Eigenkweek wordt hier inderdaad (redelijk?) veel gedaan, en het grootste deel zal waarschijnlijk uit nederland komen ;pGanjaRSD zei:Ja ik snap nooit hoe die belgen dan aan hun wiet komen, is het zo makkelijk om ook in belgie eigenkwijk te doen dan?
![]()
Daarom vraag ik het ook, ik woon toch niet in Belgie.Beanhead zei:Of er veel mensen blowen in Belgie?Wat een vraag, je ogen is wat meer open doen!
En zo onderontwikkeld is het hier niet hoor. Kan aan veel middelen geraken & aan schappelijke prijzen![]()

Gaan we racistisch worden ? Vechte jonge ? kom dan !GanjaRSD zei:(Graag mensen uit Belgie zelf die reageren)
GanjaRSD zei:Ik weet dat er in Nederland veel mensen wiet roken, maar is dat in belgie ook zo?
GanjaRSD zei:Daarom vraag ik het ook, ik woon toch niet in Belgie.Beanhead zei:Of er veel mensen blowen in Belgie?Wat een vraag, je ogen is wat meer open doen!
En zo onderontwikkeld is het hier niet hoor. Kan aan veel middelen geraken & aan schappelijke prijzen![]()
Wat zijn de schappelijke prijzen voor wiet dan bij jou?
![]()
Maar ik hou toch nog steeds van de shop hoor.
Greenlabs zei:niet minder dan in nederland volgens mij....
Hoe wij aan wiet komen en wat we hem betalen, Tsja, dat verschild veel van de streek. Ikzelf woon op 20min van eindhoven en op ong 35min van tilburg. De wiet die ik hier koop komt veelal van de coffeeshop (maar dan natuurlijk niet het deurtje waar de nederlanders binnen gaan). De gast waar ik nu meestal bij koop vraagt 8.3€/gram (1.2gram 10€). In de shop waar hij verkocht wordt kost diezelfde white widow 9€/gram. Binnenkort ook amnesia @ 10€. Wat prijs/qualiteit betreft zit ik hier dus zeker goed, en misschien zelfs beter dan de nederlanders...
Ik weet wel van kameraden die op kot zitten (leuven en gent vooral) dat ze hun wiet een pak minder betalen (4-5e) maar de qualiteit is ook naar gelang de prijs... Meestal is het zelfkweek volgens mij (lekkere wiet wel, maar je wordt er een pak minder stoned van)
Maar toch, ookal is de wiet hier zo "goedkoop", je ziet me toch regelmatig in een coffeeshop opduiken (in periodes waar ik niets te doen heb zoals de feestweken kan dat zelfs 3-4x per week zijn...). Coffeeshops zijn gewoon veel leuker dan de meeste dealersIk zou iig graag wisselen, maar ik klaag niet
![]()
Wietje zei:antwerpen is dé drugs-draaischijf van europe.
& wiet. ja natuurlijk!
lol
Amateurtje zei:Tuurlijk word er in België gesmoort. En wat Antwerpen betreft kan ik je zeggen dat ik er nog geen enkel goed verhal van gehoord heb naar het schijnt is het niks anders dan sjikkebak-wiet.
Beanhead zei:Amateurtje zei:Tuurlijk word er in België gesmoort. En wat Antwerpen betreft kan ik je zeggen dat ik er nog geen enkel goed verhal van gehoord heb naar het schijnt is het niks anders dan sjikkebak-wiet.
Je kan beter geen wiet roken dan in Antwerpen te kopen.
Van kwaliteit valt het soms toch -redelijk- mee maar dan tel je al snel 10€ voor minder als een gram. Wat zijn al die mensjes toch blij als ik ze anderhalf voor tien geef![]()
!KoxBox zei:Beanhead zei:Amateurtje zei:Tuurlijk word er in België gesmoort. En wat Antwerpen betreft kan ik je zeggen dat ik er nog geen enkel goed verhal van gehoord heb naar het schijnt is het niks anders dan sjikkebak-wiet.
Je kan beter geen wiet roken dan in Antwerpen te kopen.
Van kwaliteit valt het soms toch -redelijk- mee maar dan tel je al snel 10€ voor minder als een gram. Wat zijn al die mensjes toch blij als ik ze anderhalf voor tien geef![]()
Ben ik blij dat ik in Gent woon
![]()
!
zozamusic zei:hahaidd steegske!! allemaal komen naar steegske 12 feb!!
gent is zalig kwas eens met mijn jointje door de stad aant stappen lekker chill reggae aant luisteren,!
wanneer ik plots,! een goed vol zakske weed vind zeker 5-6 gramaan de korely !! echt zalug
haha en heb dan terplekke nog een jointje zitten rollen van de weed dat ik heb gevonden en ! kwas lekker aant space op goa muziek!! haha!
!zozamusic zei:Gent is te gek, dolle pret int steegske. Hier op de grens is het ook geweldig
. Ze gooien hier met wiet naar je.

KoxBox zei:zozamusic zei:hahaidd steegske!! allemaal komen naar steegske 12 feb!!
gent is zalig kwas eens met mijn jointje door de stad aant stappen lekker chill reggae aant luisteren,!
wanneer ik plots,! een goed vol zakske weed vind zeker 5-6 gramaan de korely !! echt zalug
haha en heb dan terplekke nog een jointje zitten rollen van de weed dat ik heb gevonden en ! kwas lekker aant space op goa muziek!! haha!
Dude, don't embarace me! Let aub een beetje op je spelling en zinsbouw op dit forum, anders is het weer moet je die achterlijke belg zien en blablablaaa. En dat wil je niet en omdat je van Gent bent ik dus ook niet!

Kom jij eigenlijk ergens van Leuven? Het lijkt namenlijk hard op het 'plats-leuvens', wat wij hier in de omgeving dus sprekenzozamusic zei:KoxBox zei:zozamusic zei:hahaidd steegske!! allemaal komen naar steegske 12 feb!!
Dude, don't embarace me! Let aub een beetje op je spelling en zinsbouw op dit forum, anders is het weer moet je die achterlijke belg zien en blablablaaa. En dat wil je niet en omdat je van Gent bent ik dus ook niet!
wrm maakt gij u zo druk over hoe dat imand schryf? das toch totaal nie belanrijk! wa kan my da schelen wat da gij er over denkt en wa kan my het schelen wat da andere mense over my denke? totaal niets!! mensen hebben vooroordelen en gy ook! leeft u leven en maakt u eens niet druk hoe andere mensen leven! zorgt ervoor dat u leven zo aangenaam mogelyk is en geniet ervan!![]()
)KoxBox zei:Het is ook gewoon niet zo aangenaam om zulke posts te lezen... Is het dan zo moeilijk om AN te typen??
PepTalk zei:KoxBox zei:Het is ook gewoon niet zo aangenaam om zulke posts te lezen... Is het dan zo moeilijk om AN te typen??
Precies, gewoon normaal ABN ( zo noemen wij dat hier in Holland) typen is voor iedereen het makkelijkst.
Á ik noe ier plat zeeuws gi proaten, dan wor da'tr toch geweun oneuverzichtelijker deur?
Plus het feit dat het in de forumregels staat![]()
KoxBox zei:PepTalk zei:KoxBox zei:Het is ook gewoon niet zo aangenaam om zulke posts te lezen... Is het dan zo moeilijk om AN te typen??
Precies, gewoon normaal ABN ( zo noemen wij dat hier in Holland) typen is voor iedereen het makkelijkst.
Á ik noe ier plat zeeuws gi proaten, dan wor da'tr toch geweun oneuverzichtelijker deur?
Plus het feit dat het in de forumregels staat![]()
ABN bestaat niet meer het is nu gewoon AN.![]()
KoxBox zei:Het is ook gewoon niet zo aangenaam om zulke posts te lezen... Is het dan zo moeilijk om AN te typen??