Beste bier

nexus

Experimenterende gebruiker
Niks boven ne Rochefort 8 (trappist)

maar op een fuif ben ik al heel blij als ze jupiler tappen.

Osi`

Bewuste gebruiker
Alle belgische bieren waar je in een café gewoon een pintje moet gaan roepen (Jupiler, Cristal, Primus ..)
Ne Leffe kan der ook in, ne hoegaarden ook.
Nederlands bier wil ik niet eens drinken :tongueout: Heb al veel belgen horen zeggen dat het rioolwater of afwaswater is, dat het zo smaakt.

Nederlanders, hou het maar bij wiet waar gelle zo goed in zijt en wij belgen zorgen voor de frisse lekkere pint.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Osi` zei:
Nederlands bier wil ik niet eens drinken :tongueout: Heb al veel belgen horen zeggen dat het rioolwater of afwaswater is, dat het zo smaakt.

da vintek eiglik nogal loos da je het zelfs nie wil drinke... ik heb het eens gedronke (kvin da je dan pas je mening erover kan uitspreken) en er zijn goeie en slechte nederlandse bieren zoals er ook goeie en slechte belgische bieren zijn...

maar belgisch bier blijt toch wel het beste :tongueout: geef mij maar ne goeien trappist, nen duvel of een pint

Sep

Newbie
Ik vind Grolsch uit van die 45 cl beugelflessen het lekkerste bier dat ik opheb. En de pintjes bavaria van cafe "the waterhole" in Amsterdam op het Leidseplein. Maar dat komt misschien ook door de herinneringen. :)

xtaz

Wijs gebruiker
Een Stella Artois is voor mij nog altijd het beste bier.
Tweede plaats is Chimay Blauw, ik denk 9 graden ofzo.

deamonique

Experimenterende gebruiker
Ik drink zelf graag deze biertjes:

Westmalle triple
Delerium Tremens
Erdinger weissbier
Grolsch

En voor feestjes: export bier, 33 cent voor 0.5 liiter, en nog best te drinken ook.

zommes

Badass junkie
Osi` zei:

Nederlanders, hou het maar bij wiet waar gelle zo goed in zijt en wij belgen zorgen voor de frisse lekkere pint.

Wat een onzin, je zou het in ieder geval ff moeten proeven om er een mening over te vormen.

Ik vind namelijk juist dat dat belgische bier naar geparfumeerde en opgeroerde fanta smaakt. Wij houden het tenminste bij de oorspronkelijke ingedrienten ipv er allerlei rotzooi bij te gooien om een zgnmd unieke smaak te creeeren. Vooral die nasmaak doet menig bierdrinker gruwelen.

Drink maar eens Hertog-Jan. Als je dat rioolwater durft te noemen.

Bovenaan