benzofury leuk??

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dacht ik al ja..

Daarnaast is inderdaad wel op te merken dat er een flink verschil zit tussen 5- en 6- ..
Zowel in dosis als effecten en werkingsduur.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind het langere juist wel fijner. Slaap er beter op dan MDMA maar moet wat langer wachten. In plaats van het later te maken neem ik het eerder, na uur of 10-12 na inname slaap ik goed.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb het al een tijdje thuis liggen maar nog niet de gelegenheid gevonden om t te proberen, omdat het zo lang werkt. Misschien over 2 maanden...

xastur

Belezen gebruiker
10-12 uur is een mooie werkzaamheid dat zou voor mij de rede zijn om xtc links te laten liggen.
En je hoeft niet perae bij pakken wat je bij xtc wel naar neigt. Toen ik nog gebruikte pakte ik altijd meer dan 1 pil maximaal 10... blauwe cuutjes of de speed pillen de euotjes.. ging er zelfs van trippen. Paraoide aamvallen mensen in bomen zien springen. Achtervolgingswaanzin etc.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb het inmiddels wel een aantal keer gedaan en vind het idd ook super fijn om op een festival één keer iets te nemen en verder niets. Geen gedoe :)

En ja, je eigen grenzen leren kennen hè..

Auraz

Belezen gebruiker
Ook ik verkies 6apb op een festival boven elk ander middel.
Je gaat er een minder gek gezicht van trekken, je wordt gewoon zeer scherp, en de na-dip lijkt gewoon niet aanwezig te zijn. Moet zeggen dat ik dan ook wel extreem veel aan nazorg doe.
Laatst was dit weekend nog op Defqon! :)

Bovenaan