BDSM/Fantasieen Topic

nicolai

Wijs gebruiker
BDSM is in feite een samenstelling van drie tweeletterige afkortingen:

B/D: Bondage and Discipline
D/S: Dominance and Submission
S/M: Sadism and Masochism

Iedereen heeft wel fantasieen en iedereen denkt weleens van; goh, hoe zou het zijn om een tik op me billen te krijgen met een overdreven grote spatel. vertel hier over je vieze, ranzige, taboedoorbrekende doch pretty common fantasieen en eventuele ervaringen.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al mijn fantasieen op bdsm vlak al heb meegemaakt, dus ik ben een tevreden meisje. Verder: TS begint idd :tongueout:

nicolai

Wijs gebruiker
:grin: Ik zou weleens een verkrachting na willen bootsen. Een vrouw compleet uitwonen en er alles mee doen wat ik wil. Ik heb wel meisjes en vrouwen gehad die wel tegen een behoorlijke stoot konden en dat is heel erg fijn, maar het was ook toch wel tot op een bepaalde hoogte en dus beperkt. Zou wel een keertje totaal geen beperkingen willen hebben op dat gebied.
I like woman who like it rough

Maar ik heb veel fantasieen op dit gebied...Eigenlijk is niks mij te gek zolang er maar geen dieren en/of kinderen bij betrokken raken.

Drientje

DF-koning
Ik ben wel voor alles wat niet normaal geacht wordt door de grote meute. Niet dat ik nooit lieve en zachte seks heb maar meestal wordt ik niet warm of koud van al dat ge-aai en dat geschuur langs elkaar heen.

Mijn grootste fantasie is dat ik ooit nog eens midden in een enorme orgie beland en en met geen mogelijkheid meer uit kom. Ook een trio met veel zweepjes en een dominante man en vrouw waarbij ik heel gedwongen onderdanig moet zijn is een grote fantasie van me.

Elfquest

Bewuste gebruiker
Een in scene gezette verkrachting is wel een fantasie van me, uitgevoerd door iemand die ik vertrouw. Sowieso een dominante man aan wie ik me moet onderwerpen = geil.

Wacky

Badass junkie
Ik wil een SM kelder beginnen voor vrouwen als elfquest. (of drientje, maar die is volgens mij zelf zo dominant, die kan ik niet aan denk ik :tongueout:)
En dan filmpjes maken en verkopen op internet :)

Helaas heeft mijn huis geen kelder :(

Drientje

DF-koning
Wacky zei:
Ik wil een SM kelder beginnen voor vrouwen als elfquest. (of drientje, maar die is volgens mij zelf zo dominant, die kan ik niet aan denk ik :tongueout:)
En dan filmpjes maken en verkopen op internet :)

Helaas heeft mijn huis geen kelder :(
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Voor jou wil ik wel onderdanig zijn hoor!

Mindgamer

Badass junkie
Mijn fantasieën zijn zo oneindig als ons heelal. Ook mijn fantasieën zijn geil getint. Zo zou ik eens met een busje alle meisjes die mij vroeger hebben afgewezen ontvoeren. Als ze op de grond liggen te spartelen, laat ik een gebivakkeerde kameraad haar in de ogen schijnen met fel licht. Dan pak ik een plastic zak, trek ik dit over haar kop en wacht een minuut. Als de angst bijna stopt en de dood intreedt, dan trek ik die zak weg en gooi ik pis in haar mond, zodat ze half verdrinkt in mijn pis. Dan begin ik keihard te lachen, trek ik mijn bivak van mijn hoofd en laat zien dat ik het ben en dat het een grapje was. Ik hoop dat ze me kan vergeven, zodat we een hele romantische vrijpartij kunnen aangaan, omdat ik zwaar lekker ben en vroeger een gefrustreerde dikzak was die liever dood was dan levend.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
^ Ik vind Mindgamer's grapjes niet leuk meer... ik ben er numb voor geworden.
Mindergamer: vindt even een nieuwe soort humor uit, misschien dat de lach wel weer terugkomt. :wink:

OT: Mijn fantasieeën op BDSM gebied zijn niet zo aanwezig meer, ik speel even vanilla voorlopig, tot onbepaalde tijd.
Ik wil sowieso nog wel eens met een ander meisje samen een triootje doen met een jongen erbij, maar wel met genoeg aandacht voor alle 3 de personen natuurlijk! :grin:

Mindgamer

Badass junkie
Pak Suiker zei:
^ Ik vind Mindgamer's grapjes niet leuk meer... ik ben er numb voor geworden.
Mindergamer: vindt even een nieuwe soort humor uit, misschien dat de lach wel weer terugkomt. :wink:
En wie zegt dat DAT een grapje was? Grapjas..
Misschien wil ik echt wel eens een keer pis in de mond van meisje gooien, als ze zwaar zuurstof aan het happen is.
En wie zegt dat het mijn doel is om mensen aan het lachen te maken? Ik leer zo omgaan met mijn zieke geest en daar zijn jullie getuigen van :sunglasses:

PsychoX75

Newbie
Ik ben voor een tijdje een BDSM dominante man geweest.
Op zich heb ik de gevoelens nog, maar aangezien m'n laatste slavin niet echt serieus ermee bezig was, was het niet leuk meer.

Een slavin/sub die gaat lopen giechelen en glimlachen de hele tijd als je haar op d'r knieeen zet en haar gezicht onder je ballen drukt is niet precies opwindend meer.
Het hele gevoel van afstraffing (voor mij dan) is weg.

Dus ja je kan zeggen dat ik wel erop fantaseer om echt serieus ermee aan de slag te gaan.

Drientje

DF-koning
PsychoX75 zei:
Op zich heb ik de gevoelens nog, maar aangezien m'n laatste slavin niet echt serieus ermee bezig was, was het niet leuk meer.

Een slavin/sub die gaat lopen giechelen en glimlachen de hele tijd als je haar op d'r knieeen zet en haar gezicht onder je ballen drukt is niet precies opwindend meer.

Dus ja je kan zeggen dat ik wel erop fantaseer om echt serieus ermee aan de slag te gaan.
Dan heb je haar niet hard genoeg gestraft. Rellende subjes moet je gewoon harder slaan.... Met een mooie rubberen cane....

Ask vode.... :P

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drientje zei:
PsychoX75 zei:

Dan heb je haar niet hard genoeg gestraft. Rellende subjes moet je gewoon harder slaan.... Met een mooie rubberen cane....

Ask vode.... :P

Precies ja, hoe harder ze giechelen, hoe harder ze kunnen. Het lachen vergaat ze wel... :sunglasses:

Deranged

Badass junkie
Met een enigszins gematigde tot zeer grote vreugde kan ik u mededelen deze fantasieën totaal niet te hebben. Vandaar dat ik dan ook besloten heb dit niet te laten.

Drientje

DF-koning
Deranged zei:
Met een enigszins gematigde tot zeer grote vreugde kan ik u mededelen deze fantasieën totaal niet te hebben. Vandaar dat ik dan ook besloten heb dit niet te laten.
Gelukkig maar. Stel je voor dat ik je tegen kom op een meeting in een donker hoekje. Weet niet of ik me in zou kunnen houden....

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter

sweater_b

Newbie
mijn fantasie:

Een vrouw ontvoeren, vastbinden en knevelen, en daarna verkrachten.

Het liefst knevelen met wollen sjaals. :rockband:

Frank123

Wijs gebruiker
^ dit als eerste en enigste post baart mij enigszins zorgen.

Meisjes moet je liefhebben. Niet bruut open proberen te rijten met je sjorstok .

EzraGonzo

Experimenterende gebruiker
Ik heb het helemaal niet voor machtsverhoudingen, dus...al die voorgaande posts over rape zijn niet aan mij besteed, hmm...wat vind ik wel fijn?

Chirurgische naalden, hechten, elecktro, kaarsen, zweepen, waterbondage, wurgen...

The usual stuff (-:

Bovenaan