Ik ga nooit aan mezelf toegeven dat ik er afhankelijk van ben :P Maar ik snap je volkomen. In mijn hoofd is hoe alcohol voor anderen is: ''geen drugs.'' (natuurlijk isdit niet waar, tvkijken is ook drugs, maar ok) En dit omdat m'n moeder echt maar nét gestopt is. Ik ben opgegroeid in die lucht, weetje. En tijdens mijn reis naar Japan, paar maand geleden, voor paar weken, heb ik ook wel bewezen dat ik zonder kan.
AL HEEFT TOKIO EEN SMARTSHOP! Wiet is er illegaal, maar via een of ander achterdeurtje (m'n japans is oké, maar niet super) is THC wél legaal. Uiteindelijk is het zo'n soort smartshopgedoe, waarvan ik niet zoveel voel, maar ze morsen er nog wat extra tussen, waardoor je echtwel extreem stoned wordt, met een wierrookgeur. Seriously, we hadden nog meegenomen naar België, en je kon wel indenken dat ik iets van drugs deed, aan de geur te ruiken, maar niets deed je wiet vermoeden, echt niets! Look it up! There was stuff like Chill-X, Ambient,...
Ik was superhard geschrokken dat het echt zo sterk was. En duur. 5000 (:100 -nog een paar euro, dus, iets van een 46 euro) yen voor 3 gram ambient =3
OT: Ja. Er wordt geblowed in België, ja. lolz