Als het examen zijn dan leer ik meestal door speed te snuiven in combinatie met rilatine , dus meestal neem ik gewoon mijn 1.5 pilletje rilatine gewoon in voor ik ga leren en dan neem ik meestal nog een pilletje mee naar mijn kamer dan plet ik dat waardoor ik deze kan opsnuiven ( ik vind dat het effect hierdoor veel krachtiger is , korter maar krachtiger) en dan als het avond begint te worden neem ik normaal ook nog een paar lijntjes snelle maar voorig jaar is dit een beetje fout gelopen terwijl ik zat te leren kreeg ik ineens onuitstaanbare kriebels over heel men lichaam waardoor ik als dacht dat er iets op mij rond kroop toen ik na een tijdje echt gek werd van deze kriebels bekeek ik mezelf eens goed en dan zag ik overal op mijn lichaam juist zwarte puntjes maar deze verdwenen even snel weer waardoor ik er van overtuigd was dat deze in mij kropen , toen zijn mijn stoppen helemaal doorgeslagen ik werd overdreven paranoia het ging zelfs zo ver dat ik dacht dat ik een van die "beestjes" in mijn been had zien kruipen het leek zelfs alsof ik ze echt in mijn huid voelden kruipen en toen ben ik met een schaar in mijn been beginnen te steken in de hoop een van deze beestjes eruit te halen ,, ik ben zelfs naar de dokter geweest en deze had mijn ouder gelukkig genoeg verteld dat het een bijwerking was van mijn rilatine omdat ik een verhoogde dosis nam hij had me toen iets jeuk werend gegeven en een spuit waardoor ik ging inslapen ( dit was een zwaar medicijn tegen de jeuk met als bijwerking dat je heel slaperig werd) ,, heeft iemand nog zo'n ervaring meegemaakt ?

heb hem op dvd. Lang leven de ex-rental bak van de plaatselijke videotheek.