Bc2 werkt wel
Gisteravond heb ik Bc2 Mindscaping gekocht bij de smartshop, dit zijn dus de blauwe capsules (tien) en geen 2cb, waar op deze pagina af en toe miscommunicatie over is. Ik had er weinig vertrouwen in en dacht dat ik er vast niks van zou merken.
's Avonds bij de Nach (koninginnenach) heb ik en een vriend van mij samen de pillen genomen. We deden dit op lege maag. Ik heb er vier genomen en hij drie.
Na niet al te lange tijd voelde ik spierpijn in mijn benen en was ik een beetje onrustig. Ik wilde ergens wel dansen, maar ergens ook weer naar huis. Ik ging op rare dingen letten (bv. op schoenen van mensen) en voelde mijn lichaam steeds duidelijker. Ik had ook steeds zin om te lachen. Ik had een beetje een vreemd gevoel in mijn buik en steeds meer spierpijn. Mijn vriend voelde eerst heel lang niks, maar werd opeens heel misselijk. We zijn toen naar huis gegaan en we zijn met thee en honing, een kruik en een tuiltje mijn bed in gedoken. We hadden echt enorme pupillen! We kregen allebei heel erge keelpijn en een grieperig gevoel. Ik voelde heel zwaar aan. Na een kop thee voelden we ons een stuk beter.
Ik begon steeds een verhaal, maar werd steeds afgeleid en vergat steeds waar ik was in mijn verhaal. We gingen een kinderboek lezen, maar we hadden geen idee waar het over ging, want we hadden veel te veel moeite om de woorden te lezen. Sommigen woorden leken te vervagen. We kregen een enorme lachkick en waren nog superactief. Telkens als ik mijn ogen dicht deed, zakte ik weg in droombeelden. Ik kon opeens heel ruim en vrij ademen en als ik mijn ogen dichtdeed, had ik het idee dat ik tot een kerktoren kon reiken met mijn ademhaling.
Op een gegeven moment lag ik even alleen in mijn bed en als ik mijn ogen dichtdeed, voelde ik echt dat ik aan het trippen was.
Ik heb ook paddo's gebruikt, maar dit is een veel lichtere vorm van trippen. Ik was me namelijk wel bewust van de tijd en waar we waren en slapen ging me uiteindelijk ook goed af.
Waarom we nou ziek werden, is me een raadsel, maar ik heb het gevoel dat ik al een tijdje iets onder de leden had, maar dat het nu eindelijk los kon komen.
Of het een aanrader is, weet ik niet. Ik denk dat iedereen het anders zal ervaren.
Je moet deze trip alleen aangaan als je er juist heel weinig van verwacht, dan kan het alleen maar meer worden.
Wat er allemaal op de achterkant van het doosje staat, is alleen heel vaag en er staat dat alles intenser gaat worden, maar dat was bij mij alleen lichamelijk zo. Er stond wel dat je déjà vu's kon krijgen en dat kreeg ik ook.