Beginnende hasj verslaving

Torchic

Badass junkie
Dankje wel voor jullie reacties? Wat zouden jullir nu doen met mijn benzo gebruik ik gebruik nu 2mg sochtends xan + citalopram 20mg 2mg xanax en dan voor het slapen 3/4mg xanax. Heeft iemand een afbouw?
Ik denk dat er niet veel mensen zijn die jou nog advies willen geven. Je slaat alle adviezen in de wind en trekt volkomen je eigen plan.

Mijn geduld is langzamerhand een beetje op aan het raken. En dan vind ik dat ik het nog lang volgehouden heb.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Je dosis niet telkens ophogen, maar stabiel houden zou een goede start zijn. Je bent in hele korte tijd enorm gestegen in doseringen. Wat begon als maximaal 2mg per dag en ALLEEN INDIEN NODIG, is veranderd naar 7 a 8mg per dag als ik goed zit?
Van 3 naar 7 of 8 mg per dag in een week. Dat heeft met 'ik neem alleen mn medicijnen en ik volg mn arts' echt geen ene bal te maken.
Dankje wel voor jullie reacties? Wat zouden jullir nu doen met mijn benzo gebruik ik gebruik nu 2mg sochtends xan + citalopram 20mg 2mg xanax en dan voor het slapen 3/4mg xanax. Heeft iemand een afbouw?
Ik zou met afbouw wachten tot je behandeling bij verslavingszorg want je trekt jezelf nu al voor precies 0%, dus de kans dat je nog dommere dingen gaat doen als je nu ontwenningsverschijnselen krijgt acht ik groot.

Maar hoezo de fuck heb je in een week 4 a 5 mg opgehoogd, dat is geen advies van je arts geweest maar gewoon een compleet achterlijke actie.

Geef jezelf een enorme trap onder je reet, lever je medicatie in bij je ouders en laat het ze je op gezette tijden geven en stop met janken en nog dommere acties bedenken.

En ik vraag me enorm af of ze over de werking van je citalopram op dit moment ook maar iets kunnen zeggen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Van 3 naar 7 of 8 mg per dag in een week. Dat heeft met 'ik neem alleen mn medicijnen en ik volg mn arts' echt geen ene bal te maken.

Ik zou met afbouw wachten tot je behandeling bij verslavingszorg want je trekt jezelf nu al voor precies 0%, dus de kans dat je nog dommere dingen gaat doen als je nu ontwenningsverschijnselen krijgt acht ik groot.

Maar hoezo de fuck heb je in een week 4 a 5 mg opgehoogd, dat is geen advies van je arts geweest maar gewoon een compleet achterlijke actie.

Geef jezelf een enorme trap onder je reet, lever je medicatie in bij je ouders en laat het ze je op gezette tijden geven en stop met janken en nog dommere acties bedenken.

En ik vraag me enorm af of ze over de werking van je citalopram op dit moment ook maar iets kunnen zeggen.
Afbouwschema Xanax ik ga vandaag beginnen. Ik lever mijn medicijnen bij mijn vriendin in. En ik laat haar ze geven

1eweek 3x daags 2mg xanax (verlaging 20%) actual dose 6mg

2eweek 2x daags 1.5mg xanax 1x 2mg (verlaging 10%) actual dose 5mg

3eweek 2xdaags 1.5mg xanax 1x2mg (kijken hoe de verlaging van 30% gaat) actual dose 5mg

4eweek 2x daags 1mg xanax 1x2mg ( verlaging 10%) actual dose 4mg

5e week 2x daags 1mg xanax 1x2mg (geen verlaging kijken hoe het gaat op 4mg) actual dose 4mg

6e week 2xdaags 1mg xanax 1x 1.5 mg xanax ( verlaging 10% actual dose 3.5mg

7e week 2x daags 1mg xanax 1x 1.5mg xanax ( geen verlaging kijken hoe het gaat) actual dose 3.5mg

8e week 3x daags 1.0mg xanax ( 10% verlaging actual dose 3.0mg

9e week 3x daags 1.0mg xanax geen verlaging actual dose 3.0mg

10e week 2x 0.5mg xanax en 1x 1.5mg xanax (verlaging 20% dose 2.5mg

11e week 2x 0.5 mg xanax en 1x 1.5mg xanax ( geen verlaging even laten wennen)

12 e week 2x 0.5 mg xanax 1x 1.0mg xanax (verlaging 2.0mg)

13e week 3x 0.5mg xanax verlaging 1.5mg dose

14e week 3x 0.5mg xanax 1.5mg

15e week 2x 0.5 mg xanax verlaging 1.0mg

Stop!

AntiBenzo1312

Badass junkie

Ja ik denk dat je niet zoveel over de citalopram kan zeggen want ik denk ook dat de xanax die onder drukt. Ik heb alleen seksuele bijwerkinegen

MR_CHIP

Badass junkie
weet dat citalopram weken zo niet maanden nodig kan hebben eerdat het werkt en als het ook nog eens onderuit wordt gehaald doordat je je zelf steeds meer verdoofd door de xanax op te hogen en er ook nog eens alcohol bij te drinken en een likje mdma
vind ik het niet zo gek dat je met dit alles slecht voelt

AntiBenzo1312

Badass junkie
weet dat citalopram weken zo niet maanden nodig kan hebben eerdat het werkt en als het ook nog eens onderuit wordt gehaald doordat je je zelf steeds meer verdoofd door de xanax op te hogen en er ook nog eens alcohol bij te drinken en een likje mdma
Ja maar dat mdma kon ook 2cb zijn het was echt nihil wat ik nam. Ik voelde wr ook niks van. Trouwens als iemand feedback heeft op mijn afbouwschema laat het mij even weten. Ik heb het schema gemaakt via het internet.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Die mdma heeft niks gedaan het was nihil. Ik denk dat die hele hoge doseringen de citalopram miss ook blokt

MR_CHIP

Badass junkie
de enige feedback kan geven: bouw alleen af onder toezicht ! ik acht de kans vrij groot dat je heel erg gekke dingen gaat doen
benzo afbouw zeker met hoe jij met dingen omgaan zal een hel zijn als je het alleen probeert te doen

dat de mdma niks doet wil niet zeggen dat het niet verkeerd had kunnen aflopen met je en geen wonder dat je er niks van voelt je slikt een focking ssri dan is het nogal logisch dat je niks voelt van XTC

Purplext

Badass junkie
Trouwens als iemand feedback heeft op mijn afbouwschema laat het mij even weten

Ik denk dat er niet veel mensen zijn die jou nog advies willen geven. Je slaat alle adviezen in de wind en trekt volkomen je eigen plan.

Maar daar ga je dan weer lekker even niet op in hè?!

Ik heb hier nog nooit gereageerd want ik heb al heel lang het idee dat je gewoon een trol bent. Maar misschien hoop ik dat maar, omdat het te triest voor woorden is hoe jij doet.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je gaat doodleuk aan de mdma met wat er allemaal speelt qua verslavingen, depressie, medicatie, etc?

Kerel ik hoop dat je hier uitkomt, maar je maakt het wel erg moeilijk voor mensen om je te vertrouwen en helpen zo.

Waarom zou iemand hier zo nog tijd in steken als je zo doet?

AntiBenzo1312

Badass junkie
Maar daar ga je dan weer lekker even niet op in hè?!

Ik heb hier nog nooit gereageerd want ik heb al heel lang het idee dat je gewoon een trol bent. Maar misschien hoop ik dat maar, omdat het te triest voor woorden is hoe jij doet.
Ik ben geen trol. Ik moet nu gewoon alvast beginnen met afvouwen want de apotheek gaat mij niks meer geven.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Je gaat doodleuk aan de mdma met wat er allemaal speelt qua verslavingen, depressie, medicatie, etc?

Kerel ik hoop dat je hier uitkomt, maar je maakt het wel erg moeilijk voor mensen om je te vertrouwen en helpen zo.

Waarom zou iemand hier zo nog tijd in steken als je zo doet?
Het stelde echt niks voor ik heb er van geleerd en ik zal het niet weer doen. Met alcohol denk je niet goed na zoals ik al zei het was echt nihil.

AntiBenzo1312

Badass junkie
de enige feedback kan geven: bouw alleen af onder toezicht ! ik acht de kans vrij groot dat je heel erg gekke dingen gaat doen
benzo afbouw zeker met hoe jij met dingen omgaan zal een hel zijn als je het alleen probeert te doen

dat de mdma niks doet wil niet zeggen dat het niet verkeerd had kunnen aflopen met je en geen wonder dat je er niks van voelt je slikt een focking ssri dan is het nogal logisch dat je niks voelt van XTC
Ja maar ik kan nu niet dezelfde dosis blijven slikken want de arts is er weer pas op maandag dan moet ik rond 8:30 bellen. Om alles uit te leggen wat ik nu slik. En wat hij er mee gaat doen? Want ik denk dta hij mij niks geeft. Dus dan moet ik toch afbouwen al want anders heb ik straks meer en moet ik cold turkey en daar kan je dood aan gaan.

_shikantaza

Badass junkie
Afbouwschema Xanax ik ga vandaag beginnen. Ik lever mijn medicijnen bij mijn vriendin in. En ik laat haar ze geven

1eweek 3x daags 2mg xanax (verlaging 20%) actual dose 6mg

2eweek 2x daags 1.5mg xanax 1x 2mg (verlaging 10%) actual dose 5mg

3eweek 2xdaags 1.5mg xanax 1x2mg (kijken hoe de verlaging van 30% gaat) actual dose 5mg

4eweek 2x daags 1mg xanax 1x2mg ( verlaging 10%) actual dose 4mg

5e week 2x daags 1mg xanax 1x2mg (geen verlaging kijken hoe het gaat op 4mg) actual dose 4mg

6e week 2xdaags 1mg xanax 1x 1.5 mg xanax ( verlaging 10% actual dose 3.5mg

7e week 2x daags 1mg xanax 1x 1.5mg xanax ( geen verlaging kijken hoe het gaat) actual dose 3.5mg

8e week 3x daags 1.0mg xanax ( 10% verlaging actual dose 3.0mg

9e week 3x daags 1.0mg xanax geen verlaging actual dose 3.0mg

10e week 2x 0.5mg xanax en 1x 1.5mg xanax (verlaging 20% dose 2.5mg

11e week 2x 0.5 mg xanax en 1x 1.5mg xanax ( geen verlaging even laten wennen)

12 e week 2x 0.5 mg xanax 1x 1.0mg xanax (verlaging 2.0mg)

13e week 3x 0.5mg xanax verlaging 1.5mg dose

14e week 3x 0.5mg xanax 1.5mg

15e week 2x 0.5 mg xanax verlaging 1.0mg

Stop!
Alprazolam is niet geschikt om mee af te bouwen. Je zult over moeten op Diazepam. 10mg voor elke halve mg Alprazolam en dan 10% per week eraf. Overleg eerst maar eens met een arts voordat je begint.

Wat zijn voor de komende 4-6 maanden eigenlijk je plannen? Je gaat je zo klote voelen dat werken er niet in zit.

Tijdens afbouw geen alcohol, caffeïne of recreatieve drugs nemen. Sporten is goed maar of je je daar toe zult kunnen zetten…

Laatst bewerkt:

N3K0

Badass junkie
bouw alleen af onder toezicht !
En dat is dus niet zijn vriendin

@trippymeeuw Zij komt zo ook in een nare situatie terecht als je haar je meds geeft. Je maakt haar zo verantwoordelijk voor jou shit.
Iets waar wij jou al een aantal weken voor waarschuwen.

En nu is het ineens ja ik wil wel afbouwen.

Je verliest zo al je credibility en uiteindelijk wil ook niemand je meer helpen. En raak je iedereen om je heen kwijt door jou eigen gedrag. Wat je dan ook vast en zeker weer zal omarmen en de schuld bij hun zal leggen.

Beter leg je je telefoon aande kant en ga je die boeken lezen die hebt besteld een aantal weken gelden.

Spatsen

Belezen gebruiker
Alprazolam is niet geschikt om mee af te bouwen. Je zult over moeten op Diazepam. 10mg voor elke halve mg Alprazolam en dan 10% per week eraf. Overleg eerst maar eens met een arts voordat je begint.

Wat zijn voor de komende 4-6 maanden eigenlijk je plannen? Je gaat je zo klote voelen dat werken er niet in zit.

Tijdens afbouw geen alcohol, caffeïne of recreatieve drugs nemen. Sporten is goed maar of je je daar toe zult kunnen zetten…

⬆️⬆️⬆️

Dit 100%

& en lulligste is ook, dat je nog zo vaak bent gewaarschuwd hier door velen. Je hebt het jezelf nu echt zo moeilijk gemaakt he..

AntiBenzo1312

Badass junkie
En dat is dus niet zijn vriendin

@trippymeeuw Zij komt zo ook in een nare situatie terecht als je haar je meds geeft. Je maakt haar zo verantwoordelijk voor jou shit.
Iets waar wij jou al een aantal weken voor waarschuwen.

En nu is het ineens ja ik wil wel afbouwen.

Je verliest zo al je credibility en uiteindelijk wil ook niemand je meer helpen. En raak je iedereen om je heen kwijt door jou eigen gedrag. Wat je dan ook vast en zeker weer zal omarmen en de schuld bij hun zal leggen.

Beter leg je je telefoon aande kant en ga je die boeken lezen die hebt besteld een aantal weken gelden.
Ja maar wat moet ik nu doen? Moet ik die xanax nu eerst zo laten deze dosering tot het belletje naar de HA maandag om te vragen of ik nu al kan beginnen met afbouwen. @dupont Het is mijn eerste afkick ooit ik ga wel proberen om gewoon mijn leven door te zetten want stage begint straks weer en daar heb ik best wel zin in. En de ssri’s blijven wel gewoon. Wat zouden jullie nu doen? Wat is het beste om nu te doen?

Laatst bewerkt:

Cybertron

Newbie
Ik vind het echt jammer dat sommige mij een troll noemen terwijl ik gwn srs met shit zit. Ik ben geen trol
Hoe zou dat nou toch komen..

Wij vinden het jammer dat je nooit luistert naar advies. Het ligt niet enkel aan DBB, het ligt voor een groot stuk aan jezelf. Zoals mensen hier ook het al hebben benoemd: je slachtofferrol. Waarom open je een topic als je toch niets doet met advies? Vraag me dit oprecht af. En dan kan je wel weer roepen dat ze adviseerden om een afspraak te maken met de ggz en dat je dat gedaan hebt: oké, van de 178 adviezen heb je er eentje (!) opgevolgd. Eentje die nota bene 2 jaar geleden al werd aangeraden op het ander forum.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Hoe zou dat nou toch komen..

Wij vinden het jammer dat je nooit luistert naar advies. Het ligt niet enkel aan DBB, het ligt voor een groot stuk aan jezelf. Zoals mensen hier ook het al hebben benoemd: je slachtofferrol. Waarom open je een topic als je toch niets doet met advies? Vraag me dit oprecht af. En dan kan je wel weer roepen dat ze adviseerden om een afspraak te maken met de ggz en dat je dat gedaan hebt: oké, van de 178 adviezen heb je er eentje (!) opgevolgd. Eentje die nota bene 2 jaar geleden al werd aangeraden op het ander forum.
Heb hier naar vele adviezen geluisterd alleen door overmacht misbruik gemaakt van benzo’s. Wat moet je anders als je 53weeknmoet wachten op hulp. Toen kwam het advies om naar de VNN te gaan en dat heb ik ook gedaan.

• Angry
Waarderingen: N3K0

_shikantaza

Badass junkie
Ja maar wat moet ik nu doen? Moet ik die xanax nu eerst zo laten deze dosering tot het belletje naar de HA maandag om te vragen of ik nu al kan beginnen met afbouwen. @dupont Het is mijn eerste afkick ooit ik ga wel proberen om gewoon mijn leven door te zetten want stage begint straks weer en daar heb ik best wel zin in. En de ssri’s blijven wel gewoon. Wat zouden jullie nu doen? Wat is het beste om nu te doen?
Je merkt het vanzelf kerel. Wie niet horen wil die zal voelen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Als iemand hier een goed antwoord op heeft

• Angry
Waarderingen: N3K0

AntiBenzo1312

Badass junkie
Dan zal ik nu gewoon dezelfde dosis blijven nemen totdat ik maandag de HA heb gesproken over het afbouwen en beginnen met zijn schema. Wss moet ik dan over naar valium. En dan langzaam verlagen.

N3K0

Badass junkie
Ja maar wat moet ik nu doen? Moet ik die xanax nu eerst zo laten deze dosering tot het belletje naar de HA maandag om te vragen of ik nu al kan beginnen met afbouwen. @dupont Het is mijn eerste afkick ooit ik ga wel proberen om gewoon mijn leven door te zetten want stage begint straks weer en daar heb ik best wel zin in. En de ssri’s blijven wel gewoon. Wat zouden jullie nu doen?
Je moet niet zo huilen... Je hebt dit zelf veroorzaakt dus je moet nu opde blaren zitten.
We hebben al 1001 x gezegd in vanalles wat je kan doen. Het is aan JOU om daar iets mee te doen ( of niet maar dan moet je niet blijven zeuren) alleen jij kan zelf jou leven veranderen, dat kan niemand anders.

En ga iets anders doen dan op DF rondhangen.
Ga een boek lezen. Die 3 die je "gekocht" hebt. Ga de linkjes lezen die iedereen je heeft gestuurd. Of ga naar buiten, go touch some grass. Ga eens alleen zijn met jezelf.

Doe zelf eens nadenken/opschrijven. In wat jij nodig hebt en in hoe jij jouzelf dat kan geven.
Ipv alleen maar (negatieve) aandacht zoeken..

Zoals je merkt is iedereen hier wel een beetje klaar mee.

Bovenaan