Beginnende hasj verslaving

_shikantaza

Badass junkie
Ik verwijder precies helemaal niets.

Het is tijd dat jij eens in gaat zien dat iedereen je hier probeert te helpen, maar dat je zo'n plaat voor je kop hebt dat je denkt dat iedereen tegen je is en je probeert kapot te maken. Eerst waren mensen vriendelijk maar duidelijk en luisterde je nergens naar, nu zijn mensen je zat maar willen je nog steeds helpen. Dus dat gaat wat minder vriendelijk, en wat meer duidelijk. Maar jij blijft gewoon lekker in je slachtofferrol hangen en weigert iets aan jezelf te doen.

Kun je ook van hier weer vluchten en een nieuw forum zoeken, maar het forum is niet het probleem. Evenmin als dat DBB het probleem was (ja, ik heb mijn vakantie ipv met mijn neus in de boeken met mijn neus in DBB gespendeerd). Wat hier gebeurt is een exacte herhaling van daar, en wat hier tegen je gezegd word over de slachtofferrol en op alles happen en aandacht zoeken en niet alles op internet klappen is je daar ook al tig keer gezegd. Alleen word je hier minder in de zeik genomen.

Nogmaals: anderen zijn niet het probleem, dat ben je zelf. En jezelf neem je ook mee naar een volgend forum, dus daar gaat exact hetzelfde gebeuren. In real life laten mensen je vallen als je je zo gedraagt, op fora zijn mensen eerlijk en recht voor zijn raap tegen je. Je oogst wat je zaait, dus als je iets anders wil oogsten zul je wat anders moeten zaaien.

Je gedrag veranderen dus. Kom uit die slachtofferrol, neem verantwoordelijkheid voor de keuzes die JIJ maakt en de invloed die dat op jouw leven heeft, ipv te doen alsof alles je overkomt. Kap met je grote bek en je grootspraak als iets je niet aanstaat. Je respectloze gedrag op mensen die je proberen te helpen is niet om over naar huis te schrijven. Je genereert daarmee zelf nog onvriendelijkere reacties.

Kap met àlles op internet posten. Lees anderen hun journeys eens. Posten die elke scheet, alle negatieve dingen die ze meemaken? Nee! Post eens in de paar dagen iets. "De afgelopen dagen voelde ik me zo, ik denk dat dat hierdoor getriggerd word en ik doe dan dit, wat dat tot gevolg heeft. Hier wil ik dit en dit aan proberen te doen, zodat dat verandert/Wat kan ik hier aan doen zodat dit verandert?"

Wat wil je van je lezers op een post, zorg dan ook dat dat ermee kan.

Nu post je elke scheet, je overdrijft schromelijk en verliest je geloofwaardigheid, je switcht per seconde van het een naar het ander. Wat moeten wij daarmee, behalve je met de neus op de feiten drukken?

Je bent geen slachtoffer van ons, je was geen slachtoffer van DBB, je bent geen slachtoffer van je huisarts (die je gemanipuleerd hebt, naar wie je ook niet luistert en waarvan je ook maar gewoon verwacht dat hij naar jouw pijpen danst als jij domme keuzes maakt). Jij bent zelf verantwoordelijk voor wat je doet een wat je daarmee over je afroept.

Ennnnnn slachtofferrol. Daarvoor zat je op dezelfde lijn. Zij hebben hooguit bevestigd wat we hier al lang zagen gebeuren. Lees maar eens terug.

Je krijgt een ban van een maand, ga je gedrag maar eens overdenken. Wat je anderen toewenst omdat je jezelf niet kunt handelen is nogal sneu.

En antwoord op je vraag wat voor mod ik ben:
Die ene die keer op keer de tijd neemt een inhoudelijke post voor je te schrijven, zich daar zelf kwetsbaar in opstelt om je voorbeelden te geven, en steeds probeert je te helpen. Ondanks dat ik doodmoe van je word. Maar ik ga je niet steunen in je denkbeeld dat iedereen die niet met je mee gaat liggen janken je uitlokt en tegen je is. Daar help ik je niet mee.

Ik hoop dat ze je in therapie flink aanpakken, er is hier echt meer mis dan alleen ADHD en een angststoornis.

Huil huil.

Het plan was een ban van een maand, ik maak er nu 6 maanden van. Ik hoop dat je daarna in staat bent je eigen topic terug te lezen en je kapot te schamen voor je eigen gedrag.

Ik zeg vast B voor je. Doei!
Je bent te goed voor deze wereld. En je verdient extra vakantie voor je speurwerk :)

Nou maar hopen dat die Benzo afbouw goed gaat, als het niet allemaal verzonnen was voor de aandacht...

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ach, als we dan toch getrolled werden, kan dit wel door de beugel toch?

3187d53a65fba03bc61fe72fea9e9a7e.png

2546edd645c167c2761baf66cb951e8c.jpg

4cce13b823d4d9be76e160a1583c5587.png

cb005d3cecf0a73cffc9f17cf6f0aaf5--funny-e-cards-parenting-quotes.jpg

050e1fecc0d91a9aca130463b54d802d.jpg

Voor het geval we niet getrolled werden: hopelijk ben je over 6 maanden in een betere staat van zijn en kan je dan wèl eerlijk en kritisch naar je eigen gedrag kijken.

We hebben het heus wel geprobeerd om je goede adviezen te geven, je open te ontvangen en heel, heel erg veel geduld op te brengen.

Als je de adviezen nou ook eens aan zou nemen, dan had je dat misschien ook gezien.

Ohja, en wat betreft je afbouwschema:

Dit boek is de gouden richtlijn. Ga uit van een proces van maanden en sowieso moet je eerst van alprazolam omgezet worden naar diazepam. Je HA is hier klaarblijkelijk niet bekend mee met afbouwen van benzos. Anders kom ie niet met zo'n voorstel. Hij kan je misschien wel doorverwijzen naar een verslavingsarts die wèl weet waar ie het over heeft.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Hey hallo daar ben ik weer helemaal gestopt met benzo’s. Maar ben wel sinds kort wat meer aan het blowen. Dit belemmerd mijn dagelijkse activiteiten niet. Ik ga gewoon naar werk, stage, school zonder om te skippen. Het is puur savonds dat ik blow voor de ontspanning. Alleen na volgende week blowde ik wel elke dag. En dat moet wel minder worden want dat gaat me portomonee erg raken. Echt stoppen wil ik niet eig het heeft wel een positieve werking op mijn geest. Mijn psycholoog en verslavingsbegeleider weten dit niet dat ik blow. Ik heb dit voor mezelf gehouden omdat ik bang ben dat ik dan niet meer mijn therapie mag doen. Ik wil ook quatipine of hoe je het ook schrijft bespreken met mijn verslavingsarts.

Er is wel verbetering en vermindering. Blow veel minder dan vorige week.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Begin mij toch heel angstig te voelen en in paniek. Heel warm gevoel door me lichaam heel onrustig door gedachtes.

Ook al mijn hulpverleners geappt met waar ik mee zit. Ben ook de heletijd aan het gapen, en ik voel me heel slecht. Dit is de eerste keer dat ik gestopt ben dat ik dezelfde niveau van stress/angst weer ervaar

Manu76

Badass junkie
Stress, ontwenningsverschijnselen, verantwoordelijkheid, after effects.. lopen allemaal door elkaar heen. Niets speciaals volgens mij..

Maar hoe je ermee om kunt gaan is wel een moeilijke.

Wat mij hielp in dergelijke situaties is relax op bed gaan liggen en de stress/druk/angst omarmen. Tijdje concentreren op de verschillende gevoelens en proberen wat te slapen na een tijdje positief mediteren op die stress.

Als je in slaap valt en weer wakker wordt, is meeste stress even weg.

Maar die "aanvallen" kunnen wel tijdje terug blijven komen. Natuurlijk heeft de THC ermee te maken en de despo en je Benzo verleden en je "depressie", je eenzaamheid etc..

Thank god for another day!

AntiBenzo1312

Badass junkie
Stress, ontwenningsverschijnselen, verantwoordelijkheid, after effects.. lopen allemaal door elkaar heen. Niets speciaals volgens mij..

Maar hoe je ermee om kunt gaan is wel een moeilijke.

Wat mij hielp in dergelijke situaties is relax op bed gaan liggen en de stress/druk/angst omarmen. Tijdje concentreren op de verschillende gevoelens en proberen wat te slapen na een tijdje positief mediteren op die stress.

Als je in slaap valt en weer wakker wordt, is meeste stress even weg.

Maar die "aanvallen" kunnen wel tijdje terug blijven komen. Natuurlijk heeft de THC ermee te maken en de despo en je Benzo verleden en je "depressie", je eenzaamheid etc..

Thank god for another day!
Ben zo beroerd van de stress en spanning

Manu76

Badass junkie
Ben zo beroerd van de stress en spanning
Zeker als je niet echt weet waar het vandaan komt en hoe je ervan af komt. In ergste gevallen kan het dagen tot weken iemand lam leggen. Maar als je de juiste beslissingen neemt geldt: hoe meer pijn, hoe beter je je voelt als je eruit komt.
Na regen komt zonneschijn.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Zeker als je niet echt weet waar het vandaan komt en hoe je ervan af komt. In ergste gevallen kan het dagen tot weken iemand lam leggen. Maar als je de juiste beslissingen neemt geldt: hoe meer pijn, hoe beter je je voelt als je eruit komt.
Na regen komt zonneschijn.
Ik weet welke gedachtes het zijn en wrmaar het over gaat. Het gaat over dat deepweb gebeuren wat ik een keer had gebeurd daar heb ik opeens veel last van

Manu76

Badass junkie
Als je al weet wat de reden is, dan ben je halverwege. Maar vaak zijn er best wel verschillende zaken die allemaal bijdragen en dan proberen we ons te verdoven en dan komen de klappen soms alleen maar harder en harder binnen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Als je al weet wat de reden is, dan ben je halverwege. Maar vaak zijn er best wel verschillende zaken die allemaal bijdragen en dan proberen we ons te verdoven en dan komen de klappen soms alleen maar harder en harder binnen.
Klopt alleen de laatste paar maanden had ik helemaal geen last. Ik ben doodsbang omdat ik dit gevoel al heel lang niet meer had gehad en het opeens terug is.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Ik heb gewoon een probleem met dingen loslaten. En psychisch heb ik gewoon niet z’n hoog iq. Verbaal is mijn iq gemiddeld. Wat het soms heel lastig maakt zegt mijn psycholoog. Waar ik last van heb is ook 1.5jaar geleden maar dan haal ik het terug op gegeven moment en dan komt er z’n paniek en angst. En dan krijg ik het gevoel alsof de hele wereld achter mij aan zit (dit is het beste voorbeeld voor wat ik voel). Dan komt het continu terug en continu aan het vuren op mij.

_shikantaza

Badass junkie
Ik heb gewoon een probleem met dingen loslaten. En psychisch heb ik gewoon niet z’n hoog iq. Verbaal is mijn iq gemiddeld. Wat het soms heel lastig maakt zegt mijn psycholoog. Waar ik last van heb is ook 1.5jaar geleden maar dan haal ik het terug op gegeven moment en dan komt er z’n paniek en angst. En dan krijg ik het gevoel alsof de hele wereld achter mij aan zit (dit is het beste voorbeeld voor wat ik voel). Dan komt het continu terug en continu aan het vuren op mij.
Wat staat er morgen op je planning dan?

Bovenaan