Berichtje voor kim!

Jeeehaa

Newbie
Kim

Ik heb in een postje van je gelezen dat je zwart slijm ophoest..
Mijn vader is toevallig huisarts en zei tegen mij dat je van crack een ''cracklung'' krijgt,waardoor het ophoesten van bloed,korte ademhaling een voorbeeld van is.
een reactie op die post was,kan ook oud bloed zijn..
Dit kan Inderdaad! Weten je ouders dit? of woon je al op jezelf?

Ga iniedergeval naar je huisarts,en laat het ff nakijken,voordat je de rest van je leven aan slangtjes hangt!

*het komt vaak voor bij crackgebruikers*!
suc6 hiermee!

Pikachu

Wijs gebruiker
T zou me niks verbazen als kim al een jaar dood is ofzo, zo lang heb ik haar iig al niet meer op het forum gezien.

davie

Wijs gebruiker
Eigenlijk best wel zielig voor haar. Ik kon wel om haar lachen.

Of ze is uit huis gekickt. Of bij die foute vriendin ingetrokken. Kliniek of straat. Zo kan ik nog wel wat dingen verzinnen. Maar ben eigenlijk wel benieuwd wat ze nu doet.

Of ze heeft geen mogelijkheid om op internet te kunnen, dus woont op straat. Of in de kliniek en doet nu echt iets aan haar probleem. Anders zou ze nog echt wel een keer komen spammen. Ik hoop dan toch de kliniek.

caatje

Badass junkie
Wel lief van jeeehaa dat je je er "zorgen" om maakt. Zelf denk ik dat Kim of echt helemaal afgegleden is of (en dat hoop ik van harte) zit ze ze clean op school en wil ze nooit meer terugkijken naar de afgelopen jaren.

Mindgamer

Badass junkie
Ja, ze motiveert mensen wel om aan de crack te gaan :hearteyes:
Baal echt van mensen die crack een slechte naam geven :openmouth:

cobhc

Belezen gebruiker
Kim doet alles voor crack zelfs sex dus die is gewoon hooked tot ze dood gaat en het boeit haar denk ik niet veel of er zwarte shit uit haar longen komt verslaving is toch sterker

Angramar Temenos

Badass junkie
Spor zei:
En ik baal van mensen die doen alsof crack een reacreatieve drug is :rolleyes:

Alles kan een recreatieve drug zijn, alleen kan bijna niemand bij crack, hero en meth het recreatief houden. Maar er zijn zeker mensen die het wel kunnen.

Flameon

Badass junkie
Ik heb Kim nooit gekend, maar ken wel een Kim die helemaal kapot is gegaan van de drugs. Het was een vriendin van een oude vriendin van me en destijds zat ze vol aan de crack en heroine.
De kim die jullie bedoelen komt niet toevallig uit Limburg, en is een jaartje of 25?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Flameon zei:
Ik heb Kim nooit gekend, maar ken wel een Kim die helemaal kapot is gegaan van de drugs. Het was een vriendin van een oude vriendin van me en destijds zat ze vol aan de crack en heroine.
De kim die jullie bedoelen komt niet toevallig uit Limburg, en is een jaartje of 25?

Bingo das WAS Kimmetje ...

caatje

Badass junkie
lysergine25 zei:
Flameon zei:

Bingo das WAS Kimmetje ...

Maar niet "onze" kimmetje.

caatje

Badass junkie
Volgens mij niet. "Onze" Kim heeft in mijn herinnering van dat warrige lang geblondeerd haar.

Deze komt meer in de buurt naar mijn idee.

davie

Wijs gebruiker
Dit is Kimberly

davie

Wijs gebruiker
Eigenlijk best jammer dat ze zo verpest is door de pijp. Ik hoop niet dat ze nog moet pijpen voor een pijp en dat ze nu clean is. Of erger met de spuit in de goot ligt. Maar ja dat weet volgens mij niemand hier.

Judas

Wijs gebruiker
Als jullie zo graag willen weten waar ze uithangt: leg met z'n allen 1000 euro bij elkaar en ik spoor haar binnen 24 uur voor jullie op :grin:

Pikachu

Wijs gebruiker
Nee Yeti, we weten waar dat geld naartoe gaat! Bovendien, je wilt toch niet zo eindigen als onze Kim? Gogo ga die craving van je ownen, en dan niet door hem in te willigen :wink:

Melksje

Newbie
Mindgamer zei:
Oei, wat een geil mokkeltje!
Ik hoop dat ze hoer is geworden!!!
(niet leuk, ik weet het)

mindgamer,

ik ken kim niet, heb nooit in contact mee geweest en toch wens ik dat ze GEEN hoer is geworden.
ik vind je commentaar allesbehalve stimulerend voor kim.
als je niets deftigs hebt te zeggen, hou dan je bek want je maakt het haar alleen moeilijker

caatje

Badass junkie
Melksje zei:
Mindgamer zei:
(niet leuk, ik weet het)

mindgamer,

ik ken kim niet, heb nooit in contact mee geweest en toch wens ik dat ze GEEN hoer is geworden.
als je niets deftigs hebt te zeggen, hou dan je bek want je maakt het haar alleen moeilijker

Zozo en dat voor een nieuwkomer...Je kent Kim niet dan zou ik je eerst maar eens gaan inlezen. Natuurlijk hoop ik voor Kim dat het haar goed gaat maar jou reactie als newbie die niet weet waar ze over praat.....

Mindgamer

Badass junkie
Melksje zei:
Mindgamer zei:
(niet leuk, ik weet het)

mindgamer,

Nou en? Des te meer kans dat ze me NIET afwijst, als ik voor der neus sta :stoned:

lullo

Experimenterende gebruiker
caatje zei:
Melksje zei:
Mindgamer zei:
(niet leuk, ik weet het)

mindgamer,

Zozo en dat voor een nieuwkomer...Je kent Kim niet dan zou ik je eerst maar eens gaan inlezen. Natuurlijk hoop ik voor Kim dat het haar goed gaat maar jou reactie als newbie die niet weet waar ze over praat.....
Ik begrijp niet wat er op tegen kan zijn wanneer een nieuwkomer zijn ongenoegen uit over het alles behalve respectvolle commentaar van iemand over een meisje dat kennelijk nogal in de problemen zit....
Is er niemand hier op het forum die weet hoe het Kim vergaat?
Ik ken haar overigens ook niet hoor en ben ook een nieuwkomer.

sve1200

Ik ben een newbie :). Maar Kim is dus een super mooie meisje.
In tegenstelling tot de denigrerende (hoop dat iedereen weet wat dat betekent) opmerkingen hoop ik dat ze van die rommel af is, dat ze het goed maakt en dat we haar daarom niet zien.

Opa

Bewuste gebruiker
sve1200 zei:
Ik ben een newbie :). Maar Kim is dus een super mooie meisje.
In tegenstelling tot de denigrerende (hoop dat iedereen weet wat dat betekent) opmerkingen hoop ik dat ze van die rommel af is, dat ze het goed maakt en dat we haar daarom niet zien.
:smilingimp: Dat is pas denigrerend.., ik hoop dat jij weet wat dat betekend (weet is het werkwoord :rolleyes: )... Mensen hier dmv een ondertoon beledigen om vervolgens bij Kim te slijmen omdat ze een mooi meisje is! (Je hebt duidelijk haar posts niet gelezen...)
WTF doe je hier in hemelsnaam?

LUISTER NAAR CAATJE:
caatje zei:

Djo

Badass junkie
Mindgamer zei:
Ja, ze motiveert mensen wel om aan de crack te gaan :hearteyes:
Baal echt van mensen die crack een slechte naam geven :openmouth:

Echt stoere uitspraken doe je hier en later die ove dat ze hoer is geworden, Mindgamer!
Ik weet niet wat er in die hersentjes (als je ze hebt, want dat laat je niet echt blijken met je posts) omgaat, maar het kan vaak echt niet wat je schrijft.

Melksje is toch al wat langer actief op DF, dus niet echt een nieuwkomer, ze heeft alleen niet veel gepost, dus misschien dat ze het verhaal wel gelezen heeft.

Heeeej Davie! :hearteyes:

Ik heb haar ook al lang niet meer op msn gezien. Maar ze kan goed haar lijst helemaal opgeschoond hebben. Het was wel vervelend, dat ik toen ze me aanriep, ik vaak op het punt stond neer te storten op bed. Dat vond ik dan wel vervelend voor haar. Op msn was ze vaak heel anders dan hier op het forum.

Ik hoop, dat het haar goed gaat, want het is zo'n mooie meid. Die mag niet naar de verdoemenis gaan.

:rockband:

sve1200

Dat is pas denigrerend.., ik hoop dat jij weet wat dat betekend (weet is het werkwoord )... Mensen hier dmv een ondertoon beledigen om vervolgens bij Kim te slijmen omdat ze een mooi meisje is! (Je hebt duidelijk haar posts niet gelezen...)
WTF doe je hier in hemelsnaam?

Beste Opa,

Slijmen?? Ik hoop voor niemand dat ze in de goot belanden. Of het nou jullie Kim is of iemand anders.
Wat ik hier doe. Lees mijn postings fist and than judge. Conclusie: meepraten.
En voordat ik reageer probeer ik me inderdaad een beetje in te leven in iemand z'n postings, dus heb ik natuurlijk even op haar postings gezocht.
Ik trek daar echter geen conclusies uit, iemand kan in real live heel anders zijn dan op een forum.
Tevens kan iemand zich anders gedragen omdat hij/zij niet goed in haar vel zit.

Verder meen ik wat ik zeg, ze is een hele mooie meid en ik gun haar niet wat sommige mensen over haar schrijven, nogmaals die ellende gun in niemand.

Groetjes Serg

Opa

Bewuste gebruiker
sve1200 zei:
Beste Opa,

Slijmen?? Ik hoop voor niemand dat ze in de goot belanden. Of het nou jullie Kim is of iemand anders.
Wat ik hier doe. Lees mijn postings fist and than judge. Conclusie: meepraten.
En voordat ik reageer probeer ik me inderdaad een beetje in te leven in iemand z'n postings, dus heb ik natuurlijk even op haar postings gezocht.
Ik trek daar echter geen conclusies uit, iemand kan in real live heel anders zijn dan op een forum.
Tevens kan iemand zich anders gedragen omdat hij/zij niet goed in haar vel zit.

Verder meen ik wat ik zeg, ze is een hele mooie meid en ik gun haar niet wat sommige mensen over haar schrijven, nogmaals die ellende gun in niemand.

Groetjes Serg
*Zucht...*
Ja je slijmt (AL WAS ZE LELIJK!!! :rolleyes: ), je neemt (onbewust?) aan dat mensen met een andere mening dom zijn en/of google niet kennen en je gebruikt ook nog eens woorden die eigenlijk te ingewikkeld voor je zijn als ik je grammatica zo eens bekijk. Dan ga je me ook nog vertellen dat ik je 10 coke-posts eerst moet lezen??? Wat moet ik daar uit halen???
Dat je verhuist bent en geen goede dealer kan vinden??? Of dat je wel eens een lijntje sos en amfi hebt weggetikt???
:confused:
Verder voelen veel mensen op DF zich juist een stuk vrijer om hun hart te luchten dan IRL!!! :hearteyes: Dat maakt het toch juist boeiend???

OT: Kim zal er zelf voor moeten knokken, en als ze een goed hart heeft weten te behouden (zo groot is die kans helaas niet :( ) zullen de mensen in haar omgeving haar blijven steunen omdat ze het waard is. In dat geval, HEEL VEEL SUCCES MET JE LEVEN KIM!!!
Zo niet, dan zal ze het zelf moeten doen.., of gewoon helemaal niet!

sve1200

Zucht...*
Ja je slijmt (AL WAS ZE LELIJK!!! ), je neemt (onbewust?) aan dat mensen met een andere mening dom zijn en/of google niet kennen en je gebruikt ook nog eens woorden die eigenlijk te ingewikkeld voor je zijn als ik je grammatica zo eens bekijk. Dan ga je me ook nog vertellen dat ik je 10 coke-posts eerst moet lezen??? Wat moet ik daar uit halen???
Dat je verhuist bent en geen goede dealer kan vinden??? Of dat je wel eens een lijntje sos en amfi hebt weggetikt???

Verder voelen veel mensen op DF zich juist een stuk vrijer om hun hart te luchten dan IRL!!! Dat maakt het toch juist boeiend???

OT: Kim zal er zelf voor moeten knokken, en als ze een goed hart heeft weten te behouden (zo groot is die kans helaas niet ) zullen de mensen in haar omgeving haar blijven steunen omdat ze het waard is. In dat geval, HEEL VEEL SUCCES MET JE LEVEN KIM!!!
Zo niet, dan zal ze het zelf moeten doen.., of gewoon helemaal niet!

Hoi Opa,

Jij probeert een discussie te winnen door iemand als eerste af te kraken op grammatica gebruik en achtergrond. Jammer want daar win je geen enkele discussie mee. Ik zou eerst eens naar mijn eigen zinsopbouw kijken, voordat ik een ander afkraak.
Ik laat blijken dat ik iemand leuk vind. Jij mag dat slijmen noemen, maar dat staat los van mijn andere opmerking. Hierbij rijst de vraag: Wat heb jij daar mee te maken?
Je hebt gelijk, je kunt hier je leuke momenten en je slechte momenten kwijt. Daarom ben ik hier.
Verder zou jij alleen maar moeten reageren op mijn opmerking:"Ik vind dat je andere mensen niet in de goot zou moeten wensen".
En ik blijf bij mijn standpunt:
Zelf zou ik dat nooit doen, want iedereen kan fouten maken en door middel van verkeerde beslissingen kan het heel snel bergafwaarts gaan.
Jouw posting naar Kim toe komt op mijn heel anders over dan sommige postings die erg laag bij de grond zijn.
Ik wens je een fijne avond.

Groet Serg

Bovenaan