Bedrogen door dealer

T

test

Gast
Zijn jullie al eens bedrogen geweest qwa gekregen hoeveelheid drugs?
Zoja, hebben jullie er iets aan gedaan?

Ik en mijn vriend hebben gisteren voor de eerste keer speed gekregen ( :sunglasses: ) en nu blijkt dat we 3.8gr gekregen hebben, terwijl we voor 4.8gr betaald hebben. Nu gaat mijn vriend proberen de gram toch nog te krijgen (aangezien de prijs maarliefst 10€/gram bedroeg & dit al veel is) maar ik vrees ervoor dat dit zal lukken.
Wel jammer dat de dealers hiervan een hele money-making business van maken :rolleyes:

lj_bob

Bewuste gebruiker
Simpel, je vertelt het hem.. eist je stuff en zegt dat het de laatste keer was dat je bij hem kocht. Iedereen die je kent die bij hem koopt vertel je vervolgens het verhaal. Zo tekenen die gasten voor hun eigen (verkoop)graf.
Een slimme dealer fuckt niet met zijn klanten vind ik! Ik kocht bij een dealer wel eens coke, toen ik mertke dat de kwaliteit behoorlijk kut was heb ik daar geen cent meer uitgegeven.. terwijl ik toch 1/2 keer per week wat kocht. Fucker! :mrgreen:

Jadi

Bewuste gebruiker
Een vriend van mij heeft wel eens LSD besteld, en kreeg daar AD voor in de plaats :grin:

jasper

Wijs gebruiker
ik zou zeggen breek zijn vingers 1 voor 1 tot hij ie de gram geeft :angry: (als je al zijn vingers hebt gebroken en hij het nog niet heeft terug gegeven kunb je zijn teennagels eruit trekken en vervolgens zijn geslacht bewerken :angry: )
hard moeten we zijn :angry:

:tongueout::tongueout:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Dat is lullig, ik zou het idd gewoon tegen hem zeggen plus zeggen dat je anders nooit meer bij hem zal halen en het vollop zal rondvertellen :grin:
Als ik sos haal en de kwaliteit is kut dan koopt mijn dealer het terug van me :grin: dat zijn de goede !

T

test

Gast
DonnieDark0 zei:
Dat is lullig, ik zou het idd gewoon tegen hem zeggen plus zeggen dat je anders nooit meer bij hem zal halen en het vollop zal rondvertellen :grin:
Als ik sos haal en de kwaliteit is kut dan koopt mijn dealer het terug van me :grin: dat zijn de goede !

Mooi dat er ook nog goede dealers zijn :grin:
Waarschijnlijk dacht hij dat het bij ons zou lukken omdat het de eerste keer was dat we speed kochten. Nou mooi niet :sunglasses:

st an

Bewuste gebruiker
barry zei:
ik zou zeggen breek zijn vingers 1 voor 1 tot hij ie de gram geeft :angry: (als je al zijn vingers hebt gebroken en hij het nog niet heeft terug gegeven kunb je zijn teennagels eruit trekken en vervolgens zijn geslacht bewerken :angry: )
hard moeten we zijn :angry:

:tongueout::tongueout:
jakkes =P

dallandra

Wijs gebruiker
lj_bob zei:
Simpel, je vertelt het hem.. eist je stuff en zegt dat het de laatste keer was dat je bij hem kocht. Iedereen die je kent die bij hem koopt vertel je vervolgens het verhaal. Zo tekenen die gasten voor hun eigen (verkoop)graf.
Een slimme dealer fuckt niet met zijn klanten vind ik! Ik kocht bij een dealer wel eens coke, toen ik mertke dat de kwaliteit behoorlijk kut was heb ik daar geen cent meer uitgegeven.. terwijl ik toch 1/2 keer per week wat kocht. Fucker! :mrgreen:

bij ons in de stad zit altijd een gast in een rolstoel daklozenkrantjes te verkopen...
ik hoorde dat hij ook dealde..en troep verkocht en te pakken is genomen.

BillyBilo

Badass junkie
lj_bob zei:

Inderdaad! HUSTLERS OF THE WORLD! there's only one mark you cannot beat! the mark inside!

silverfish

Bewuste gebruiker
In Amsterdam was het meer regel dan uitzondering dat je te weinig kreeg. Kocht je een halfje bruin, kreeg je (met een beetje geluk) vier strepen...

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
als je dealer je bezeikt: hem opbellen en zeggen dat je hem aangeeft bij de politie als je ie het niet rechtzet, is redelijk effectief :tongueout:

PsychedelicDreamzzz

Experimenterende gebruiker
hoeveel betaal je voor 4.8gram :confused: raare shizzle
speed lijkt altijd veel (gedroogt) dus kan begrijpe da je da ni merkt als jet koopt
is wel rot maar heb er een waar je je mss beter door zal voelen

eergistere ging ik shoppe en kom ik 2jonges op de bus tege die 50gram wiet ginge halen
ik kom ze trug tege op de bus trug die waare content over alles dikke zak dikke zak goeje white widow kvraag of ze me er 5euro van wille verkope
alles cva gen probleem wel efkes wachte tot in belgie
kome in belgie die gast haalt er in folie gewikelde zak uit zen rugzak snijd da open en wa treft ie aan.....
200euro SLA
hoe stom kan je zijn denk ik dan bij me zelf

lj_bob

Bewuste gebruiker
Damn, voor 200 Euro sla! Ik wist niet dat je van sla kon trippen maar had het ook nog nooit in zon grote hoeveelheid op :mrgreen:

Flitskikker

Experimenterende gebruiker
Whoo 200€ sla , moest ik toch even om lachen :grin:
Maar allee, hoe lomp kunnen die gasten zijn?!
Altijd eerst controleren zou ik zeggen :grin:

BooYa

Belezen gebruiker
kheb al geweten van nen gast die 25€ betaalde voor 5gr. BBQ kruiden
ge zout toch denken da die gast da moe geroken hebben maar blijkbaar niet...
ik heb de chance dat ik kan kopen van nen maat die zelf weed kweekt dus voor vriendenprijsje en de rest koop ik wel op azarius

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Ik heb wel eens gehad als ik wiet haalde bij iemand dat ik minder kreeg dan ik zou moeten krijgen.
Maar ik heb nu vrienden die voor mij naar de shop gaan.
En ik heb nog een vriend waarbij ik moet zijn als ik wat anders wil.
Ik zal sneller teveel dan te weinig krijgen :sunglasses:

^_^

Bewuste gebruiker
PsychedelicDreamzzz zei:
Psycho_Chrono zei:
als je dealer je bezeikt: hem opbellen en zeggen dat je hem aangeeft bij de politie als je ie het niet rechtzet, is redelijk effectief :tongueout:
ja als je dealer 12 is of een mietje

Inderdaad als voor een klein beetje drugs/geld een dealer gaan bedreigen is gewoon ontiegelijk stom

cadou

Belezen gebruiker
Knorgoeroe zei:

Ik en mijn vriend hebben gisteren voor de eerste keer speed gekregen ( :sunglasses: ) en nu blijkt dat we 3.8gr gekregen hebben, terwijl we voor 4.8gr betaald hebben. Nu gaat mijn vriend proberen de gram toch nog te krijgen (aangezien de prijs maarliefst 10€/gram bedroeg & dit al veel is) maar ik vrees ervoor dat dit zal lukken.
Wel jammer dat de dealers hiervan een hele money-making business van maken :rolleyes:

JA :rolleyes: met xtc. en vaker dan eens.

HC_DAPNHE_HC

Belezen gebruiker
Een vriend van mij had een keer 10 gr speed gekocht bij z'n dealer en eenmaal thuis gekomen bleek dat ie niet meer dan hooguit 6 gr had ipv de 10 gr waar ie 80 euro voor had betaald.

en nee hij haalt daar dus ook niet meer

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Knorgoeroe zei:

Wat een klootzak zeg!
Aangifte doen! :angry:

cunt

Wijs gebruiker
wel 1 keer gehad dat m'n coke veelste was versneden, voor de rest nooit echt bedrogen. ken op die ene keer na m'n dealers ook persoonlijk, die gaan je dan niet bedonderen.

en als ik een dealer tegenwoordig verder niet ken, test ik altijd een klein beetje. maar dat kan helaas bij x of ghb niet.

BooYa

Belezen gebruiker
Midway zei:
mja ik kan ze niet laten testen he

koopt u zo een testpakketje
oké niet 100% betrouwbaar maar beter dan niets
in nederland is het natuurlijk gemakkelijker met hun testcentra's
kdenk niet dat wij in belgie zoiets hebben

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
BooYa zei:
Midway zei:

ik test ze wel voor je, zet de Edah-zak met pillen maar voor mijn deur neer :)

Midway

Wijs gebruiker
BooYa zei:
Midway zei:

er zijn idd geen testcentra's in België, ik vraag me af waarom

BooYa

Belezen gebruiker
ze denken dat als ze zo testcentra's openen er ook meer gebruikers zullen komen denkik wat natuurlijk zever is
belgie is een redelijk apenland als het om drugsbeleid gaat

zommes

Badass junkie
Lijkt me niet echt nodig om wakker te liggen van een tientje.

Ook vrij logisch dat ze een money-making bussiness van dat dealen maken, daarom heet het ook dealen en heb jij er het geld voor over.

Anne

Belezen gebruiker
alleen waspoeder gekrege ipv sos <<
kwaad dat ik was :tongueout:
een vriend kon de zijne late wissele voor betere, maar ik en mijn vriend waren doorgegaan zonder het te gebruike en die kerel geloofde ons niet <<

JewCookie

Wijs gebruiker
DonnieDark0 zei:

Helaas is de gemiddelde dealer ook geen makkelijk ventje. Je moet wel weten over / tegen wat voor dealer je dit zegt. Voor t zelfde geld heb je een uur later 5 klepperbekken met honkbal knuppels om je heen..

Bovenaan