Ben ik belazerd?

Heanne71

Newbie
Vorige week zondag had ik voor het eerst 2 sleutelpuntjes coke gesnoven, aangezien ik moest strijken dacht ik, dat ga ik gewoon doen. Wellicht is het strijken zelfs wel leuk. Maar buiten een vieze smaak in mijn mond merkte ik niks.

Maar ik dacht dat het gewoon te weinug was, heb ik vanavond keurig 2 lijntjes gemaakt, eerst het ene lijntje gesnoven en na 10-15 minuten het andere lijntje. Weer een smerige smaak in mijn mond, maar ok. Ik ging relax wachten tot het fantastische gevoel. Maar helaas..... Niks. Nu reageer ik ook al niet geweldig op GHB dus zou het kunnen zijn dat mijn lichaam gewoon raar reageert? Mijn vriend merkt wel de ghb dus het wel goed spul.

Ik ben 175 lang en weeg 64 kilo. Zou het te weinig zijn? Ik lees altijd over lijntjes van ongeveer 3 cm en dat heb ik gedaan. Of ben ik belazerd? Baal er goed van, wil ook het geile gevoel ervaren.

MeejheM

Badass junkie
als je coke gekocht hebt ben je vrijwel zeker belazerd, de vraag is in welke mate...

lijntjes en sleutelpuntjes zijn geen betrouwbare manier een hoeveelheid drugs te omschrijven, die verschillen nogal per persoon, dus daar hebben we weinug aan.

eigenlijk heb ik veel te weinug informatie om inhoudelijk op je vraag in te gaan, maar als je coke gekocht hebt ben je wel vrijwel zeker belazerd.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Als je jou coke niet laat testen kunnen de mensen hier jou weinig tot geen info verschaffen. Sleutelpuntjes en lijntjes daar weten we verder ook weinig mee maar mss neem je wel te weinig. Probeer een lijn van 50 a 75 mg. Ongeveer de lengte van een bankkaart redelijk dun. Als je matige coke hebt ga je dat zeker en vast voelen. Zoniet weet je genoeg. Coke is waarschijnlijk ook het meest versneden middel ter wereld.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik denk dat je wel iets had meoten voelen. Als je eerst een paar sleutel punten neemt en dan twee lijntjes dan moet je wel "iets" voelen dus je hebt waarschijnlijk kut spul.

Ik ben het eens met de comments hierboven maar je kan wel zeggen dat het zeer waarschijnlijk is dat ze wat had moeten voelen.

Heanne71

Newbie
Ben bang dat het echt troep is. Gekocht bij degene waar ik normaliter alles haal en altijd goed was. Had aangegeven het eenmalig te willen gebruiken, gewoon voor de ervaring, waarschijnlijk dacht hij dat er dan niks te verliezen was want immers is het voor eenmalig.

Ik ga zo'n testsetje kopen, eens kijken wat dat doet. Ik bedenk me ook dat ik geen verdoofd gevoel in mijn keel of neus had. Wel vieze smaak, maar dat geeft een verpulverde paracetamol ook.

Ga nog een keer proberen met een bankpasje lengte. Mss was het echt te weinig, dan zal ik laten weten of dat ook geen effect heeft.

Maar doe het niet meer s'avonds. Heb hele nacht wakker gelegen en zelfs een diazepam mocht niet baten, en lag ik nu wakker met een waanzinnig gevoel dan was het niet erg, maar dit was gewoon nuchter niet kunnen slapen.

Attimo

Belezen gebruiker
Heanne71 zei:
Ben bang dat het echt troep is. Gekocht bij degene waar ik normaliter alles haal en altijd goed was. Had aangegeven het eenmalig te willen gebruiken, gewoon voor de ervaring, waarschijnlijk dacht hij dat er dan niks te verliezen was want immers is het voor eenmalig.

Hahahaha, als die dealer nog maar een beetje bij de pinken is weet hij wat voor onzin dat is. Als je coke doet (toch als het een beetje goed is) is de eerste reactie van je lichaam "meer".

Mijn eerste dealer waarschuwde meteen dat één lijn coke nutteloos is (toen ik hem vertelde dat ik nog één lijntje bewaard had voor later). Je gaat dat effe tof vinden en daarna balen dat er niet meer is.

Ik, als gewone niet dealende eindgebruiker, zou nooit aan iemand coke geven met de gedachte van "het blijft wel bij deze ene keer". Al kan ik me uiteraard voorstellen dat er mensen zijn waarbij dit wel zo is/was.

Weet trouwens dat er volgens mij in geen enkel wereldje zo hard belogen en bedrogen wordt als in het coke-wereldje. Werkelijk iedereen die zegt dat hij een stabiele bron van goede coke heeft kan daar niet met de volle 100% zeker van zijn. Ten eerste wordt al een hoop geknoeid bij het productieproces, dan gaat het nog eens door ontelbaar veel handen die allemaal goed hun geld willen verdienen (ze gaan namelijk met iets om waar ze enkele tot talloze jaren van hun leven aan kunnen verliezen). Dat heeft ertoe geleid dat de zuiverheid er erg op achteruit gegaan is in de loop der jaren. Dan hebben we het nog enkel over de kwaliteit gehad. Daarna komt er nog de hoeveelheid. Het begint al bij de op voorhand aanvaarde realiteit dat 1 gram in de coke-wereld 0.7 betekent. Die openlijke en doodnormale oneerlijkheid zit bij alle dealers ingebakken. Als je echte grammen wilt gaan ze altijd meer vragen (terwijl het al erg duur is).

Heanne71 zei:
Ik ga zo'n testsetje kopen, eens kijken wat dat doet. Ik bedenk me ook dat ik geen verdoofd gevoel in mijn keel of neus had. Wel vieze smaak, maar dat geeft een verpulverde paracetamol ook.

Heb het onlangs ook eens gedaan met goede coke en het gaf idd de hoogste mogelijke score bij zo'n zuiverheid zelftester. Qua cuts kreeg het de kleur paracetamol en soortgenoten (donkergroen als ik me niet vergis). Had er foto's van moeten nemen. Ik ben dus wel benieuwd naar je resultaten. Zo'n zuiverheidstest is wel wat duur, maar mijn inziens zijn geld wel waard al moet de final test wel nog komen.

Ik ben namelijk van plan om deze of volgende week ook eens een kijkje te gaan nemen in een testcentrum (Modus Vivendi in Brussel) met dezelfde coke. Benieuwd of die zelftester bevestigd wordt. Als dat zo is, is het zijn geld waard!

Heanne71 zei:
Ga nog een keer proberen met een bankpasje lengte. Mss was het echt te weinig, dan zal ik laten weten of dat ook geen effect heeft.

Tenzij je 3 cm lijntjes een stuk hoger gestapeld waren dan de gemiddelde lijn lijkt mij dat toch klein. De lengte van een bankkaart is idd meer de ideale lengte. De lijnen die je op internet of in films ziet zijn vaak heel erg groot (toch naar mijn ervaring). Altijd een cm of tien, bijna een cm breed en hoog.

Bij mij zijn ze bijna altijd ongeveer een halve cm breed, zolang als een bankkaart en niet te 'hoog'. Al zul je merken dat hoe verder je erin gaat hoe dikker en langer je lijnen worden (iets waarvoor je moet opletten). Ik heb zo'n klein lepeltje waarvan ik altijd drie schepjes neem die ongeveer zo groot zullen zijn als een sleutelpunt. Ben je niks mee, maar ik deel het maar.

Heanne71 zei:
Maar doe het niet meer s'avonds. Heb hele nacht wakker gelegen en zelfs een diazepam mocht niet baten, en lag ik nu wakker met een waanzinnig gevoel dan was het niet erg, maar dit was gewoon nuchter niet kunnen slapen.

Haha, dat vind ik dan weer vreemd. Ik heb nog nooit wakker gelegen van de coke. Meestal, tegen dat ik in m'n bed val heb ik al minstens een uur of twee geen lijn meer binnen gehad en val ik als een blok in slaap.

Van de speed daarentegen... Vorige zaterdag voor de eerste keer geprobeerd, en die paar uur die ik in m'n bed heb doorgebracht heb ik gewoon naar het plafond gestaard. Meer daarover straks in het speedhoekje!

mikoz

Bewuste gebruiker
Bij goede coke is 2millimeter dikte en hoogte, met een lengte van een halve bankpas voor mij genoeg. Veel meer dan dat is al teveel voor mij.

MeejheM

Badass junkie
zijn jullie ervan op de hoogte dat los van het volume het gewicht veel meer zegt over de dosering?

de massa zou helemaal fantastisch zijn, maar is die 2mm x 2mm x lengte bankpas(85mm) dan perfect rechthoekig? dan kom je uit op 0,34cc(of cm3). dat zegt nog steeds helemaal niks over de dosering, en al helemaal niets over de samenstelling.

aangezien ze meeste mensen geen exacte geometrische figuren kunnen maken van een lijntje, het volume nog steeds niks zegt over het gewicht, ik niet denk dat jullie graag proberen hoeveel vloeistof je coke verplaatst en de samenstelling compleet gokken blijft lijkt deze discussie over formaten lijntjes me totaal zinloos.

het heeft echt compleet niks meer te maken met de dosering van coke, met zoveel onbekende variabelen.

Heanne71

Newbie
Nou dus ik heb eigenlijk mazzel dat het niet werkte? Was echt de bedoeling om het eenmalig te gebruiken, maar eigenlijk heb ik ook geen zin om het nog eens te proberen. Juist omdat ik er niet van kon slapen.

Speed heb ik ook, dat heb ik ook nooit eerder gebruikt, ik hoop zo dat ik daar wel blij van ga worden. Straks is ook daarmee het enige effect dat ik niet kan slapen.

Ben zo bang dat alleen xtc het enige is waarmee ik me geweldig voel, en dat gebruik ik om de 3 mnd, dus dan ben ik op de overige feestjes gewoon mijzelf. Deprimerend vooruitzicht.

Bedankt voor het meedenken, ik ga het speed gedeelte doornemen,

mikoz

Bewuste gebruiker
Heanne71 zei:
Nou dus ik heb eigenlijk mazzel dat het niet werkte? Was echt de bedoeling om het eenmalig te gebruiken, maar eigenlijk heb ik ook geen zin om het nog eens te proberen. Juist omdat ik er niet van kon slapen.

Speed heb ik ook, dat heb ik ook nooit eerder gebruikt, ik hoop zo dat ik daar wel blij van ga worden. Straks is ook daarmee het enige effect dat ik niet kan slapen.

Ben zo bang dat alleen xtc het enige is waarmee ik me geweldig voel, en dat gebruik ik om de 3 mnd, dus dan ben ik op de overige feestjes gewoon mijzelf. Deprimerend vooruitzicht.

Bedankt voor het meedenken, ik ga het speed gedeelte doornemen,
Dus je wordt nu al afhankelijk van de middelen? terwijl je het effect nog niet hebt gevoeld? zie je wel wat je hier neerzet? Geniet gewoon van waar en wanneer je bent, dat maakt het leven een stuk mooier. Tegen de tijd dat je een nieuw middel hebt, kun je er wel nieuwsgierig naar zijn en er vervolgens van genieten, maar om nu al te zeggen dat het niks aan is zonder..?

Heanne71

Newbie
Ik ga naar erotische feesten, en met iets op is iedereen lief. Zonder voel ik me echt een buitenstaander. Ik ben dan stugger, minder los. Vandaar dat ik het liefst iets wil gebruiken. Xtc om de 3 mnd en daarom wil ik iets wat het vervangt, me losser maakt.

Attimo

Belezen gebruiker
MeejheM zei:
zijn jullie ervan op de hoogte dat los van het volume het gewicht veel meer zegt over de dosering?

de massa zou helemaal fantastisch zijn, maar is die 2mm x 2mm x lengte bankpas(85mm) dan perfect rechthoekig? dan kom je uit op 0,34cc(of cm3). dat zegt nog steeds helemaal niks over de dosering, en al helemaal niets over de samenstelling.

aangezien ze meeste mensen geen exacte geometrische figuren kunnen maken van een lijntje, het volume nog steeds niks zegt over het gewicht, ik niet denk dat jullie graag proberen hoeveel vloeistof je coke verplaatst en de samenstelling compleet gokken blijft lijkt deze discussie over formaten lijntjes me totaal zinloos.

het heeft echt compleet niks meer te maken met de dosering van coke, met zoveel onbekende variabelen.

Ja kijk, dat dit nattevingerwerk is dat gaat niemand ontkennen. Maar jij weet toch net zo goed als ik dat dit een vraag is van vele beginners en dat velen niet meteen een goede weegschaal hebben liggen, laat staan de massa kunnen berekenen.

Dan is info over wat voor lijntjes jij legt wel degelijk nuttig voor anderen. Met uiteraard de vermelding dat het op deze manier nattevingerwerk blijft. Het blijft de enig mogelijke manier van dosering op de toilet van een nachtclub.

Ik vind je praat over je eindelijk weer blij voelen wel gevaarlijk hoor. Druggebruik wordt écht problematisch vanaf het moment het een onvervangbare functie begint te vervullen. Als iemand niet meer kan relaxen zonder een joint of biertje, is er een probleem. Als iemand niet meer kan uitgaan zonder coke is er een probleem. Als je je niet meer goed kan voelen zonder xtc en wanhopig op zoek bent naar iets anders waarmee je je vaker goed kan voelen, dan denk ik dat je met diepere problemen kampt die dreigen uit te monden in een zwaar drugsprobleem.

Ik raad je daarom echt af om nog coke te doen. Van speed ga je trouwens helemaal niet blij worden, lees m'n tripreport maar (werd verplaatst naar daar vanuit de speedhoek).

Heanne71

Newbie
Het is niet zo dat ik het feest zonder niks aan vindt, maar als je nuchter bent op een feestje waar iedereen elkaar mooi, lief en geil vind is dat gewoon niets aan. Ik drink geen alcohol dus ja dan val ik echt buiten de boot. Ik ben met iets op gewoon socialer en opener. En ik ga niet elk weekend naar een feest, dus mijn lichaam heeft tijd om te herstellen. En door het eens in de tijd te gebruiken raak je hopelijk niet verslaafd.

Attimo

Belezen gebruiker
Heanne71 zei:
Het is niet zo dat ik het feest zonder niks aan vindt, maar als je nuchter bent op een feestje waar iedereen elkaar mooi, lief en geil vind is dat gewoon niets aan. Ik drink geen alcohol dus ja dan val ik echt buiten de boot. Ik ben met iets op gewoon socialer en opener. En ik ga niet elk weekend naar een feest, dus mijn lichaam heeft tijd om te herstellen. En door het eens in de tijd te gebruiken raak je hopelijk niet verslaafd.

Goh ik was mss wat te hard daarnet, want ik ben zelf geen haar beter hoor. Zeker als je niet drinkt (al doe ik zelf zelden tot nooit coke zonder alcohol, al is dat natuurlijk wel aan te raden want dat is een extra hoge belasting voor je hart).

Nu ben ik wel benieuwd naar welke feestjes jij gaat :P

Coke is in ieder geval superverslavend. Ik vind van mezelf dat ik vrij goed tegen verslavingen kan en heb er ook nooit mee te kampen gehad, maar bij coke... Dat is een heel ander niveau. Oppassen geblazen!

Ik beperk mijn gebruik tot het weekend maar een weekend zonder... Dat is een zeldzaamheid geworden.

Heanne71

Newbie
Attimo zei:
Heanne71 zei:

Goh ik was mss wat te hard daarnet, want ik ben zelf geen haar beter hoor. Zeker als je niet drinkt (al doe ik zelf zelden tot nooit coke zonder alcohol, al is dat natuurlijk wel aan te raden want dat is een extra hoge belasting voor je hart).

Nu ben ik wel benieuwd naar welke feestjes jij gaat :P

Coke is in ieder geval superverslavend. Ik vind van mezelf dat ik vrij goed tegen verslavingen kan en heb er ook nooit mee te kampen gehad, maar bij coke... Dat is een heel ander niveau. Oppassen geblazen!

Ik beperk mijn gebruik tot het weekend maar een weekend zonder... Dat is een zeldzaamheid geworden.

Ik voelde mij niet aangevallen hoor, het was uitleg. Het gaat om kinky feesten, toxic, wasteland, kinky on the beach, boudoir bizarre. Dat soort feesten, volop trance en kinky. En ja door de pillen en poeders worden mensen heel erg open en megalief. Sta jij er dan tussen met je nuchtere zelf en iemand begint je ineens te zoenen dan is dat niet leuk. Dan pas je er gewoon echt niet tussen. Ik heb ook nooit iemand daar ontmoet die niks gebruikt.

Het gaat mij het meeste om het loooove gevoel, het geile warme euforische gevoel. De energie om te dansen heb ik niet nodig, heb een goede conditie en dans buiten de feestjes om ook.

Ga er een keer heen, gewoon om te ervaren :wink: wel in je kinky kledij. Met gewone kleding laat de deurbitch je niet toe.

Attimo

Belezen gebruiker
Goh dat love gevoel ga je van coke nooit krijgen denk ik. Ik word er gewoon energiek, scherp, wakker en licht euforisch van. Ik zit barstensvol zelfvertrouwen en heb het gevoel alsof er een grap is en ik de enige ben die hem snapt.

Ik heb nog nooit dat love gevoel bij een andere drug ervaren, buiten mss een beetje bij truffels. Maar dat zou ik nooit op zo'n feestje doen, een festival mss wel nog.

Heanne71

Newbie
Echt niet? Met xtc op vind ik alles en iedereen zo lief en lekker. Dan heb ik echt vlinders in mijn buik. En dan na een uurtje een beetje G erbij dan wil ik echt met iedereen sex haha.

Ben daarom op zoek naar iets wat het zelfde gevoel geeft, wil namelijk niet mijn serotonine verknallen. Daarom echt 3 mnd ertussen laten.

xEmilyy

Experimenterende gebruiker
Attimo zei:
Goh dat love gevoel ga je van coke nooit krijgen denk ik. Ik word er gewoon energiek, scherp, wakker en licht euforisch van. Ik zit barstensvol zelfvertrouwen en heb het gevoel alsof er een grap is en ik de enige ben die hem snapt.

Ik heb nog nooit dat love gevoel bij een andere drug ervaren, buiten mss een beetje bij truffels. Maar dat zou ik nooit op zo'n feestje doen, een festival mss wel nog.

Ik daarentegen krijg dat 'love gevoel', mits met het juiste gezelschap, juist zwaar hard van de coke.
En TS, gewoon een andere dealer zoeken.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Feit maar vind het meer "ik ben heer en meester" love gevoel. Terwijl dat bij MDMA toch wel iets anders is. Het "ik voel me lekker en wil dat iedereen zich lekker voelt" love gevoel :P

Heanne71

Newbie
Ik durf nu geen coke meer te doen, ben veel te bang voor verslaving. Sterker ik mag de fakedealer dus dankbaar zijn.

Ik hou het wel op xtc en tussendoor pep.

Ik wil beginnen met 80 mg en dat in een capsule. Is dat aan te raden?

peprick

1 of 2 nakjes coke is ook niet genoeg (zeker als je pep gewent bent)na een halve gram of beter 2 bereik je wel een lekkere high en idd met coke word je altijd belazerd.
coke moet je dus lekker laten liggen, zodra je coke begrijpt en zeker crack ga je het te erg waarderen en is het heel moeilijk om er van af te komen , anders dan bij andere middelen verslaving.

peprick

Fool zei:
Ik ben pep gewend en voel een puntje coke echt wel hoor. :wink:
natuurlijk voel je dat,als je weet wat je moet voelen :) maar je kunt het niet met elkaar vergelijken dan kom je dus al snel op de conclusie dat de coke niks deed :wink:

Fool

Badass junkie
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind coke een veel overheersender effect hebben. :P

peprick

Fool zei:
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind coke een veel overheersender effect hebben. :P
had je die coke in colombia gehaald? :P 99% haha. ik snap wat je zegt maar dat overheersende bereik je toch pas na meerdere nakjes? ik in ieder geval wel. mja mijn pep kwaliteit is super goed ook, 60%> misschien had ik ook wel altijd hele slechte coke.

peprick

dat is niet zo erg toch.. geld kost t zoiezo, en ik betaal ook de hoofdprijs voor alles, maar doe het graag, weet dat ik geen rotzooi heb :)

Fool

Badass junkie
Ja dat is wel zo, heb alleen het geluk dat pep me toch beter bevalt, die zorgt wat minder voor een persoonlijkheidsverandering. :P

peprick

van pep word je ook minder paranoia, en als je paranoia ervan word is het niet angstig eerder grappig.. is mijn ervaring.

peprick

ik wel helaas. ben zoiezo al schizofreen, niet erg handig om dan dit te gebruiken dat weet ik. maar ik kan er heel goed mee omgaan. heeft jaren geduurd.

MeejheM

Badass junkie
is je pep altijd 60%> ? dan zou ik een fatsoenlijk contactpersoon zoeken.

ps: echt wel geniaal, zoveel reacties, terwijl coke in de regel kut is.

peprick

MeejheM zei:
is je pep altijd 60%> ? dan zou ik een fatsoenlijk contactpersoon zoeken.

ps: echt wel geniaal, zoveel reacties, terwijl coke in de regel kut is.
ik begrijp beide zinnen niet... fatsoenlijk contact persoon? deze persoon is die persoon zeg maar. deze persoon is geen "dealer"

en jah.. veel reacties, dat deed ik een hele tijd terug wel vaker als ik aan de pep zat, en nu dus ook. haha zeker nu want heb een jaar geen peppie op.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Elk lichaam es natuurlek anders, de ene krijgt rapper de punch dan de andere...de ene voelt zich king of the world terwijl de andere zwijgzaam, maar tegelijk super gefocused is. Maar hoe dan ook zou je toch wel iets moeten voele as je het witte goud door je neusgangen pompt...tenzij het bloemsuiker is, of je kegel staat van pep....nja zoals gezegd kan het goe zen dat je bloemsuiker hebt gesnove ipv la cocaina...het mag nog je vertrouwde/leuke/toffe dealer zijn maar als het op coke aankomt is het al verschillende kere bewerkt/versnede dat je dealertje geen fluit besef heeft van de kwaliteit..tuurlijk gaan ze claime dat het, het beste spul es...maar zoals ik al zei kan het evegoe bloemsuiker/flutbrol zen. Nja zoals reeds aangekaard...wil je wete wa je bezit..moet je het late teste

Iig wens ik je het best toe..en jouw stijl van feestjes bevalt me zeer :wave:

Heanne71

Newbie
Ik ben geen pep gewend, dat ga ik aankomend weekend voor het eerst doen, daarom vroeg ik of 80mg een goede start is.

Wat ik normaliter gebruik is dus xtc, ghb en 4fmp. En dat dan in minimale hoeveelheden.

En ik had daarom verwacht dat ik wat van de coke zou merken, maar niks dus. Het was echt een smerige smaak, dus bloem kan ik me niet voorstellen. Ik denk eerder gemalen paracetamol. De stukjes leken daar ook op.

Maar wel een vraag, als het te grof is, zou dat ook de oorzaak kunnen zijn dat ik het niet merkte? Want ik had het niet fijn gedrukt. Of moet dat niet uitmaken?

En als pep mij ook niet het geile verliefde gevoel gaat geven accepteer ik maar dat ik om de 3 mnd xtc gebruik. Dan kan ik me er wel erg op verheugen.

Bovenaan