Belgie wietrokers

Beanhead

Badass junkie
Goes is wel goed ja maar veel politiecontroles, liefst gaan we naar Breda. Daar zijn de mensen meestal nog vriendelijk ook :) .

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Beanhead zei:
Goes is wel goed ja maar veel politiecontroles, liefst gaan we naar Breda. Daar zijn de mensen meestal nog vriendelijk ook :) .

Veel politie controles?

Behalve een blaasfuikje op een zaterdagavond word er nooit gecontroleerd.
Zeker geen kofferbakcontroles.

Maar als jullie Belgen willen geloven van wel, geen probleem. :grin:
Des te meer blijft er voor mij over!

Koxbox zei:
Inderdaad, daar heb ik wel al eens last van. :P

Ach ja, wie niet onder de gezelligste forum bezoekers van Nederland :rolleyes:

Irezz

Bewuste gebruiker
Als je geluk hebt met contacten is het subliem. Laat mij daar nu net 's ontzettend brute pech mee hebben. Lolz. Lately wordt het zo erg dat ik na een paar weken compleet droog staan gewoon het eerste, verrevan beste en vooral allerduurste knipafval wel koop.
Ik vind het gewoon altijd ontzettend gênant om drugs te vragen. Of ik nu op m'n kop sta van strakheid of dubbelgeplooid neerlig van stonedheid, ik ga het nooit durven vragen :grin: Ik koop vrienden om of het wordt aangeboden. En m'n moeder is net 'n maand gestopt. Haar vriendje blowt nog, maar enkel in Nederland (werkt op Schiphol, woont doordeweeks in R'dam, maar weigert sinds kort om af en toe grammetje mee te brengen :( )

Ik wéét dat het zielig is.
Maar anderzijds helpt het ook tegen verslaving. Vanavond komt m'n liefje met 2 gram diepvriespep langs, dus laatste weekend doorhalen.
En asap stash vinden voor HET event in Wallonië, drie keer raden!!

DOUUUUUUREUUUUUUUUUUHHHH!!!! Waar ze zich wassen met lsdblotters en het enige groen op de camping in de sigaretten wordt gedraaid :tearsofjoy:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Irezz zei:
Als je geluk hebt met contacten is het subliem. Laat mij daar nu net 's ontzettend brute pech mee hebben. Lolz. Lately wordt het zo erg dat ik na een paar weken compleet droog staan gewoon het eerste, verrevan beste en vooral allerduurste knipafval wel koop.

Je hebt geen pech! Goede contacten vinden jou niet (sommige theorieen over lsd uitgezonderd) maar jij moet zoeken, om het even recht door de bocht te zeggen, naar drugs vragen.

Socializzzen.

Irezz zei:
Maar anderzijds helpt het ook tegen verslaving.

In theorie klopt het misschien dat het moeilijk aan wiet komen helpt tegen verslaving.
Maar als ik zie hoe jij er over praat, lijkt een vorm van afhankelijkheid toch wel aanwezig te zijn.

Irezz zei:
En asap stash vinden voor HET event in Wallonië, drie keer raden!!

DOUUUUUUREUUUUUUUUUUHHHH!!!! Waar ze zich wassen met lsdblotters en het enige groen op de camping in de sigaretten wordt gedraaid :tearsofjoy:

Dat lijkt me op dour zelf niet zo'n probleem.. :stoned:

KoxBox

Badass junkie
Daar zeg je zowat op de eerste dag van Pukkelpop (ik weet het, niet DOUR maar het deed me er aan denken) kwam er een kerel naar mij die echt belachelijk strak stond. En hij vroeg "ej gast kunde gij mij nie wa wiet verkopen, kben zwaar aant afkicken". Ik had 30g mee dus kon gelukkig wel wat missen.
Ik antwoordde dus: "bwaja, ma keb wel nie zoveel bij eigelijk, is een 10tje goe?"
Die kerel was echt zo blij dat hij me 50euri gaf en zei dat het ok was en dat ik ongelooflijk bedankt was hahaaaa. :tearsofjoy: :tearsofjoy:
40euro winst is niet mis. :P

Het was wel donker, dus misschien had hij niet door dat het een briefje van 50 was. Gelukkig ben ik hem niet meer tegengekomen...

Irezz

Bewuste gebruiker
Ik ga nooit aan mezelf toegeven dat ik er afhankelijk van ben :P Maar ik snap je volkomen. In mijn hoofd is hoe alcohol voor anderen is: ''geen drugs.'' (natuurlijk isdit niet waar, tvkijken is ook drugs, maar ok) En dit omdat m'n moeder echt maar nét gestopt is. Ik ben opgegroeid in die lucht, weetje. En tijdens mijn reis naar Japan, paar maand geleden, voor paar weken, heb ik ook wel bewezen dat ik zonder kan.

AL HEEFT TOKIO EEN SMARTSHOP! Wiet is er illegaal, maar via een of ander achterdeurtje (m'n japans is oké, maar niet super) is THC wél legaal. Uiteindelijk is het zo'n soort smartshopgedoe, waarvan ik niet zoveel voel, maar ze morsen er nog wat extra tussen, waardoor je echtwel extreem stoned wordt, met een wierrookgeur. Seriously, we hadden nog meegenomen naar België, en je kon wel indenken dat ik iets van drugs deed, aan de geur te ruiken, maar niets deed je wiet vermoeden, echt niets! Look it up! There was stuff like Chill-X, Ambient,...
Ik was superhard geschrokken dat het echt zo sterk was. En duur. 5000 (:100 -nog een paar euro, dus, iets van een 46 euro) yen voor 3 gram ambient =3

OT: Ja. Er wordt geblowed in België, ja. lolz

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Kan kloppen, zoiets wat tot voor kort ook legaal in Nederland.

Zaten gesynthetiseerde cannabisoíden in, zoals JWH enz.

Beanhead

Badass junkie
KoxBox zei:
Daar zeg je zowat op de eerste dag van Pukkelpop (ik weet het, niet DOUR maar het deed me er aan denken) kwam er een kerel naar mij die echt belachelijk strak stond. En hij vroeg "ej gast kunde gij mij nie wa wiet verkopen, kben zwaar aant afkicken". Ik had 30g mee dus kon gelukkig wel wat missen.
Ik antwoordde dus: "bwaja, ma keb wel nie zoveel bij eigelijk, is een 10tje goe?"
Die kerel was echt zo blij dat hij me 50euri gaf en zei dat het ok was en dat ik ongelooflijk bedankt was hahaaaa. :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Het was wel donker, dus misschien had hij niet door dat het een briefje van 50 was. Gelukkig ben ik hem niet meer tegengekomen...

Hehe yep :grin:

Zo'n zaken heb ik ook al mogen meemaken :tearsofjoy:

Antow

Experimenterende gebruiker
Beanhead zei:
KoxBox zei:

Hehe yep :grin:

Zo'n zaken heb ik ook al mogen meemaken :tearsofjoy:

tomorrowland 2008; 3 joints voor 20 euro en een kratje red bull

Bovenaan