Benzodiazepnies

^_^

Bewuste gebruiker
Ik alleen lorazepams gebruikt nouja ging wel beter als niks je valt wel sneller in slaap

supahgrass

Belezen gebruiker
kan je wel genieten van benzo's?

als je dit gebruikt kom je toch moe en heb je zin om te slapen?

BillyBilo

Badass junkie
El Retro zei:
En hoe voel je je dan precies?

euforisch, slomowtion denken en praten (ik iig) cooördinatie meestal redelijk kwijt en ook heb ik vaak last van amnesie.

edit: amnesie= dat je de dag of avond zodanig vergeet dat er een gat in die dag zit

Qocaïne

Badass junkie
Ff Zonder dollen.... de enige drugs uit de farms sectie zijn dus benzo's? :confused:

Ik heb zó weinig verstand van die dingen >.<

Qocaïne

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:
Qocaïne zei:
Ff Zonder dollen.... de enige drugs uit de farms sectie zijn dus benzo's? :confused:

Ik heb zó weinig verstand van die dingen >.<
barbituraten
ritalin
morfine
fentanyl
etc etc meer dan genoeg

Ja ok... noujah.. ik hou me mond wel, en ga eerst dit forum wel eens goed doorlezen! Ben wel benieuwd in ieder geval!

Intresse gewekt ^^

Elektronik_dynamite

Badass junkie
BillyBilo zei:
Elektronik_dynamite zei:
BillyBilo zei:
morfine en fentanyl zijn opiaten/opioïden
maar wel farmaceutisch :wink:

Ja maar ze behoren dan tot het opiaten topic, heroine is toch ook farmaceutisch.
dat is zo
pharms hebben allemaal stuk voor stuk eigennaardige bijwerkingen die opzich wel ingedeeld zouden kunnen worden in de verschillende subfora, neem b.v. sommige benzo's die kunnen lichte hallucinaties opwekken :P

meth666

Belezen gebruiker
Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.

sick_pervert

Experimenterende gebruiker
hoe kom je trouwens aan die apparaten? wat
voor verhaal vertel je je huisarts, waarop hij jou die dingen
gaat geven?

Lana

Wijs gebruiker
meth666 zei:
Mijne is nog steeds de lormetazepam 2mg. 2 van deze pillen is al genoeg om in het donker schimmen, mensen en geesten te zien. Het geeft echt een heel feaky gevoel en een soms behoorlijk angstaanjagende ervaring. Bovendien ben je enkele dagen ernaa ook compleet van de kaart geslagen.

Dat ga je niet menen? En die zijn voor rust in het hoofd of wat? :openmouth:

Jadi

Bewuste gebruiker
Alleen Valium voor mij, hoop nog eens op een of andere manier aan Rohypnol ofzo te komen.

meth666 zei:
Aan je naam te zien zit je wel zoiezo een beetje in dat wereldje,
Correct me if im wrong

Jeller

Badass junkie
Lana zei:
meth666 zei:

Dat ga je niet menen? En die zijn voor rust in het hoofd of wat? :openmouth:
ja kheb nog ergere dingen over gelezen over sommige slaapmiddelen hoor

Halcion bijvoorbeeld..; is tijdje zelf illegala geweest, omdat bijna iedereen er angstaanvallen van kreeg en soort van psychote kreeg.. 's nachts heel erge nachtmerries en dan 's avonds weer pakken om toch maar van die aanvallen af te zijn :(

XerXoX

Experimenterende gebruiker
Xanax 1 of 2mg dagelijks .

Rohypnol 1 of 2 mg in het weekend als k op stap ga met vrienden en met enkele biertjes bij :)

chrissss

Newbie
Dzy zei:
Wat is jouw favoriete benzodiazepine?

Mijne is denk ik Dormicum.

Nou ja, ligt er een beetje aan waarvoor. Om lekker vlot in slaap te komen gebruik ik ook dormicum, maar om rustig te worden lorazepam 1 of 2 mg of oxazepam/bentazepam.

Als ik een gat in de dag wil slapen iets van zolpidem of nitrazepam of eventueel tanxene, maar die wekt nog een eeuwigheid door, blijf aan het gapen van dat spul

Heeft een van jullie wel eens Stiloct (Zolpidem) geprobeerd? Daar krijg ik altijd een euforisch gevoel van. Ik gebruik het nu on and off al een paar jaar.

Ik heb ook nog een ampul Dormicum liggen, ik ben erg benieuwd naar wat zijn de ervaringen daarmee zijn :wink:

matthijs

Badass junkie
Blue Barbie zei:
Heeft een van jullie wel eens Stiloct (Zolpidem) geprobeerd? Daar krijg ik altijd een euforisch gevoel van. Ik gebruik het nu on and off al een paar jaar.

Ik heb ook nog een ampul Dormicum liggen, ik ben erg benieuwd naar wat zijn de ervaringen daarmee zijn :wink:

je weet geen reet meer van de hele avond en wordt wakker op vreemde plekken. :tongueout:

westergas

Belezen gebruiker
Krijgen jullie dat nou allemaal zomaar van de huisarts? Ik heb ook even aan Benzo's kunnen proeven maar ik durf echt geen toneelstukje op te voeren bij mijn dokter.

Imke

Badass junkie
Mijn huisarts doet echt niet moeilijk, ik moet maar even lief in z'n oogjes kijken en hij geeft al toe. Hij is dan ook wel een alcoholist en een seksmaniak maar ja..

silverfish

Bewuste gebruiker
Ligt er aan, meestal krijg je ze niet zomaar (en terecht). Ik krijg seresta omdat het de afbouwverschijnselen van de methadon verzacht. Mijn huisarts ziet liever dat ik op 15 mg methadon + 20 mg seresta sta dan dat ik op 100 mg methadon sta en/of bijv. weer ga bijgebruiken.
Maar ik heb daarvoor wel moeten laten zien dat ik geen misbruik maakte van het vertrouwen dat ze in me had (aan afspraken houden, geen smoesjes ophangen, geen gerotzooi met recepten e.d.).

Maar om nou te zeggen dat ze er een voorstander van is... nee. Ze schrijft het ook nooit langer dan een paar maanden achter elkaar voor, daarna moet ik weer even stoppen.
Ik krijg overigens geen enkele kick van de hoeveelheid die ik slik, voel me hoogstens ietsje minder onrustig. Het helpt bij mij echt tegen de (fysieke) pijn.

Bovenaan