fredske1985
Newbie
ben nu sinds 10 september op verlof, in 1week lloret heb ik ongeveer 4 gr weggesnoven, gewoon om heel tde week goed door te feesten, nu terug in belgie, heb ik vanavond weer 4 lijn(en) gesnoven in zelf geen uur tijd, ik voel men hart nu toch hevig tekeer, gaan, als je weet dat ik ook al af en toe kuurtjes efedra deed met men fitness, en elke dag op werk veel koffie drink ik zeg in men eigen dat ik toch zal moeten minderen wanneer ik terug begin te werken, maar tja dat kan je niet weten, na 10 dagen redelijk veel pep gebruik... kan iemand me advies geven of me zeggen, dat ik inderdaad de verkeerde weg opga?
had onlangs nog 14.6 bloeddruk, beter dat ik nog eens men bloedruk laat nakijken een van deze dagen?(ben 22 jaar en neem pep sinds eind juli ongeveer maar sinds anderhalf week toch veel te veel)
alvast bedankt
had onlangs nog 14.6 bloeddruk, beter dat ik nog eens men bloedruk laat nakijken een van deze dagen?(ben 22 jaar en neem pep sinds eind juli ongeveer maar sinds anderhalf week toch veel te veel)
alvast bedankt