Benzo Fury (6-APB)

Destudent

Experimenterende gebruiker
Ceremony zei:
heuj! eerste post!
ontopic:
ik heb nog nooit XTC gehad, wat toch de drug is waar iedereen Benzo Fury mee vergelijkt afgelopen zaterdag ben ik naar Dub & Dwars geweest (dupstep feestje in Simplon, Groningen), vriend van me had nog 4 pillen Benzo liggen (125 mg per stuk). allebei hebben we rond half 9 een hele pil naar binnen gewerkt bij hem thuis. Alles ging steady, was een beetje zenuwachtig : het was de eerste keer, had nog nooit XTC gehad (die vriend van me wel) maar het ging allemaal gewoon lekker. Rond kwart over 9 konden we allebei eigenlijk niet goed meer stil zitten, begonnen onze pupillen al lekker groot te worden en overmatig praten deden we ook al een beetje. Rond half 10 gingen we richting Simplon, omdat het wel goed voelde en de effecten nog niet echt heel sterk waren hebben we allebei nog een halve pil genomen. vanaf, ik denk dat het een uurtje of 11 is geweest klapte het er echt in! alles was super intens, leuk, gaaf... dat soort dingen. ik werd er ook super sociaal van, niet heel knuffelig ofzo maar ik vond het gewoon leuk om met mensen te praten maar als ik vervolgens aan het dansen was vond ik dat ook helemaal geweldig. Ondanks dat ik heel vrolijk was, ben ik nooit echt de controle verloren, was de hele avond super scherp en heb echt genoten

Ah de mr benzo's! Ik was ook bij D&D op M. ik was sociaal mr jullie waren echt niet normaal:grin: echt met iedereen ouwehoeren. Ook waren jullie tot het eind nog sfeer aan het maken toen ik al lang in mn coming down zat. jullie zagen er wel verkkt uit trouwens:tongueout: mega doppen en bek likken enzo. Ben zelf door jullie ook nieuwsgierig geworden nr benzo!

zout

Newbie
Ik heb ze 2 weken terug in huis gehaald, had verwacht dat de leveringstijd veel langer zou duren maar ze zaten 1 dag later in de bus! Ze branden dus al even in mijn kastje maar vanavond ga ik ze eindelijk proberen. Ik ben benieuwd :)

nightmare

Belezen gebruiker
Ik heb ze vandaag binnen gekregen met de post. Besteld op een nederlandse webshop. De pillen zijn zeshoekig en beige van kleur, heeft er iemand ervaring met deze? Ik ga ze volgende week even laten testen voordat ik ze neem.

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ik ga binnenkort een grammetje ethylfenidaat bestellen, en bij die site krijg ik er 1 pellet benzo fury bij. Kijk wel ff of ik hem neem. Miss een keer i.p.v. xtc op een feest.

JunkDeLuxe*

Newbie
In een impulsieve bui tijdens een tussenuur naar de mediatheek gegaan om het te bestellen. Mijn salaris was namelijk net gestort. Betaalde 40 euro voor een gram en werd 3 dagen na betaling door de bus gedaan, gewwon discreet. Ik heb het poeder in 5 op het oog gelijke lijntjes verdeeld en we hadden allemaal een bommetje genomen. Het werkte na ongeveer een uurtje in en ben zeker 6 uur aaan geweest. Ik had een soort MDMA space, licht euforisch, energiek, heel sociaal, bewegingsdrang. Maar hoe aan ik ook was, ik brabbelde geen onzin, that's where the coke kicks in. Je bent zeker scherp, zelfverzekerd dus je kan je gewoon 'nuchter' gedragen. Erg chill.

doe de duif

Belezen gebruiker
Vandaag mijn (op het eerste zicht zeer rijkelijke) grammetje benzofury gekregen van dutcharomatics.
Iemand ervaringen of bedenkingen van de benzofury bij deze shop?
Deze RC nog niet getest, ruikt naar drop en heeft bruine kleur met een paar harde brokjes erin.

Had hier al namen van online vendors gezien in deze topic en neem aan dat het getollereerd word bij deze RC?
En het is denk ik de enige bekende online 6-APB verkoper uit nederland.

thanks

Destudent

Man/65kg/180mg
Gisteren voor het eerst 6-APB getest. Het begon thuis, iets minder dan een half pilletje genomen rond 12u (ca. 50mg) om evt. allergie te testen . Uur later 0 effect, andere halfje er in gegooid nog een half uur verder; grotere ogen maar niet echt effect. Naar de stad gelopen en onderweg merkte ik al dat ik gigantisch veel zin kreeg om met vreemde lui te ouwehoeren. Eenmaal in de technoscene, gelijk lekker in de sfeer maar ik had het gevoel dat het nog wel iets harder kon. Rond ong 2u nog een halfje genomen en toen kwam die hoor! Hele avond gedanst en gepraat. Rond half 6 ging de kroeg dicht, nog met iemand meegelopen en vinyl gedraaid. Weer buiten kwam ik weer "bekenden" tegen en heb ik bij hun thuis jointje gerookt. Uiteindelijk half 9 thuis terwijl ik om half 2 moest werken, geen oog dicht gedaan(!). Vrij gevraagd uiteraard en gekregen, ik had niet het gevoel dat ik me heel slecht voelde en heb een paar bananen kunnen eten. Nu nog steeds grote pupillen (17u na laatste inname), sinds ongeveer 14:00 uur is mijn piemel weer terug en ik heb nu uiteindelijk 3 uurtjes geslapen. Effect voor mij was dat je makkelijk in de sfeer komt en veel energie hebt, geen vaagheid zoals met MDMA (wat ik juist wel leuk vind aan MDMA). Hierdoor heb ik wel gewoon namen onthouden! Iets wat met MDMA gebruik ondenkbaar zou zijn. Vrijwel hele avond scherp geweest. Waar MDMA een 10 zou scoren geef ik 6-APB een 6.. maar het is een erg leuke, en echte partydrug!

Deze 6-APB kwam van da (vroeger av), zelf niet laten testen maar had er positieve verhalen over gehoord van lui die dat wel hadden laten doen.

Destudent

mandragora zei:
Lijkt me toch wel iets te lang door te werken die 6-APB...

Op zich wel maar gister 'smiddags lekker 3 uurtjes geslapen en 'savonds weer gaan drinken. Vandaag lekker uitgeslapen (8uurtjes) en ik heb totaal geen last meer, eigenlijk heel de tijd fit geweest. Als je de volgende dag vrij hebt is er niets aan de hand.

boenkeng

Bewuste gebruiker
De verhalen van 6-apb komen bij toch over als een mdma variant met veel meer (vervelende) bijwerkingen. Daarbij zijn er maar weinig dingen over bekend en toch iedereen reageerd er heel erg verschillend op.

Mocht ik een week vakantie hebben wil ik dit nog wel eens proberen, voor zo in het weekend lijkt me het niets omdat het toch wel een nasleep lijkt te hebben

doe de duif

Belezen gebruiker
Iemand enige kennis of benzo fury in een urinetest tevoorschijn komt?
Of als een ander produkt erop komt?
bv zoals rilatine als amphetamine(speed) uit de test kan komen

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik ben van plan het morgen te nemen, maar vroeg me af of het voor een beginner ( een vriend van me, hij heeft 1 keer xtc gedaan) wel verstandig is. Of zullen we het gewoon bij de vertrouwde xtc laten? :)

Jamess zei:

heb dus ook van die welbekende zeshoekige tabs. Ik ben zelf 1m76 voor 82 kg. Wat zou een juiste dosis zijn? dacht zelf aan anderhalf pilletje in 1 keer en geen redose :sunglasses:

Ga het wel op een leuke party avond gebruiken aangezien uit reports blijkt dat het sterk setting afhankelijk is :wink:

K353

Newbie
Laatst een keer gehad met een aantal vrienden, 1 hele zeshoek per persoon, ingenomen rond een uur of 12

In eerste instantie vond ik de effecten zeer vergelijkbaar met MDMA, met iets minder kaaktrekken en wazigheid. Op zoek gegaan naar een feestje en uitgekomen bij een dubstep feest. Muziek voelde erg fijn, was erg makkelijk om de muziek "aan te voelen" en er op mee te doen.

Echter, na een uur of 4-5 was de lol er voor mij wel af. Het effect was niet langer constant maar kwam in vlagen; het ene moment strak en energiek, 10 minuten later nauwelijks in staat te blijven staan. Dit wisselende effect werd ik na een tijd erg moe van, vond het niet erg om weg te gaan voor het einde van het feest. Eenmaal buiten werd het iets beter, wel had ik het (alweer) bij vlagen heel warm of heel koud.

Slapen was niet eenvoudig (was rond een uur of 8 thuis), zeker wakker gelegen tot een uur of 10, 11. Onrustig en onprettig geslapen, nog steeds sterke temperatuurschommelingen.

De volgende ochtend niet echt brak, maar wel duidelijk te merken dat ik drugs gehad had. Nog ongeveer tot 2 uur in de middag het idee gehad dat het nog wat aan de gang was, maar niet echt duidelijk aanwezig. Zag er wel weer normaal uit tegen die tijd. Die avond nog steeds niet echt moe, mezelf met veel THC in slaap gekregen.

Vond het een mooi experiment, maar zou het niet weer doen. Met name de "vlagen" in de trip en temperatuur vond ik erg storend op den duur en de duur van de trip vond ik uiteindelijk ook wat te veel van het goede.

Van anderen gehoord dat de ervaring thuis, in een wat rustiger setting, heel anders is, maar ben niet van plan dit uit te gaan testen.

harry123

Bewuste gebruiker
Wil dit binnenkort een keer gaan bestellen, maar wat is een normale dosering, voor iemand rond de 97 kilo? Is 125 mg dan genoeg? En hoelang houd het aan? kan ik er alcohol bij drinken of beter van niet, aangezien rctje?

zaagmans

Bewuste gebruiker
harry123 zei:
Wil dit binnenkort een keer gaan bestellen, maar wat is een normale dosering, voor iemand rond de 97 kilo? Is 125 mg dan genoeg? En hoelang hkoud het aan? kan ik er alcohol bij drinken of beter van niet, aangezien rctje?

Ik weeg zelf ook 90+, kan zwaar gedoseerde xtc handlen en had aan 125mg genoeg. Toevallig gisteren de 2e keer geprobeerd en het was nog beter dan de eerste keer. 1900 uur een hele peller gehad en om 100 uur begonnen de effecten af te nemen, maar had ik zeker nog veel golven. Je kunt er prima bij drinken. Wel plafonddienst

harry123

Bewuste gebruiker
Oke thanks!
Plafonddienst maakt me niet uit :P, als ik maar niet echt strak sta de hele nacht :P. Lijkt me echt een top goedje!

zaagmans

Bewuste gebruiker
harry123 zei:
Oke thanks!
Plafonddienst maakt me niet uit :P, als ik maar niet echt strak sta de hele nacht :P. Lijkt me echt een top goedje!

Oh dan ga je het zeker waarderen. Alles gaat heel geleidelijk. Je kunt continu goed communiceren.

xastur

Belezen gebruiker
Ik twijfel nog echt tussen benzo fury en 4-fa.. ze lijken mij beide erg interessant. Ze zijn beide.legaal ook dus wat wil ik nog meer. Xtc en speed heb ik altijd gaaf en lekker gevonden. Dat ik lang wakker ligis geen enkel probleem veel films en series te bekijken

xastur

Belezen gebruiker
Fool zei:
Vindt je MDMA leuker -> 6-APB
Vindt je speed leuker -> 4-FA

Heb jaren genoten.van xtc maar ook van speed. Speed puur door de alertheid en de helderheid maar ook van xtc de echte euphorische warm verliefd gevoel. Hoe zit het met de combo welke gaat er overheersen? Met xtc speed was het altijd de speed. Iets van bekend van deze combo?

Fool

Badass junkie
De combinatie XTC/speed is extreem neurotoxisch, maar het schijnt dat 4-FA daar wel een beetje op lijkt zonder dat extreme neurotoxische effect. Combineren van 6-APB en 4-FA valt vgm ook af te raden door het verhoogde risico op het serotoninesyndroom.

xastur

Belezen gebruiker
Fool zei:
De combinatie XTC/speed is extreem neurotoxisch, maar het schijnt dat 4-FA daar wel een beetje op lijkt zonder dat extreme neurotoxische effect. Combineren van 6-APB en 4-FA valt vgm ook af te raden door het verhoogde risico op het serotoninesyndroom.

Dat had ik enigszins zelf ook wel kunnen bedenken.. ze plegen beide een aanslag op de serotine huishouding. Ik heb vroeger veel gecombineerd zonder echt bij na te denken. Xtc met padds en ook nog maar eens wat space cake bij genomen wat ging ik toen hard. Was een geweldige avond maar wel dicht tegen een overdosis aangezeten. Zo iets zou ik nooit meer doen dan zal ik maar eens gaan bedenken welke ik wil pakken. 4fa of benzofury

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Beiden zijn heel leuk. 6APB is meer knuffelig en hyper, 4FA meer gewoon heel leuk en gezellig. Dat zijn een beetje mijn samenvattende woorden voor beiden. :P

6APB is wel echt mijn liefje geworden. 4FA moet ik zelf nog even een keer wat beter proberen (had eerste en tevens laatste keer wss net iets te weinig, maar wel goede ervaring).

Auraz

Belezen gebruiker
Ik heb juist dat met 4fa ik heel knuffelig wordt.
Trouwens ook interessant om nassaal te proberen, maar neem er erna wat druppels water bij om het branderige gevoel te voorkomen.

6apb voor een festival.
3mmc leuk voor met je partner thuis.
4fa ben ik nog niet helemaal uit, maar bevalt ook zeer goed. (denk een combi tussen de bovenste)

Bovenaan