beste ayahusca recept

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
ik heb mezelf psychisch voor bereid.....
en ik ben er klaar voor! :grin: (hoop ik)
ik heb nog heel erg veel peganum harmala liggen, en 10 gram mimosa hostilis (in poeder vorm)
eigenlijk geen ayahuasca, maar anahuasca maar vooruit
ik ken wel enkele methoden om het te bereiden, maar ik vroeg me af welke nou het best werkt, heeft iemand tips voor me?
of misschien zelfs een hele methode?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb de volgende methode 1x gebruikt:

1: Doe 3gram harmala in capsules. Gaat die vieze smaak tegen, en een capsule lost snel genoeg op in de maag.
2: Doe 10gram mimosa in een pan met water en met wat citroensap/ azijn, o de PH waarde naar beneden te halen. Laat dit 30 min prutelen. Als je nog te veel water hebt kan je het nog wat langer koken zodat er meer water verdampt.
3: Filter het in een glas doormiddel van een zeef

It works! :grin:

TrippyShit

Badass junkie
Met Mimosa, was dat geen pharmahuasca??
Dat was toch net iets anders dat ayahuasca. Wat minder heftig en kan minder lang duren. Voor zover ik weet. Kan het ook helemaal mis hebben :P

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat recept van mij is anahuasca. Zelf vind ik pharmahuasca het makkelijkste werken. 3 gram harmala in capsules innemen en een half uur later 100mg dmt in een capsule innemen, al is de ervaring wel anders.

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
Petrovic zei:
Dat recept van mij is anahuasca. Zelf vind ik pharmahuasca het makkelijkste werken. 3 gram harmala in capsules innemen en een half uur later 100mg dmt in een capsule innemen, al is de ervaring wel anders.

ik heb dat ook al een keer gedaan, alleen ik had maar 50mg erin gedaan :(
veel te weinig achteraf
maar wat is jouw ervaring mvt het roken?

Bovenaan