N3K0
Badass junkie
Het bevalt mij super goed op DF. Allemaal lieve mensen hier die elkaar willen helpen 😍❤🥰🙃Wat boeit mij nou wat jij gelooft of niet als je het hier niet bevalt rot je toch op?
Het ga je goed meeuwtje 👋 👋
Het bevalt mij super goed op DF. Allemaal lieve mensen hier die elkaar willen helpen 😍❤🥰🙃Wat boeit mij nou wat jij gelooft of niet als je het hier niet bevalt rot je toch op?
We hebben hier soms ook onze kuren, hoor, sommigen van ons tenminste.Het bevalt mij super goed op DF. Allemaal lieve mensen hier die elkaar willen helpen 😍❤🥰🙃
Het ga je goed meeuwtje 👋 👋
Bekijk bijlage 52746
@Mevrouw Pløp @Mezelf hier het bewijs dat mijn topic word door gestuurd naar het bodybuilding forum. Hun zijn maar op 1 ding gericht en dat is mijn leven kapot maken. Zelfs mijn familie heeft onlangs last van hun gehad. Kunnen jullie ingrijpen?
"elke gek zijn gebrek" 🤣
Je bent te goed voor deze wereld. En je verdient extra vakantie voor je speurwerkIk verwijder precies helemaal niets.
Het is tijd dat jij eens in gaat zien dat iedereen je hier probeert te helpen, maar dat je zo'n plaat voor je kop hebt dat je denkt dat iedereen tegen je is en je probeert kapot te maken. Eerst waren mensen vriendelijk maar duidelijk en luisterde je nergens naar, nu zijn mensen je zat maar willen je nog steeds helpen. Dus dat gaat wat minder vriendelijk, en wat meer duidelijk. Maar jij blijft gewoon lekker in je slachtofferrol hangen en weigert iets aan jezelf te doen.
Kun je ook van hier weer vluchten en een nieuw forum zoeken, maar het forum is niet het probleem. Evenmin als dat DBB het probleem was (ja, ik heb mijn vakantie ipv met mijn neus in de boeken met mijn neus in DBB gespendeerd). Wat hier gebeurt is een exacte herhaling van daar, en wat hier tegen je gezegd word over de slachtofferrol en op alles happen en aandacht zoeken en niet alles op internet klappen is je daar ook al tig keer gezegd. Alleen word je hier minder in de zeik genomen.
Nogmaals: anderen zijn niet het probleem, dat ben je zelf. En jezelf neem je ook mee naar een volgend forum, dus daar gaat exact hetzelfde gebeuren. In real life laten mensen je vallen als je je zo gedraagt, op fora zijn mensen eerlijk en recht voor zijn raap tegen je. Je oogst wat je zaait, dus als je iets anders wil oogsten zul je wat anders moeten zaaien.
Je gedrag veranderen dus. Kom uit die slachtofferrol, neem verantwoordelijkheid voor de keuzes die JIJ maakt en de invloed die dat op jouw leven heeft, ipv te doen alsof alles je overkomt. Kap met je grote bek en je grootspraak als iets je niet aanstaat. Je respectloze gedrag op mensen die je proberen te helpen is niet om over naar huis te schrijven. Je genereert daarmee zelf nog onvriendelijkere reacties.
Kap met àlles op internet posten. Lees anderen hun journeys eens. Posten die elke scheet, alle negatieve dingen die ze meemaken? Nee! Post eens in de paar dagen iets. "De afgelopen dagen voelde ik me zo, ik denk dat dat hierdoor getriggerd word en ik doe dan dit, wat dat tot gevolg heeft. Hier wil ik dit en dit aan proberen te doen, zodat dat verandert/Wat kan ik hier aan doen zodat dit verandert?"
Wat wil je van je lezers op een post, zorg dan ook dat dat ermee kan.
Nu post je elke scheet, je overdrijft schromelijk en verliest je geloofwaardigheid, je switcht per seconde van het een naar het ander. Wat moeten wij daarmee, behalve je met de neus op de feiten drukken?
Je bent geen slachtoffer van ons, je was geen slachtoffer van DBB, je bent geen slachtoffer van je huisarts (die je gemanipuleerd hebt, naar wie je ook niet luistert en waarvan je ook maar gewoon verwacht dat hij naar jouw pijpen danst als jij domme keuzes maakt). Jij bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet een wat je daarmee over je afroept.
Ennnnnn slachtofferrol. Daarvoor zat je op dezelfde lijn. Zij hebben hooguit bevestigd wat we hier al lang zagen gebeuren. Lees maar eens terug.
Je krijgt een ban van een maand, ga je gedrag maar eens overdenken. Wat je anderen toewenst omdat je jezelf niet kunt handelen is nogal sneu.
En antwoord op je vraag wat voor mod ik ben:
Die ene die keer op keer de tijd neemt een inhoudelijke post voor je te schrijven, zich daar zelf kwetsbaar in opstelt om je voorbeelden te geven, en steeds probeert je te helpen. Ondanks dat ik doodmoe van je word. Maar ik ga je niet steunen in je denkbeeld dat iedereen die niet met je mee gaat liggen janken je uitlokt en tegen je is. Daar help ik je niet mee.
Ik hoop dat ze je in therapie flink aanpakken, er is hier echt meer mis dan alleen ADHD en een angststoornis.
Huil huil.
Het plan was een ban van een maand, ik maak er nu 6 maanden van. Ik hoop dat je daarna in staat bent je eigen topic terug te lezen en je kapot te schamen voor je eigen gedrag.
Ik zeg vast B voor je. Doei!

Ik denk er alleen savonds ben als ik eenzaam ben en alleenAls ik nou gestopt was met blowen en thc gebruik om 23h dan hoefde ik niet dagelijks tot 23h45 te wachten om weer een extra dag erbij te hebben. Over 25 min staat de teller op 125 hier!
Van blowen om met angsten om kunnen gaan naar blowen om je niet eenzaam te voelen.Ik denk er alleen savonds ben als ik eenzaam ben en alleen
Ga even een eindje lopen. Weten je hulpverleners dat je blowt? Heb je vandaag geblowd?Ik weet nu niet meer wat ik moet doen heb zoveel spanning in me lijf dat ik niet meer weet waar ik het moet zoeken. Wil huilen, maar dan gaat het ook niet weg..met hartslag is hoog
Nee mijn hulpverleners weten dat niet. Ik hrb vandaag niet geblowd.Ga even een eindje lopen. Weten je hulpverleners dat je blowt? Heb je vandaag geblowd?
Ga maar even naar buiten om te kijken of je rust kan vinden. Van de week even je blowen opbiechten.Nee mijn hulpverleners weten dat niet. Ik hrb vandaag niet geblowd.
Ja ik zal wel even een bericht sturen. Heb het gevoel dat ik doodgaGa maar even naar buiten om te kijken of je rust kan vinden. Van de week even je blowen opbiechten.
Bel dan 112.Ja ik zal wel even een bericht sturen. Heb het gevoel dat ik doodga
Bij wijze van sprekenBel dan 112.
Okay. En heb je verder nog dingen gebruikt of ben je je medicatie vergeten vandaag?Bij wijze van spreken
Gister thc druppels em vandaag 2 blikjes despo. Nee ik heb mijn citalopram gewoon gehadOkay. En heb je verder nog dingen gebruikt of ben je je medicatie vergeten vandaag?
Ben zo beroerd van de stress en spanningStress, ontwenningsverschijnselen, verantwoordelijkheid, after effects.. lopen allemaal door elkaar heen. Niets speciaals volgens mij..
Maar hoe je ermee om kunt gaan is wel een moeilijke.
Wat mij hielp in dergelijke situaties is relax op bed gaan liggen en de stress/druk/angst omarmen. Tijdje concentreren op de verschillende gevoelens en proberen wat te slapen na een tijdje positief mediteren op die stress.
Als je in slaap valt en weer wakker wordt, is meeste stress even weg.
Maar die "aanvallen" kunnen wel tijdje terug blijven komen. Natuurlijk heeft de THC ermee te maken en de despo en je Benzo verleden en je "depressie", je eenzaamheid etc..
Thank god for another day!
Zeker als je niet echt weet waar het vandaan komt en hoe je ervan af komt. In ergste gevallen kan het dagen tot weken iemand lam leggen. Maar als je de juiste beslissingen neemt geldt: hoe meer pijn, hoe beter je je voelt als je eruit komt.Ben zo beroerd van de stress en spanning
Ik weet welke gedachtes het zijn en wrmaar het over gaat. Het gaat over dat deepweb gebeuren wat ik een keer had gebeurd daar heb ik opeens veel last vanZeker als je niet echt weet waar het vandaan komt en hoe je ervan af komt. In ergste gevallen kan het dagen tot weken iemand lam leggen. Maar als je de juiste beslissingen neemt geldt: hoe meer pijn, hoe beter je je voelt als je eruit komt.
Na regen komt zonneschijn.
Klopt alleen de laatste paar maanden had ik helemaal geen last. Ik ben doodsbang omdat ik dit gevoel al heel lang niet meer had gehad en het opeens terug is.Als je al weet wat de reden is, dan ben je halverwege. Maar vaak zijn er best wel verschillende zaken die allemaal bijdragen en dan proberen we ons te verdoven en dan komen de klappen soms alleen maar harder en harder binnen.
Ik heb gewoon een probleem met dingen loslaten. En psychisch heb ik gewoon niet z’n hoog iq. Verbaal is mijn iq gemiddeld. Wat het soms heel lastig maakt zegt mijn psycholoog. Waar ik last van heb is ook 1.5jaar geleden maar dan haal ik het terug op gegeven moment en dan komt er z’n paniek en angst. En dan krijg ik het gevoel alsof de hele wereld achter mij aan zit (dit is het beste voorbeeld voor wat ik voel). Dan komt het continu terug en continu aan het vuren op mij.Als je al weet wat de reden is, dan ben je halverwege. Maar vaak zijn er best wel verschillende zaken die allemaal bijdragen en dan proberen we ons te verdoven en dan komen de klappen soms alleen maar harder en harder binnen.
Wat staat er morgen op je planning dan?Ik heb gewoon een probleem met dingen loslaten. En psychisch heb ik gewoon niet z’n hoog iq. Verbaal is mijn iq gemiddeld. Wat het soms heel lastig maakt zegt mijn psycholoog. Waar ik last van heb is ook 1.5jaar geleden maar dan haal ik het terug op gegeven moment en dan komt er z’n paniek en angst. En dan krijg ik het gevoel alsof de hele wereld achter mij aan zit (dit is het beste voorbeeld voor wat ik voel). Dan komt het continu terug en continu aan het vuren op mij.
Stage van half 4 tot 10Wat staat er morgen op je planning dan?
hopelijk helpt een stukje wandelen
Mwah klein beetje. Spanning blijft wel zitten helaashopelijk helpt een stukje wandelen
Zie je daar tegenop? Heb je lastige dingen komende week?Stage van half 4 tot 10
Valt mee. Maar nu de angst en spanning terug is. Vind ik eten zelfs eng eig alles wel.Zie je daar tegenop? Heb je lastige dingen komende week?
Weird dat 't uit het niets komt maar het zou een wave kunnen zijn (Benzo afbouw gerelateerd).Valt mee. Maar nu de angst en spanning terug is. Vind ik eten zelfs eng eig alles wel.
of angstHoe high werd je trouwens van je druppels? THC kan ook vormen van psychoses aanwakkeren.
Vannacht niet zo ik was al in slaap voordat ze inwerkten. Maar die keer daarvoor werd ik gewoon stoned wakker.Hoe high werd je trouwens van je druppels? THC kan ook vormen van psychoses aanwakkeren.