begin met kratom

Status
Niet open voor verdere reacties.

autysd

Bewuste gebruiker
ik ben van plan kratom te bestellen, het is blijkbaar niet verboden in belgie
-ik wil die duurste, met de meeste hypnose (16 euro)
-volgens de beschrijving is 3 mg eigenlijk 2 porties
-een van de opties om het te nemen is met sinaassap

enige tips verder ?
of ben ik fout bezig ? :stoned:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Kun je iets concreter zijn. Wat is de naam van die duurste bijvoorbeeld...

3mg zal wel 3g zijn gok ik zo.

Verder is het gewoon een kwestie van het een keer uitproberen en voorzichtig beginnen en de dosis langzaam opbouwen.

Denk dat het wel handig is om goed onderzoek te doen naar interacties met de medicijnen die je neemt. Kratom is een lichte opiaat en het effect zou nog wel eens onvoorspelbaar kunnen worden met alles wat jij slikt. Of zelfs gevaarlijk. Niet zomaar wat naar binnen gaan gooien dus.

jam

Bewuste gebruiker
Als ik een tip mag geven zou ik even googlen naar specifieke vendors voor kratom, er is een vrij bekende die goedkoop zowel de poeders als extracten aanbiedt. Ik heb al vaak van deze vendor gekocht en zelf extracten van de kratom poeders gemaakt en dat werkte altijd heel goed.
Ik denk dat de vendor wel vernoemd mag worden aangezien kratom niet verboden is, maar wacht nog even af om de forumregels niet de overtreden, maar anders zet ik hem hier straks nog onder :wave:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Aangezien kratom legaal is in zowel Nederland als België moet het noemen van de vendor geen probleem zijn. Belangrijk is wel dat ze niet tegelijk ook nog illegale middelen verkopen of research chemicals.

rob111

Newbie
Goede tip is nog niet eten van te voren (liefst minstens 3 uur van te voren uiterlijk gegeten hebben), geen of heel weinig alcohol erbij nemen en roken viel ook niet lekker bij mij. Dit alles om misselijkheid te voorkomen.

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Ik zou het in chocolademelk oplossen, werkt voor mij het beste.
Meng het absoluut niet met eten. Heb het geprobeerd met yoghurt, maar doordat je zoveel (paar gram) moet toevoegen overheerst de vieze kratom/plant smaak.

Ik gebruik het zelf om lekker rustig/licht in je hoofd te worden.
Een paar biertjes er naast drinken versterkt dat effect enorm bij mij.

autysd

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
Kun je iets concreter zijn. Wat is de naam van die duurste bijvoorbeeld...

3mg zal wel 3g zijn gok ik zo.

Verder is het gewoon een kwestie van het een keer uitproberen en voorzichtig beginnen en de dosis langzaam opbouwen.

Denk dat het wel handig is om goed onderzoek te doen naar interacties met de medicijnen die je neemt. Kratom is een lichte opiaat en het effect zou nog wel eens onvoorspelbaar kunnen worden met alles wat jij slikt. Of zelfs gevaarlijk. Niet zomaar wat naar binnen gaan gooien dus.
klopt het is 3g : Kratom Maeng Da (Mitragyna speciosa) extract
Prepared with premium organic Maeng Da leaf, this powerful extract will impress any kratom enthusiast! Mitragynine content has been scientifically documented at 9%.

Kratom Maeng Da extract

Prepared with premium organic Maeng Da leaf, this powerful extract will impress any kratom enthusiast! We have crafted this extract in a manner that all 25 of the active alkaloids are present, much like a full spectrum. But most impressively, the mitragynine content (the most potent and appreciated alkaloid found in kratom) has been scientifically documented at 9%.
Maeng Da extract effects

Main effects are stimulation, euphoria and sedation. Lower dosages are said to provide more stimulation while at high dosages the dreamy, sedative effects become more pronounced. Additionally, it’s been reported that kratom acts as an aphrodisiac.

Of the different varieties, kratom from Thailand has the strongest energizing effects. Maeng Da can be seen as a high quality Thai variety and as such is the most potent variety currently on offer.

The effects present within ten minutes and last for several hours.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
In je eerste post geef je aan dat je maeng da wilt omdat die het meeste hypnose geeft, ik neem aan dat je daar hypnotisch effect mee bedoeld? Met andere woorden het meest een slaapverwekkend effect. Maeng da staat juist bekend als een van de meest stimulerende varianten, wat trouwens ook in tekst staat die je quote. Dus als je juist een hypnotische variant wilt, kun je beter een andere variant kopen.

jam

Bewuste gebruiker
Wel ik vind kraatje.eu een erg goede site, verschillende soorten kratom, je kan zelf mixes bestellen.
Vriendelijke klantendienst, en niet te duur. Ik heb zelf weinig ervaring met de extracten die verkocht worden, maar ze zelf maken is erg gemakkelijk.
Indien je een kratom ervaring wil zonder al het poeder te moeten wegkrijgen werken de loung-e happy caps ook wel vind ik. Alleen is het effect minder aanwezig als bij 'gewone' kratom.
Daarnaast wou ik ook nog meegeven dat het wel een aangename interactie geeft met wiet, het geeft een meer psychedelisch kantje aan de high.
Ik merk ook wel dat ik heel vaak naar het toilet moet als ik kratom gebruiktheb dus ik vermoed dat het ook wel vochtafdrijvend werkt. Al is dit een eerder persoonlijke ervaring.

autysd

Bewuste gebruiker
Psychedelibee zei:
In je eerste post geef je aan dat je maeng da wilt omdat die het meeste hypnose geeft, ik neem aan dat je daar hypnotisch effect mee bedoeld? Met andere woorden het meest een slaapverwekkend effect. Maeng da staat juist bekend als een van de meest stimulerende varianten, wat trouwens ook in tekst staat die je quote. Dus als je juist een hypnotische variant wilt, kun je beter een andere variant kopen.
-ik wou voor het sederend en euforysch effect bij hogere dosis gaan :stoned:
-maar nu lees ik dat sederend opkomt, maar euforie vermindert, bij hogere dosis
-dit komt omdat bij hogere dosis, eerder de opiaatcensoren bediend worden

zeer goede tips, incl de hyperlink en ook de vernoemde site. dank allen! :stoned: :wave:

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Autysid ik zie vele berichten sn topics van je
En je 'gebruik' vind ik lastig goed te keuren
Ga 1 op 1 met iemand die verstand heeft van dese zaken
Ik ben bang dat je de andere niet leuke kant niet ziet
Het kan ook totaal fout gaan he bad trip flashbacks
Dit alles icm met wat jij noemt complexe diagnose
Wil ik je echt op het hart drukken denk goed na

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan