hey man nee is geen fabeltje om 1 kilo van je plant te trekken maar daar zijn een hoop dingen voor nodig...
een plant die meerdere malen is getopt dus erg de breedte in is gegaan ... goed weer in de verschillende condities van de plant ...
dus in het begin weinig regen , niet te felle zon en neit warmer dan een graad of 23 ... eenmaal een centimeter of 30 mag er zo nu en dan een lekkere bui val maar vooral veel zo'n ( dit is vanaf eind mei tot juli een vereistte ) dan zou je plant in de groei fase indien die een goed bodem leven heeft en dus een aarde heeft rijk aan voeding en mineralen 2,5 meter hoog en 2,5 in omvang moeten kunnen worden ....
soms heb je zelfs uitschieter van een meter of 3 hoog en 3,5 breed .... met een goede na zomer van juli tot ongeveer eind september kun je dan sowieso makkelijk 500 gram per plant hebben ...
dief je de plant en zet je de takken goed uitelkaar zodat er veel licht in val is bij de plant dan is er een opbrengst van zelfs 1500 gram per plant mogelijk ... in nepal heb je zelfs soorten dat noemen ze geen ganja planten meer maar ganja trees ... deze soorten staat het dichts op de zon van de wereld en zijn ook geen 1 jarige plant ze laten de toppen eraan zitten en wrijven daar alleen of de toppen om hand hasj te krijgen ( de fijnste soorten zijn zeker een van de lekkerste en sterkste hasjies van de wereld een grammetje van dit spul in een gerenomeerde shop is makkelijk 35 euro per gram !!! in tilburg hebben ze bij de tourmalijn nog wellis zulke soortjes en de dampkring in amsterdam ook

) maar goed over de planten zelf en opbrengst ...
om zulke planten te krijgen moet je wel sativa achtige plantne neem minstesn 80 % sativa en 20 procent indica .... dit is ook de aanrader omdat als je 100% sativa neemt je vaak met langbloeiers van 12 tot 15 weken bloei zit en dit dus niet valt af te bloeien in nederland zonder toprot enz enz ( al meot ik zeggen dat ik vorig jaar een jackberry van sannie seeds heb geoogst op 10 november met maar 5 gram natte rot de plant gaf me totaal 198 gram wiet

dus ligt ook aan de schimmelbestendigheid van de plant ) ....
maar goed wleke soortje je nu ook neemt je mag blij zijn als je nu nog planten krijgt ( zeker vroege bloeiers ) dat een centimeter of 60 tot 1 meter hoog worden !!! en een opbrengst van 50 gram weten te krijgen .... maar goed als je 20 zaden zaait en er 8 vrouwen overhoud heb je mooie 400 gram !!! en kun je leke dag een jaar lang een grammetje smoke

...
omdat alles outdoor soortne nuy tog al langzaam aan beginnen te bloeien waarom haal je geen outdoor mix ??? dan heb je ook meteen verschillende soortne om te roken ????
je hebt ze voor een niet al te stevige prijs al feminised ( dus 99 % vrouwelijk )
bij royal queen seeds hier de link
http://www.royalqueenseeds.com/?id=12&p ... utdoor-mix
5 stuks voor 30 euro en vrouwelijk ... ben tot nu toe nog geen verslagen tegen gekomen waar herma's uit zijn gekomen ...
anders kun je ook ff kijken op
http://www.nirvana-shop.com/zaden-buiten-c-24_7.html
geloof me deze zaden zijn a nog is goedkoper en b ze leren je echt wat op .. ik heb al vele buiten soortne gekweekt van hun en ook andere soorten maar ik vind hun buiten planten en prijs kwaliteit en geweldig !!! hun durban poison is ook fantstisch lekker en de hollands hope doet het ook lang niet verkeerd !!! meeste heeft namelijk die buiten wiet zo'n vieze aprate smaak en zit je dan met een 1 kilo vieze buiten wiet ...
mocht je trouwens nog een beetje een leuke opbrengst willen halen zou ik kiezen voor planten die pas in oktober klaar zijn met bloeien deze gaan vaak pas het iende van deze maand beginnen met bloeien en hebben de kans om nog iets groter te groeien en dus meer op te brengen ...
ik zal er als ik jouw nog is ff over nadenken
greetzzz gtje