Nu heb ik gisteren wat 6APB besteld. Dit is de eerste keer dat ik zo'n benzofuran neem, en ik vroeg me af hoe ze zich verhouden tot benzodiapines. Maakt het bijvoorbeeld uit dat er nog wat benzo in mijn bloed zit van gisterenavond? En mocht ik een 'bad trip' of iets dergelijks krijgen, kan ik dan benzo's nemen om wat rustiger te worden?
Ook vroeg ik me af wat voor soort spul benzofuries zijn. Ik bestelde het eigenlijk in de veronderstelling dat het meer amfetamine was, omdat de vendor die in één categorie plaatste. Zijn er veel verschillen, en zo ja, welke?
Ik vond het erg moeilijk om informatie te vinden omtrent dit onderwerp, hopelijk is er hier een expert die mij kan infomeren.
Alvast bedankt!
Ook vroeg ik me af wat voor soort spul benzofuries zijn. Ik bestelde het eigenlijk in de veronderstelling dat het meer amfetamine was, omdat de vendor die in één categorie plaatste. Zijn er veel verschillen, en zo ja, welke?
Ik vond het erg moeilijk om informatie te vinden omtrent dit onderwerp, hopelijk is er hier een expert die mij kan infomeren.
Alvast bedankt!