeker. Dit maakte mij natuurlijk nog veel meer onzeker. Ik heb toen besloten om met de taxi naar huis te gaan.

Zaterdag op zondag en zondag op maandag heb ik ongeveer 24 uur bij elkaar geslapen. Zondag moest ik werken maar hier voelde ik me ook niet op me gemak. Maandag heb ik me opgesloten, dinsdag voelde ik me alweer beter en ben savonds ook naar de bioscoop geweest met een maat. Woensdag voelde ik me ook goed en zijn savonds vrienden bij me langs geweest en zijn daarna even in de stad gaan kijken. Vanaf dat moment viel ik weer terug en had ik weer het idee dat er naar mij werd gekeken en dat ik werd opgezocht.

Ik weet dat ik te veel heb genomen die avond. Maar hoe lang blijf ik hier in hangen?

Bedankt voor het lezen

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh jeetje wat vervelend voor je. Klinkt alsof de dosis inderdaad veel te hoog was en te snel bijgenomen. Weet je hoeveel mg er in die 4fmp-pillen zat?

Het is natuurlijk niet zo dat iedereen over je aan het praten is! Ik zou zeggen, probeer zo veel mogelijk je normale dingen te doen. Als je je ongemakkelijk voelt, doe dan dingen (of denk aan dingen als je niet thuis bent) die je rustig maken. En misschien tegen jezelf blijven herhalen dat er niks aan de hand is..?
Ik heb dit soort dingen wel vaker hier op het forum gelezen en volgens mij werd het dan na een tijdje minder. Mocht je over een of twee weken nog veel last ervan hebben, misschien dan toch even langs de huisarts.

Narayani

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk te snel/veel bijgenomen, maar vervelend dat het zulke gevolgen had! Zou inderdaad na verloop van tijd minder moeten worden. Probeer je te richten op positieve dingen en op de mensen waar je je wel op je gemak bij kan voelen. Ik neem aan dat je vriend weet wat er speelt? En hou je even afzijdig van drugs, zolang het nog zo door je hoofd spookt kan je er in terug vallen. Doe het pas weer wanneer jij je er zeker weten weer klaar voor voelt en pak het dan rustig aan. Better safe than sorry!

MeejheM

Badass junkie
klinkt inderdaad als paranoia. de kans dat zoveel mensen zich met je bezighouden is vrijwel nihil, maar de kans datt je nogal paranoide geworden bent van de pillen is wel aannemelijk.

heb je het al met die vriend van je besproken die mee was? misschien kan die het verhaal ontkrachten. ik zou gewoon even optrekken met mensen die je absoluut vertrouwd, en waarschijnlijk trekken de eventuele nare gedachten wel weg.

sterkte in elk geval.

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Ik denk dat als je je gedachten had kunnen verzetten (wat moeilijk is, maar zeker mogelijk) dat je wel uit deze negatieve spiraal had kunnen komen. Maargoed dat is mijn ervaring.

ooscaar

Wijs gebruiker
Je moet jezelf weten te overtuigen dat het niet waar is dat alle mensen over je lullen en zelfs als dat zo zou zijn, dat je je daar dan niet zo over hoeft te bekommeren, zeker niet onder invloed. Of dat jezelf lukt, weet je zelf het beste. Als dit je niet lukt en je blijft last houden lijkt het me aardig om dit te bespreken met je huisarts. Uiteraard volgende keer niet zo enthousiast doseren, maar dat snap je nu zelf ook wel denk ik :wink:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Inderdaad de dosis lag te hoog. Jammer voor je en ik begrijp wat het is. Jezelf proberen overtuigen dat dit alles niet waar is, is makkelijker gezegd dan gedaan. Als je hier blijvende klachten over hebt ga toch es langs bij jou huisarts. Die kan je vast verder helpen.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Zou het absoluut iets met te hoge dosering te maken hebben gehad? Misschien is TS in de basis gevoelig voor dit soort rand-psychotische trekjes? Heb je dit trouwens al vaker gehad, op andere middelen of andere doseringen? Ik raad je echt aan de komende maanden aan absolute pauze in te lassen en neem contact op met de huisarts. Zoals ZERO beschrijft trekt het heel vaak weg hoor na verloop van tijd, en ik denk dat mede (waaronder ikzelf) DF leden hier bekend zijn met de paranoïde werkingen van simulanten. Je huisarts heeft gelukkig beroepsgeheim en bij hem/haar kun je in alle rust je verhaal doen. Laat maar horen hoe het is afgelopen! :)

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Vervelend, ik raad je wel enorm af om 4fmp en xtc te combineren. Deze combi is extra slecht voor je, hard gaan betekend niet altijd dat het beter is.

Bovenaan