Bang :S

Hallo allemaal!

Nou ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden. Samen met mijn vriend en vrienden gaan wij al een tijd naar feesten. Vorig jaar januari heb ik voor de aller eerste keer XTC gebruikt. Nou dit was hemels tot huilen toe zo geweldig! We hebben daarna nog wat feesten gepakt hartstikke leuk. Nou heb ik alleen al een half jaar dat ik er echt bang voor ben. Ik begrijp er helemaal niets van?! Ik kijk uit naar de feesten maar over de feesten praten will ik absoluut niet! Ik snap er helemaal niets van? Ik hoop dan ook dat iemand het zelfde heeft. Ik heb vaak na een feest dat ik mij de gehele week super down voel. Nou weet ik dat dat normaal is maar misschien dat dat ermee te maken heeft? Ik weet het absoluut niet. Nou gaan wij 30 maart naar DGTL. Ontzettend veel zin in maar kijk er op de 1 of andere manier ook weer tegen op? Het is zo tegenstrijdig.
Misschien het een poosje niet doen maarja.. vind het ook super! Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt? Zo ja? Hoe gingen jullie ermee om?
Of ben ik gewoon gek.. :wink:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Kijk je op tegen de dip naderhand dan? Of misschien ben je zo zenuwachtig dat het onprettig wordt?

Ik heb nadat ik het heb gedaan altijd wel zo van pffffoeeee dit hoeft effe een tijdje van mij niet meer. Ik voel me naderhand nooit echt lekker (lichamelijk) en ik slaap een aantal nachten slecht dus ja. Misschien wat langere tijd tussen laten zitten? Kweet niet hoelang je nu doet.

Ik heb het zelf op de dag van het feest. Krijg soms van te voren geen hap door me keel en voel me opgejaagd.
Denk dat het te maken heeft met zenuwen, je geeft je lichaam wel over aan de drugs op zo'n avond en dat kan onderbewust negatieve gevoelens oproepen.

walnootje

Belezen gebruiker
kheuvelparty zei:
Ik begrijp er helemaal niets van?! Ik kijk uit naar de feesten maar over de feesten praten will ik absoluut niet!

Bedoel je hiermee dat als je over feesten/Xtc praat dat je dan heel zenuwwachtig wordt en gaat trillen (Soort angstgevoel)? Ik heb hier zelf ook wel eens last van, vooral als ik uitleg wat ik dan precies voel. Dan krijg ik welleens rillingen en een heel zenuwwachtig gevoel, maar echt bang ben ik niet. Ik denk dat die assosiatie je nerveus maakt, maar inderdaad voor mij ook niet helemaal te verklaren.

Waar ik wel een tijdje last van heb gehad is toen ik een keertje fout was gegaan dat ik telkens heel misselijk werd als er ook maar over pillen gepraat werd, maar met een aantal goede ervaringen er bovenop is dat er ook gelukkig uit. Datzelfde heb ik trouwens met dropshot drank, eenmaal zo ziek van geworden dat ik er niks over wil horen.

Zulke ervaringen kunnen door je geest zo in verband worden gebracht dat het invloed kan hebben op je organen, wel grappig als je er zo over nadenkt :mrgreen: . Hetzelfde als dat je iets zuurs of iets bitters ziet, dan zal je ook automatisch je gezicht vertrekken en bovendien worden je speekselklieren geactiveert. :wink: Misschien dat je hier iets mee kan :)

Groetjes, Walnootje :wave:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
walnootje zei:
Waar ik wel een tijdje last van heb gehad is toen ik een keertje fout was gegaan dat ik telkens heel misselijk werd als er ook maar over pillen gepraat werd, maar met een aantal goede ervaringen er bovenop is dat er ook gelukkig uit.
Dat heeft een freund van mij ook, die wil het daardoor nu nooit meer doen. Echt jammer.

walnootje

Belezen gebruiker
ZERO- zei:
walnootje zei:
Waar ik wel een tijdje last van heb gehad is toen ik een keertje fout was gegaan dat ik telkens heel misselijk werd als er ook maar over pillen gepraat werd, maar met een aantal goede ervaringen er bovenop is dat er ook gelukkig uit.
Dat heeft een freund van mij ook, die wil het daardoor nu nooit meer doen. Echt jammer.

Klopt, want het is iets waar je je wel overheen kan zetten, maar dat had bij mij ook wel even wat tijd nodig, succes :wink:

ik heb een tijdje er extreem last van gehad....
met extreem bedoel ik dan ook echt met bijna alles, uitgaan, feesten, op het eind zelfs al
moest ik naar de stad om kleren te kopen.

al liep ik thuis rond niks aan de hand voelde me goed enz enz
al werd er gevraagd of ik ergens mee naartoe ging kwam het probleem al
werd wat misselijk keel leek wat dicht te gaan enz enz
en dan toch maar met pijn en moeite er naartoe (want je wilt natuurlijk wel!!)
al kwam ik op de locatie aan kwamen er veel luchtboeren uit en kokhalzen
waardoor ik eigenlijk al zo beroerd was dat het gewoon niet meer ging :(

wat nu de oplossing bij mij was!
naar de dokter gegaan omdat ik dacht dat ik ziek was of iets :confused:
had daar ook pilletjes gehad (nee geen xtc haha) de naam of iets ervan weet ik niet meer
maar kwam erop neer dat, als je moeilijk at dat dat al een heel stuk makkelijker ging omdat het veel op maagstress leek.. enja dat werkte echt een heel stuk! gelukkig :)
ook had ik tegen een goeie vriend van mij het verhaal ff uitgelegd zo dat hij dan op mij kon letten als het niet goed ging.

en nu wandel ik weer vrolijk rond op feesten dus is helemaal goedgekomen :grin:

klink ongeveer hetzelfde dus mischien kunne die maagstress pillekes wel helpe
(weet trouwens niet of ze te combinere zijn met drugs)

mocridhe

Bewuste gebruiker
Dat 'kriebelige' gevoel als je erover praat, ken ik wel. Toch alsof je hersenen een koppeling maken tussen het stofje en een bepaald gevoel en dat het dan opgeroepen wordt. Apart.

goeff

Newbie
Opzich vind ik het niet zo heel gek. Ik denk dat jij (en je lichaam dus ook) er je van bewust bent dat het om harddrugs gaat en dat dus niet altijd goed kan gaan. Zelf heb ik ook altijd last van 'gezonde' spanning. Op het moment dat ik de eerste neem, heb ik altijd zoiets van, okee wow, daar gaan we. Maar als het er dan eenmaal inzit dan is het over, vooral als ik dan weer helemaal lekker ga, dan weet ik de twijfel niet eens meer. Het is gewoon kwestie van doen, desnoods met minder beginnen.

User81923

Experimenterende gebruiker
Ik had bij mijn eerste pil ook een bange stress om dit te gebruiken omdat ik hoorde dat dit zwaar kan uitpakken maar dat is goed. Meestal komt alles in orde als je maar goede pillen heb.

(pillreports.com om ze op te zoeken)

mocridhe

Bewuste gebruiker
Enne, laat ze testen. Pillreports is geen slechte site maar je weet pas wat erin zit als je ze laat testen.

Thanks allemaal voor de tips.

In veel antwoorden kan ik mijzelf wel vinden. Ik merk dat het na een feest van mij even niet hoeft en als het er weer aan zit te komen word ik nerveus ja. Ik vind het super vet maar toch speelt het in mn hoofd wat als het mis gaat. Gelukkig zijn wij allemaal wel heel verantwoordelijk ermee dus dat scheelt. Ik heb alleen zoveel vage koppen voorbij zien komen ( niet slecht bedoelt :wink: ) maar ik heb dan gelijk van shit... zo ben ik toch niet he.. Moet dat gewoon los leren laten.

Komende feestje is DGTL en ik merk dat ik er heel veel zin in heb. Ik zal eens kijken of ik mij na het feest weer zo voel. Dan kan ik de koppeling maken...

groetjes, kheuvel

walnootje

Belezen gebruiker
mocridhe zei:
Enne, laat ze testen. Pillreports is geen slechte site maar je weet pas wat erin zit als je ze laat testen.

Mee eens! Gewoon omdat het kan, het is ook maar een kleine moeite en kan je een hoop gezeik schelen. :grin:

Bovenaan